Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Ο ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών (ΜΚΟ)


Ο θολός ρόλος των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών σε Ρωσία και Ελλάδα


Οι Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί της Ρωσίας που χρηματοδοτούνται από ξένους οργανισμούς ή "ανεξάρτητους" πολίτες θα χαρακτηρίζονται πλέον ως «ξένοι πράκτορες», σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε προχθές στη Δούμα το κυβερνών κόμμα του Βλαντίμιρ Πούτιν, «Ενωμένη Ρωσία» σε μία προσπάθεια να μπει φραγή στην ανεξέλεγκτη δράση τους που είναι σαφές ότι εργάζονται για δυτικά συμφέροντα. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην Ελλάδα, μόνο που ο ρόλος των ΜΚΟ εδώ είναι διαφορετικός...

Πλέον οι περίπου 230.000 ΜΚΟ (!) που λειτουργούν στη Ρωσία θα πρέπει να δημοσιεύουν τους οικονομικούς τους ισολογισμούς και διετείς αναφορές πάνω στις δραστηριότητές τους, ώστε να εξακριβωθεί κατά πόσο αυτές κινούνται ή όχι εναντίον των Ρωσικών συμφερόντων.
Αν κάποια απ' αυτές διαπιστωθεί πως παραβαίνει τους κείμενους νόμους, τότε ο ιδρυτής ή επικεφαλής τους κινδυνεύει με ποινή φυλάκισης έως τρία χρόνια και χρηματικό πρόστιμο μέχρι 7.200 ευρώ.

«Έχετε το δικαίωμα να γνωρίζετε ποιος είναι αυτός που προσπαθεί να επηρεάσει τη γνώμη σας. Η χώρα μας πρέπει να έχει μια αντιπολίτευση, αλλά αν αυτή προστατεύει κάποια ξένα συμφέροντα, κάθε πολίτης πρέπει να είναι ενήμερος επ' αυτού», αναφέρει χαρακτηριστικά ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο Youtube για λογαριασμό της Ρωσικής κυβέρνησης.

Η τροπολογία, που τέθηκε υπόψη της Δούμας την Παρασκευή, έρχεται λίγους μήνες αφότου ο Ρώσος υφυπουργός Εξωτερικών, Σεργκέι Ριάμπκοφ, τόνισε ότι η οικονομική υποστήριξη των ΗΠΑ προς ρωσικές ΜΚΟ αποτελούν «ένα αγκάθι στις σχέσεις μεταξύ Μόσχας και Ουάσινγκτον».

«Οι δραστηριότητες αυτές πήραν μια τέτοια έκταση που καθίστανται πρόβλημα για τις σχέσεις μας. Ανησυχούμε πραγματικά για το γεγονός ότι από την πλευρά της Ουάσινγκτον χρηματοδοτούνται ορισμένες οργανώσεις και κινήματα στη Ρωσία»..

Το θέμα των ΜΚΟ είναι "πονεμένη" ιστορία καθότι τα πλοκάμια τους έχουν εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον πλανήτη και δρουν ως ανεξέλεγκτες φανερές υπηρεσίες, συνήθως με παγκοσμιοποιητικό περιεχόμενο και ατζέντα.
Στην Ελλάδα είναι γνωστά τα σκάνδαλα με τις ΜΚΟ και τα απίστευτα κονδύλια που πιστώθηκαν χωρίς τον παραμικρό έλεγχο από το υπουργείο Εξωτερικών ιδιαίτερα επί υπουργίας Γεωργίου Παπανδρέου,Δημήτριου Δρούτσα, και Λαμπρινίδη, άτομα που όλως τυχαίως ανήκανε στην αμερικανική επιρροή.

Για του λόγου το αληθές υπάρχει η έκθεση σοκ, του περασμένου Φεβρουαρίου, του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, η οποία αποκαλύπτει ότι στο Υπουργείο Εξωτερικών δεν υπήρχε καν μητρώο για τα χρήματα που δίνονταν στις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις.
 
Σύμφωνα με την έκθεση...
 
1.Υπάρχει παντελής απουσία κωδικών του μητρώου των ΜΚΟ.
2.Δεν υπάρχει μητρώο προγραμμάτων που υλοποιούν οι ΜΚΟ.
3.Σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αναγράφεται η χώρα στην οποία αφορά το πρόγραμμα που θα χρηματοδοτείτο.
4.Δεν υπήρχε σύστημα αντιπαραβολής και ελέγχου στοιχείων.
5.Καταχωρήθηκαν εσφαλμένα χρηματοδοτικά στοιχεία.
6.Δεν υπάρχει σύστημα καταχώρησης στοιχείων.
7.Δεν υπάρχει τρόπος καταγραφής παλαιότερων ονομάτων ΜΚΟ.
8.Έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού.

Έτσι χρηματοδοτούνται μόνο οι πράκτορες τυχαίο; Δεν νομίζουμε. Αυτό, βέναια δεν σημαίνει ότι όλες οι ΜΚΟ είναι υπηρέτες ξένων συμφερόντων, αλλά έχει αποδειχθεί ότι στην καλύτερη περίπτωση απλά οι ιδρυτές τους έχουν βρει έναν έξυπνο τρόπο να εισπράττουν χωρίς ... αποδείξεις. Να θυμίσουμε και τον αλήστου μνήμης Άλεξ Ρόντο. Αυτή την απόθανη φυσιογνωμία που όπου πήγαινε μετά από λίγο ξεκινούσαν ταραχές και "πορτοκαλί" επαναστάσεις. Μάλλον συμπτωματικό ήταν...
Η υποστήριξη αν όχι χρησιμοποίηση των ΜΚΟ στον πλανήτη από την οικογένεια Rockfeller είναι γνωστή. Για όσους δεν γνωρίζουν η οικογένεια αυτή μαζί με την φατρία των Rothchild είναι ότι ισχυρότερο στον πλανήτη.

Ο David Rockfeller όπως και ο πατέρας και ο αδελφός του Nelson,θεωρούσε και θεωρεί το έθνος-κράτος ένα θεσμό που πεθαίνει.

Για τις ΜΚΟ (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις)ο David βλέπει ένα κρίσιμο ρόλο στα παγκόσμια προβλήματα. Όπως έχουν παρατηρήσει ορισμένοι αναλυτές, οι ΜΚΟ είναι η εμπροσθοφυλακή «μίας νέας διπλωματίας που απαξιώνει την εθνική κυριαρχία για χάρη των πολυμερών συμφωνιών», στις οποίες οι ομάδες συμφερόντων «αναζητούν να επιτύχουν σε διεθνές επίπεδο ότι δεν μπορούν να επιτύχουν σε εθνικό» (David Davenport, “The New Diplomacy”, Policy Review, Dec 2002).

Ένα από τα πλέον διαβόητα επιτεύγματα του David στην υπηρεσία της ΝΠΤ (Νέας Παγκόσμιας Τάξης) είναι η Τριμερής Επιτροπή (Trilateral Commission) ναι η γνωστή Τριμερής Επιτροπή με τον πρώην Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο να αποτελεί εξαίσιο στέλεχος.

Επίσης με τα πιστεύω των ΜΚΟ άρα και του David Rocfeller ταιριάζουν σε προκλητικό βαθμό απόψεις αριστερών (ως αγιάτρευτοι διεθνιστές) και αναρχικών ομάδων (για πολλούς ο αναρχικός χώρος είναι άλλος ένας βραχίονας της ΝΤΠ, καθότι έχουν κοινούς αντικειμενικούς σκοπούς περί κατάργησης των εθνών), όπως και οικολογικών οργανώσεων, καθότι και η Οικολογία επιδιώκει την κατάργηση των συνόρων, με ταυτόχρονη ίδρυση ενός Παγκόσμιου Θεσμού που θα εισπράττει παγκόσμιους "πράσινους" φόρους, και θα επιβάλλει την κατα αυτούς οικολογική συνείδηση.
Να θυμίσουμε ότι στο έργο Μπουργκας - Αλεξανδρούπολη αντιτάχθηκαν λυσσαλέα μη κερδοσκοπικές οικολογικές οργανώσεις.
Συνεπώς με βάση την προέλευση της χρηματοδότησης των ΜΚΟ (εκ πλευράς ΗΠΑ), την μόνιμη αντιπαράθεση με ρωσικές και κινεζικές επιδιώξεις (Οι ΜΚΟ έχουν παίξει ρόλο στις εξεγέρσεις των Ουιγούρων Τούρκων στην Κίνα και στην "διεκδικηση" των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όντας αδύνατο σημείο του Κινεζικού κράτους), και την καθόλου αντίσταση στους σκοπούς του "βαθέως" αμερικανικού κράτους, προκύπτει η αίσθηση ότι οι ΜΚΟ είναι το "μακρύ" χέρι της CIA στον πλανήτη χωρίς να υπάρχει ανάγκη να εκτίθεται άμεσα η Υπηρεσία. 

Πηγη defencenet.gr

Πάρτε μια γεύση από τα σχολικά βιβλία….


Θα θέλαμε σαν γονείς παιδιών του δημοτικού να εκφράσουμε την αγωνία μας για την συστηματική προπαγάνδα ανθελληνισμού, αφελληνισμού και άκρατου αντιχριστιανικού πνεύματος, που γίνεται με σκοπό το βιασμό του νου των παιδιών μας και τη μετατροπή τους σε νέους γενίτσαρους. Σας δίνουμε παρακάτω μια εικόνα μικρού μόνο τμή­ματος της κατάστασης που επικρατεί.
Αρχίζοντας με τη Γλώσσα της Ε’ τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τον άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο να αγκα­λιάζει την Παναγία, χωρίς φωτοστέ­φανο και αυτή. Επίσης βλέπουμε τον Χριστό σαν ένα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο το βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες για τα Χριστούγεννα. Συ­νεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο το κεφά­λαιο για τα Χριστούγεννα αναφέρεται στη μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26). Βά­ζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) να θέτει σε αμφιβολία για το αν υπάρχουν άγγελοι, και αυτοί μόνο για τους χορτάτους. Ακόμη (σελ. 29) βλέπουμε τα Θε­οφάνεια να είναι ένας απλός αγώνας κολύμβησης. Βάζουν τα παιδιά να φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι πάντως νοήμονα όντα. Πλήση εγκε­φάλου επίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά για τούς εξωγήινους. 
Στο Ανθολόγιο της Γλώσσας Ε’ (σελ. 154) ο Τα Κι Κο ο Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τα μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τάα μάτια του Χρίστου ήταν γλυκά». Τι ωραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης το βάψιμο των αυγών σαν παλιό ειδωλολατρικό έθιμο που πήραμε και ότι ό Χριστός απλώς σήκωσε την πλάκα και βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ο ’Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα με τα σώβρακά του (Δ’ τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν Χαίκου (Γ’ τάξη, Γλώσσα σελ. 68) που είναι επηρεασμένα από το Βουδισμό Ζεν, αλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β’ δημοτικού σελ. 79) για το ημερολόγιο της Εβραιοπούλας Ροζίνας, για το 1940 αλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
Από τη Γλώσσα Α’ Δημοτικου μαθαί­νουν τα παιδιά: πως να μπαίνουν σε ξένα σπίτια νά κρυφακούν, να κρυφοκοιτάζουν τη νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα.
Στη Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’ τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι που μιλάμε τά Τουρκικά. Το Τουρκάκι Εκρέμ δοξάζει τον Αλλάχ με ανύπαρκτο Χριστό.
Στα Μαθηματικά Γ’ τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καίι γενικά όλα τα ξενόγλωσσα ονόματα και κυρίως αγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ‘ Δημοτικού σελ. 102)  στό Ταγκράμ, άλλά όχι στό αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι τό ”Λούκουλος” του Αρχιμήδη.
Στά Θρησκευτικά Δ’ Δημοτικού (σελ. 98, μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τους μετανάστες, παρουσιάζοντας τους Έλληνες σαν ρατσιστές.
Στά Θρησκευτικά Ε’ Δημοτικού (σελ. 92) αναφέρουν σαν αιρετικό τον Ρωμανό το Μελωδό, ότι αντλούσε τα θέματά του από τα απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στην Ιστορία (Δ’ τάξη σελ. 79) αφαιρούν τις αποικίες της αρχαίας Ελλάδας από όλο το μεσογειακό χώρο και την δείχνουν σαν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των Ελλήνων (Ε’ τάξη σελ. 11) ειδικά απέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς να μας πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί με Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.
Το διάταγμα της ανεξιθρησκείας του Μ. Κωνσταντίνου το δουλεύουν όπως θέλουν σαν τάχα να μην ισχύει στην Ελλάδα (στ. Ε’ σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τα παιδιά να αναρωτηθούν γιατί ο Μ. Κωνσταντίνος άφησε τους παλαι­ούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές Εκκλησίες (σελ. 27, Ίστορ. Ε’). Γιατί άραγε;
Στην άλωση της Κωνσταντινούπο­λης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε’ Δημοτικού (σελ. 46), ρωτούν και ζητούν τα παιδιά να γράψουν τι τα εντυπωσίασε στον Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στη λίστα τον Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία με μικρό Τουρκικό στρατό στην άλωση,Ιστορία Ε’ Δημοτικού (σελ. 107) (αλλού γράφουν πάνω από 60.000, αλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι το νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε’ Δημοτικού σελ. 106) ότι την άμυνα τξς Κωνσταντινούπολης την ανέθεσε ο Πα­λαιολόγος στον Ιουστινιάνη λες και αυτός ήταν απλός παρατηρητής, τονίζοντας το με­γαλείο του Ιουστινιάνη και του Μωάμεθ.
Αυτά τα βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σε τι vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Και αυτά είναι μόνο λίγα.
Μέ σεβασμό Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
Η Δράση, Ιούνιος – Ιούλιος 2012
πηγή ΑΚΤΙΝΕΣ
Ποσειδώνας


ΣΧΟΛΙΟ   ΘΑΝΟΣ  

Στην χώρα μας έχουμε δει και ζήσει πολλές προδοσίες….
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτή που γίνεται στην παιδεία των ελληνόπουλων είναι η μεγαλύτερη και η σοβαρότερη.
Υπονομεύουν το μέλλον της πατρίδας μας προσπαθώντας να φτιάξουν μια νέα γενιά γενιτσάρων (με πλύση εγκεφάλου) που αργότερα θα αναλάβει την εξουσία και δεν θα διστάσει να συγκρουσθεί με την μειοψηφία των ελληνόπουλων που τα μεγαλώνουμε με ιδανικά εθνικά και χριστιανικά.
Οταν θέλεις να ξεριζώσεις από την ψυχή του Ελληνα την εθνική του και θρησκευτική του συνείδηση ώστε να τον κάνεις ένα αλλοτριωμένο παγκοσμιοποιημένο ον ξεκινάς από το σχολείο….
Σχεδόν όλοι οι προηγούμενοι Υπουργοί Παιδείας ήταν τα χειρότερα προδοτικά νεοταξίτικα αποβράσματα του πολιτικού χώρου. Επιλεγμένοι με μέγιστη προσοχή….
Στην λίστα θα βρείτε Μασώνους, Λέσχη Μπίλντεμπεργκ κλπ….
Θα σας θυμίσω ονόματα:
Γεώργιος Ράλλης (1976-1977) Αυτός που όταν έγινε αργότερα πρωθυπουργός κατάργησε δια νόμου τους τόνους τα πνεύματα το απαρέμφατο κλπ…. Δηλαδή κατάργησε με νόμο γραμματικά στοιχεία (!!!) που θέσπισαν αιώνες ελληνικής παιδείας… (Τότε άρχισε η συστηματική προσπάθεια αποξένωσης των ελληνόπουλων με την αρχαία ελληνική γλώσσα).
Απόστολος Κακλαμάνης (1982-1986)
Αντώνης Τρίτσης (1986-1988) ο πολέμιος της Εκκλησίας…..
Γιώργος Παπανδρέου (1988-1989, 1994-1996) Με σύμβουλο σε θέματα παιδείας τον ομοφυλόφιλο Βαλλιανάτο….. Μητρική γλώσσα τα αγγλικά. (Από μασωνική (αποδεδειγμένα) και αιρετική οικογένεια…. μιλούν ακόμα και για σχέση με τους Ιεχωβάδες).
Κώστας Σημίτης (1989-1990) Οταν έγινε πρωθυπουργός η προδοσία σε όλους τους τομείς γιγαντώθηκε…. Ιμια, Οτσαλάν, Ευρώ, Θρήσκευμα στις Ταυτότητες κ.α
Να τονίσουμε ότι ο Σημίτης είχε εισηγηθεί την κατάργηση του ω και των η, υ… (να χρησιμοποιούνται μόνο το ο και το ι)….

Γεράσιμος Αρσένης (1996-2000) Καρφώθηκε όταν με υπογραφή του κυκλοφόρησε το γνωστό μας πράσινο πεντακοσάρικο όπου εικονίζονται μερικά ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ σύμβολα όπως το φίδι που τρώει την ουρά του, τα αντεστραμμένα αστέρια, η πεντάτευχος, η μασωνική χειραψία και το κτίριο της Μεγάλης Μασωνικής Στοάς των Αθηνών!!!!!!!
Είναι από τους εμπνευστές της αλλαγής του γνωστού μας εκκλησιαστικού ύμνου του Αγιασμού του “Σώσον Κύριε τον λαόν σου….”

Μάλιστα είμαι αυτόπτης μάρτυρας ενός περιστατικού που θα μου μείνει αξέχαστο….
Ο Αρσένης έχει πάει να παρευρεθεί σε κάποιο σχολείο για την έναρξη των μαθημάτων ως Υπουργός Παιδείας…
Ο ιερέας έχει έρθει στο προαύλιο και τελεί τον Αγιασμό για τα παιδιά….
Φτάνει η ώρα του Υμνου. Ο Ιερέας λέει “Σώσον Κύριε τον Λαόν Σου και Ευλόγησον την κληρονομία Σου, νίκας τοις Βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος….”  Ο Αρσένης τον κοιτάει θυμωμένος και τον σταματάει!!!!! “Τον λες λάθος να τον ξαναπείς” του λέει μπροστά στα εμβρόντητα παιδιά, τους γονείς και τους δασκάλους….
Ο κληρικός έντρομος λέει: Σώσον Κύριε τον Λαόν Σου και Ευλόγησον την κληρονομία Σου, νίκας τοις ευσεβέσι κατ’ εναντίων δωρούμενος….”
Φυσικά για όσους αναρωτιούνται ο Αρσένης έγινε Υπουργός Παιδείας από τον Σημίτη….. 
Πέτρος Ευθυμίου (2000-2004)
Μαριέττα Γιαννάκου (2004-2007) Πήρε το μέρος της Ρεπούση που είχε γράψει στο σχολικό βιβλίο της Ε Δημοτικού για τον γνωστό “συνωστισμό” των Ελλήνων στην προκυμαία της Σμύρνης όταν σφάζονταν από τους Τούρκους….. 
Αννα Διαμαντοπούλου (2010-2012) Κατάργησε το “Εθνικής” από το όνομα του Υπουργείου και επιχείρησε με τον Καλλικράτη στα σχολεία να διαλύσει τα πάντα στην παιδεία. Είχε συμβούλους την Δραγώνα και την Φραγκουδάκη. Κυνήγησε την ηρωϊδα δασκάλα Χαρά Νικοπούλου. Οι μαθητές έβγαλαν μια ολόκληρη χρονιά ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ χωρίς βιβλία!!! Κατάργησε με πρόσχημα την οικονομική κρίση, μετά από δεκάδες χρόνια τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιλίων με τα βιβλία του οποίου μεγάλωσαν γενιές Ελλήνων. Ηταν ομολογουμένως η πιο αποτυχημένη με διαφορά υπουργός παιδείας των τελευταίων 40 ετών…. Ομως παρέμεινε με “μαγικό” τρόπο στην ηγεσία του υπουργείου για 2 χρόνια!!!! Αγαπημένη της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ….
Κύριε Αρβανιτόπουλε ελπίζουμε να ξαναγυρίσετε την παιδεία των παιδιών μας εκεί που ορίζει το Ελληνικό Σύνταγμα. (αν και οι προγραμματικές σας δηλώσεις δεν μας χαροποίησαν ιδιαίτερα δείτε ΕΔΩ)
Να σας θυμίσω τι λέει μήπως και το έχετε ξεχάσει.
Αρθρο 16 παρ. 2.
Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.