Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Ο κυβερνήτης της μπανανίας, απαίτησε συναίνεση - Για λόγους ασφαλείας φεύγει μια μέρα ενωρίτερα Εκτύπωση E-mail
07-12-2010 16:25:50
Image«Τα κεντρικά», επέπληξαν σήμερα τους πολιτικούς της μπανανίας που αντιδρούν ακόμα στο ότι η χώρα τους βρίσκεται υπό ξένη κηδεμονία και τους απείλησαν ότι «Θα καταστραφεί η μπανανία σας, αν δεν συμφωνήσετε με όσα σας ζητάμε» Αυτή ήταν η ουσία και το περιεχόμενο της παρέμβασης του περιβόητου γενικού διευθυντή του ΔΝΤ Νομινίκ Στρος Καν, ενώπιον του τοπικού φύλαρχου – συγγνώμη, πρωθυπουργού – Γιώργου Παπανδρέου.

Από το αναλόγιο του Μεγάρου Μαξίμου, ο Στρος Καν είπε με περίσσεια ειλικρίνεια ότι «το μέλλον της Ελλάδας ήταν και παραμένει σε κίνδυνο αν οι πολιτικές δυνάμεις δεν συμφωνήσουν στην εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας στον ίδιο». Κάνοντας, μάλιστα, και χιούμορ στην έναρξη της ομιλίας του, ζήτησε συγγνώμη που δεν μπόρεσε να μιλήσει στα Ελληνικά, αλλά υποσχέθηκε την επόμενη φορά να το πράξει. Είναι λογικό: Όλοι οι κυβερνήτες αποικιών γνώριζαν κάποιες λέξεις από τις τοπικές διαλέκτους.

Ο Στρος Καν, καθ ‘όλη τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, δεν σταμάτησε να ζητεί θυσίες ζωής από την Ελλάδα και τους Έλληνες. Ως αντάλλαγμα αυτού, διαβεβαίωσε ότι το 2012 θα είναι η πρώτη χρονιά ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Αν η πρόβλεψή του αυτή, έχει την επιτυχία που είχαν και οι λοιπές προβλέψεις του ΔΝΤ για την Ελλάδα, καλύτερα να σκεφτόμαστε όλοι σοβαρά να εγκαταλείψουμε την χώρα…

Εκφράζοντας, δε, τον εντυπωσιασμό του για τις προσπάθειες που καταβάλλει ο ελληνικός λαός, ο οποίος, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, «είναι αυτός που πλήττεται από τα αναγκαία μέτρα», ο Στρος Καν σημείωσε ότι πλέον το μεγάλο ζητούμενο για την Ελλάδα είναι η ανάπτυξη. «Το βασικό πρόβλημα είναι η ανάπτυξη, γιατί χωρίς αυτήν δεν μπορεί να γίνει απολύτως τίποτε» κατά τον Ντομινίκ Στρος Καν. Πως θα έρθει η ανάπτυξη με αυτούς τους απίστευτους φόρους, την ανυπαρξία τραπεζικής χρηματοδότησης την κατάρρευση των εσόδων κλπ, είναι ένα μυστικό που ως επικεφαλής των δυνάμεων κατοχής το κράτησε για τον εαυτό του.

Ο γενικός διευθυντής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ο οποίος κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στις διαρθρωτικές αλλαγές στις μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας και να ανοίξει τα κλειστά επαγγέλματα, επεσήμανε ότι η χώρα έχει κάνει πολλά μεν, αλλά απομένουν ακόμη περισσότερα να γίνουν.

Ο επικεφαλής του διεθνούς οικονομικού οργανισμού εμφανίστηκε, όπως είναι ήδη γνωστό, θετικός στο ενδεχόμενο επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής του δανείου προς την τρόικα.

Ο Στρος Καν αναφέρθηκε και στο πρόβλημα του χρέους που αντιμετωπίζει το σύνολο της ευρωζώνης και σημείωσε εμφαντικά ότι η λύση σε αυτό το ζήτημα είναι μία. Η ανάπτυξη, που όμως είναι αργή και έρχεται με χαμηλούς ρυθμούς. Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός μίλησε για διαδικασία έντασης στις διαρθρωτικές αλλαγές εντός του 20112 και τόνισε ότι για τη χώρα μας είναι θετικό ότι η προσπάθεια που καταβάλει αναγνωρίζεται πλέον από όλους.

Κατόπιν αυτών και για λόγους ασφαλείας "ο άνθρωπος από τα κεντρικά" αποχωρεί ενωρίτερα: Αντί για την Τετάρτη φεύγει αύριο βράδυ...

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΕΝΗ ΚΑΙ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ ΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΑ΄ ΑΙΩΝΑ

Του Μητροπολίτη Προικοννήσου κ. Ιωσήφ

==============

αστακομακαροναδονηστεύουμε,

Χριστέ μου,

αραχτοξαπλοπροσευχόμαστε.

αργοτεχνοθαυμάζουμε το κάλλος

της εικόνος Σου,

τουριστομοναστηροπροσκυνουμε,

ανοιχτοσφιξοχέρικα πενταροδεκαροελεουμε,

τσιγαροφραπεδοθεολογουμε,

πονηροματοκλεινοηθικολογουμε,

μεταξορασοασκητεύουμε,

σοουμπιζιερατεύουμε,

σατραποπασαδαρχιερατεύουμε,

ιεροεξεταστικοκηρύττουμε,

κινητοτηλεφωνοδιαποιμαίνουμε,

εν διαδικτύο θαλαττεύομε,

εν τηλοψία αρρητα κάλλη

μυδριοφθάλμως εξετάζοντες

τον νουν μας νεονηπτικώτατα τηρουμε!

ολα, ολα τα κάνουμε d’ accord,

μεταπατερικως, κατα πως πρέπει!

Γιατί καθυστερεις, λοιπόν,

τον υποκείμενον της δόξης στέφανον,

τον αμαράντινον,

σ εμας τους στενοδίτας Σου

αγωνιστας να αποδώσεις;;;

Pourquoi???

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010



Η εταιρεία WikiLeaks δημοσιοποιησε εκατομυρία έγγραφα απο USA μετα απο παραβίαση των κεντρικών υπολογιστών του Πενταγώνου.
Ο στατιστικός χάρτης των εγγράφων παρουσιάζει τις ενδιαφερόμενες χώρες που αφορούν αυτά τα εγγραφα.
Εκεί λοιπόν παρουσιάζεται η Ελλάς ξεχωριστά απο την Κρήτη!!!!
Μήπως μεσω των εγγράφων αυτων γινεται διπλωματία?
Ή οι άνθρωποι δεν εχουν ιδέα κατά που πεφτει η χώρα μας?
Λύσαμε όλα τα προβλήματά μας.... αυτό πλεόν μας έλειπε.

Μ. Προδρομος.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΟ ΕΜΑΙΛ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ

Πρέπει να τηρήσουμε τους όρους των συμβάσεων που υπογράψαμε, είμαστε υποχρεωμένοι, διαλαλεί η κυβέρνηση και σιγοντάρουν τα παπαγαλάκια της και τα ΜΜΕ... Πρέπει να πληρώσουμε το λογαριασμό για όσα φάγαμε «μαζί», μας δουλεύει ο αντιπρόεδρος. Τα λεφτά που σας πήραμε κορόιδα, δεν καλύπτουν... το παθητικό μιας ΔΕΚΟ, που συνεχίζουμε να συντηρούμε για τους οπαδούς μας. Μισθός 106 χιλιάδες το χρόνο σε 87 κηφήνες της Κοινωνίας των Πληροφοριών (ποιός ξέρει το έργο της;), 81 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο για ιπποδρομίες (αυτές μας μάραναν) . Μισθός 76 χιλιάδες στον ηλεκτρικό, παρότι είχε ζημιές. 70,000 μισθό οι εργαζόμενοι στο Ταμείο Οδοποιίας, 76 χιλ στον ΗΣΑΠ για να οδηγούν ένα λεωφορείο.
Ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό, για τη συντήρηση ενός συστήματος, αποκλειστικά υπεύθυνου για τη κατάντια της χώρας . Όχι, κύριε αντιπρόεδρε, δεν «τα φάγαμε όλοι μαζί», δεν έχουμε την ίδια περίμετρο μέσης. Το δικό σας ζωνάρι μπορεί να σφίξει. Το δικό μας, δεν έχει άλλο περιθώριο.

Από την άλλη μας προειδοποιούν ότι 1 εκατομμύριο έλληνες θα μείνουν χωρίς δουλειά. Χωρίς φαΐ, δίχως αύριο, χωρίς ελπίδα. Ποιος θα τους προστατέψει την αξιοπρέπεια; Τι θα απογίνουν αυτοί οι άνθρωποι ; «Περικοπές» ζώντων δεν μπορούν να κάνουν. Θα ήταν απάνθρωπο, ακόμα και για φασιστική κυβέρνηση. Αν πεθάνουν όμως μόνοι τους; Τότε, η ευθύνη δεν θα ανήκει στους κυβερνώντες, δεν θα έχουν το κρίμα στο λαιμό τους. Και βρήκαν το σχέδιο της εξαθλίωσης. Τότε δεν θα σου περισσεύει περηφάνια, καμία αξιοπρέπεια. Θα σκύψεις το κεφάλι, θα ανεχτείς όσα σου επιβάλουμε, θα τηρήσεις τους όρους του συμβολαίου. Για το καλό σου. Και για τα λεφτά μας. Κάποιους θα αποβάλλει το σύστημα, στο πυρ το εξώτερον. Κάποιοι θα γλιτώσουν. Αυτοί, οι υπεύθυνοι ιθύνοντες, σίγουρα.
Αγνοούν όμως το θυμό του συγκεκριμένου λαού. Νομίζουν οι άμυαλοι ότι, ο λαός, μετά από τόσες προσπάθειες , ξέχασε την ιστορία του. Αγνοούν πόσες φορές η αξιοπρέπεια και η περηφάνια του τον ξεσήκωσε στα ιστορικά του ΟΧΙ , τα ανεξήγητα ΟΧΙ για όλους εκείνους που ζωή τους ρυθμίζεται με αριθμούς. Και κάθε φορά έβγαινε θριαμβευτής , διαψεύδοντας τους .
Τούτος ο λαός έμαθε να βιώνει τη χαρά της ζωής, που προσπαθείτε να του αφαιρέσετε. Μέσα από τις διαχρονικές αξίες που σας δίδαξε, αλλά φανήκατε ανήμποροι να κατανοήσετε.. Η ιστορία του δεν στηρίχθηκε σε αριθμητικούς υπολογισμούς, αλλά στο μεγαλείο της ψυχής του

Να τον φοβάστε τούτο το λαό όταν ξεσηκωθεί και σας πάρει στο κυνήγι.

Η Αργεντινή δεν ήταν τίποτε. Εσάς θα σας εξαφανίσουν…,του Mark Weisbrot

26/11/2010 - 17:07

Ένα άρθρο γραμμένο από τον Δρα Mark Weisbrot, διακεκριμένου οικονομολόγου (Washington D.C.) που έζησε τα γεγονότα της Αργεντινής από κοντα


Ερώτηση: Στην Ελλάδα κύριε καθηγητά, δεν γνωρίζουμε πολλά για το τι έγινε στην Αργεντινή με το ΔΝΤ. Το μόνο που θυμάμαι (και μʼ έχει σημαδέψει), είναι ένα πλάνο από κάπου ψηλά, που έδειχνε μία «αδέσποτη» αγελάδα να τρέχει και κόσμο, πολύ κόσμο, να την κομματιάζει ενώ ήταν ζωντανή(!) όπως έλεγε ο σπίκερ, για να εξασφαλίσει κρέας.

Απάντηση: Ο μόνος τρόπος να επιβιώσετε είναι επί ένα μήνα κάθε ημέρα συνέχεια να βγαίνετε σύσσωμοι και ενωμένοι 8 εκατομμύρια άνθρωποι, μιλάω για τους ενήλικες, στους δρόμους μέχρι να ανασταλούν όλες μα όλες οι καθημερινές λειτουργίες. Μόνο κατʼ αυτόν τον τρόπο θα εκβιαστεί η Ε.Ε. αρκετά ώστε να δώσει χρήματα και άτοκα μάλιστα, τα οποία και διαθέτει. Δεν είστε ξέμπαρκοι, για όνομα του Θεού, ενώ η Αργεντινή ήταν εντελώς μόνη και απροστάτευτη.

Η Ε.Ε. δεν επιθυμεί κάτι αντίστοιχο, μα πρέπει να ασκηθεί η κατάλληλη πίεση πλέον από κάτω προς τα πάνω και όχι αντιστρόφως. Η μόνη σωτηρία πλέον είναι να εξαναγκάσετε τη Γερμανία να πληρώσει τα 74 δις. που χρωστάει στην Ελλάδα για την περίοδο 1939-1945. Μάλιστα ακούγεται ταυτόχρονα σε πολλούς κύκλους στη Γενεύη όπου ζω, ότι η Ελβετία θα δώσει ως δώρο στην Ελλάδα, δίχως απαίτηση επιστροφής, 100 δις, ώστε να μην οδηγηθεί ευρωπαϊκή χώρα, με τέτοιες τραγικές συνέπειες, στο στόμα του λιονταριού.
Πιστέψτε με, στην Ουγγαρία ήταν πιο ομαλά τα πράγματα, στην Ελλάδα προετοιμάζεται το έδαφος για μαζική καταστροφή όλου του κοινωνικού ιστού με τραγικές συνέπειες, όπου το μηνιαίο εισόδημα ακόμα και στις ιδιωτικές εταιρίες θα μειωθεί από 1000 ευρώ φερʼ ειπείν, στα 250 ευρώ, ενώ οι τράπεζες θα επιτρέπουν την ανάληψη πλαφόν των 100 ευρώ ανά ημερολογιακού μήνα.

Η Κυβέρνησή που τώρα σας κυβερνάει, προσφέρουν τα κλειδιά στους καρχαρίες του Δ.Ν.Τ. για να συμβεί κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβη στην Αργεντινή. Ο συνολικός αριθμών των θυμάτων επισήμως κατά την οικονομική κατάρρευση της Αργεντινής ήταν περί των 25.000.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να απαιτήσει ο Ελληνικός λαός και με τη βία όπου κρίνει, την προσέλευση όλων των υπευθύνων που έκλεψαν τον Έλληνα φορολογούμενο στην δικαιοσύνη, και ξέρουνε όλοι στην Ελλάδα ποιοι είναι αυτοί, και την εκδίκαση των προηγούμενων δυο κυβερνήσεων της Ελλάδος, με τελικό σκοπό την ισόβια φυλάκισή τους. Ταυτόχρονα θα πρέπει ο κάθε πολίτης της Ελλάδος να διασφαλίσει την αλλαγή πορείας της τωρινής Κυβέρνησης, η οποία προμελετημένα και εσκεμμένα προδίδει τον Ελληνικό λαό με την επιθυμία την πλήρης υποταγή του καθώς και την εξαθλίωσή του οδηγώντας τον προς το Δ.Ν.Τ. Το να έχει αναλάβει το Δ..Ν.Τ. μια χώρα σημαίνει την εφόρου ζωής σχεδόν ομηρία της στο χρέος. Στο διεθνές οικονομικό σύστημα, το χρέος ισούται με χρήμα και άρα κέρδος για τους ανθρώπους, που όχι μόνον έχουν δημιουργήσει την οικονομική κρίση, αλλά και τους καρχαρίες του Δ.Ν.Τ. που καιροφυλακτούν να αναλάβουν άμεσα την δράση της εξαθλίωσης στην Ελλάδα.

Αυτά δεν είναι τα λόγια κάποιου θεοσεβούμενου ή ανθρωπιστή, αλλά ούτε και αυτά ενός ξεπεσμένου ή ξεχασμένου κομμουνιστή ή ρομαντικού αριστερού. Είναι τα λόγια ενός τεχνοκράτη, που έζησε την καταστροφή μίας περήφανης χώρας. Ενός περήφανου λαού με μία προδοτική κυβέρνηση που προετοίμασε καλά το κλίμα για να εκχωρήσει την Εθνική της κυριαρχία στη μεγαλύτερη μάστιγα του πλανήτη.

Στην Αργεντινή με το που έλαβε δράση το Δ.Ν.Τ., ο κόσμος βγήκε με τσεκούρια, χαντζάρες και πριόνια στους δρόμους και εισέβαλαν σε τράπεζες, στα Μ.Μ.Ε. και σε κυβερνητικά κτίρια, σφάζοντας και αποκεφαλίζοντας στην κυριολεξία τραπεζικούς υπαλλήλους, διευθυντές, δημοσιογράφους, οι οποίοι είναι στην κορυφή της διαφθοράς και της απάτης, καθώς και στελέχη και μέλη βιομηχανιών, της Κυβέρνησης, Κυβερνητικούς Εκπροσώπους και συγκεκριμένα μέλη της Κυβέρνησης του αντίστοιχου Υπουργείου Οικονομικών.

Ο συνολικός αριθμών των θυμάτων επισήμως κατά την οικονομική κατάρρευση της Αργεντινής ήταν περί των 25.000, αλλά φυσικά ο αριθμός που ανακοίνωναν τα Μ.Μ.Ε. της χώρας και με την διαταγή του Δ.Ν.Τ. ήταν κατά πολύ λιγότερος και συγκεκριμένα είχανε αναφέρει μόνον 27 θανάτους.

Έφτιαξαν πόλεις, μέσα στις πόλεις. Τις ονόμασαν villas miserias, πόλεις της μιζέριας. Εκεί πότιζαν τον κόσμο κοκαΐνη, επεξεργασμένη με χλωρίνη και ασβέστη και άλλα ναρκωτικά της μιας δόσης, που παρουσιάστηκαν εν αφθονία άξαφνα, όταν ο εφιάλτης είχε αρχίσει. Ήταν περήφανος λαός οι Αργεντίνοι, όπως και οι Έλληνες και δεν είδα μάνες στην Αργεντινή να πουλάνε τα παιδιά τους, όπως γίνεται στο L.A. από το 1960. Είδα όμως ανθρώπους να χάνουν τα πάντα και στο τέλος τη ζωή τους, όταν δεν υπήρχε τίποτα να δώσουν, όσα δεν πήραν οι τράπεζες τα πήραν οι έμποροι. Ο κόσμος έπρεπε να αποχαυνωθεί, να μην αντιστέκεται. Να πεθαίνει με τη μιζέρια του. Γιʼ αυτό έβγαλαν έτσι αυτές τις ψευτοπόλεις. Έπνιγαν εκεί την οργή και την δυστυχία τους.

Γι αυτό και εξάλλου η προ-μελετημένη υποβάθμιση του κέντρου της Αθήνας και η μαζική προώθηση και πώληση των ναρκωτικών, μέχρι όπως μαρτυρείται και από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό από ανθρώπους που έχουν και είχαν ανέκαθεν στενές επαφές με την ζούγκλα των ιδιωτικών καναλιών, κυβερνητικά στελέχη, πολιτικούς, μεγαλοδικηγόρους, βιομήχανους και ανθρώπους γενικότερα που εξυπηρετούν μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες. Ημερησίως στο κέντρο της Αθήνας πεθαίνουν περίπου 140 άνθρωποι, κυρίως μετανάστες από ναρκωτικά νοθευμένα.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο εύκολα σώπαιναν όλοι οι ενοχλητικοί.
Στην Αργεντινή του τότε, όπως και στην Ελλάδα του τώρα, όλα τα ΜΜΕ διατυμπάνιζαν την «ανάγκη της βοήθειας».

Στην αρχή τους έλεγαν ότι το κράτος θα πτώχευε και ο κόσμος έφτασε στο σημείο να πανηγυρίζει για επιτυχία την είσοδο του ΔΝΤ. Δεν φανταζόντουσαν τι θα ακολουθήσει. Τι ειρωνεία και αυτή. Τους έπεισαν με τον φόβο της πτώχευσης και εντέλει η σωτηρία ήρθε μόνο με την πτώχευση!!!

Είχαν όλοι την εντύπωση ότι σώσαμε τη χώρα που ήταν ανίκανη και με διεφθαρμένες κυβερνήσεις. Ήταν απίστευτο τι μετέδιδαν οι ανταποκριτές, όταν εμείς βλέπαμε την αλήθεια με τα μάτια μας σε κάθε δρόμο, σε κάθε γειτονιά. Πρέπει εσείς στην Ελλάδα να ξυπνήσετε τώρα προτού να είναι αργά, πρέπει με οποιοδήποτε κόστος να αποφύγετε το Δ.Ν.Τ.

Ήδη οι εφημερίδες του Σαββατοκύριακου 17-18 Απριλίου 2010 στη χώρα σας, απειλούν για μαζικές απολύσεις περί των 350.000 εργαζομένων και εσείς ακόμα κοιμάστε όρθιοι, αντί να έχετε αποκλείσει τη Βουλή σας με την απειλή μαζικής βίας. Σας κοροϊδεύουν, λεφτά και μάλιστα πάρα πολλά υπάρχουν.
Για το Δ.Ν.Τ. είχαν την εντύπωση ότι οι Αργεντινοί μας θεωρούν σωτήρες.

Ποτέ δεν προέβαλλαν τίποτα από την πραγματικότητα. Μόνο κάτι ρεπορτάζ γραμμένα στις αρχές, με κόσμο να κάνει δηλώσεις κατά των προηγούμενων κυβερνήσεων ότι τους οδήγησαν στην πείνα, ευχαριστώντας τις ΗΠΑ που θα τους έσωνε. Ακόμα και οι διαδηλώσεις και οι διαμαρτυρίες. Τις προέβαλλαν σαν κομμουνιστές ή αριστερά κομμουνιστικά κόμματα που αντιδρούσαν. Εγώ έβλεπα στο Μπουένος Άιρες την λεωφόρο γεμάτη από εξαγριωμένους να ουρλιάζουν «θέλουμε τη χώρα μας πίσω»! Θέλουμε τα δολάρια μας πίσω!
Οι τηλεοράσεις έδειχναν μερικές δεκάδες κομμουνιστές με κόκκινες σημαίες που διαμαρτύρονταν. Στην πραγματικότητα ο κόσμος ήταν εκατοντάδες χιλιάδες. Ίσως εκατομμύρια. Τους έβλεπα, έβγαιναν από τα σπίτια τους και ενώνονταν με τις πορείες. δεν υπήρχε συντονισμός. Ότι Αμερικάνικη επιχείρηση υπήρχε, έκλεινε και την φύλαγαν πάνοπλοι αστυνομικοί.

Δεν κυκλοφορούσαμε βέβαια τότε. Μετά από κάποιες συγκεντρώσεις θυμάμαι έβγαινα από το ξενοδοχείο και έβλεπα τόσες πέτρες κάτω, που νόμιζα ότι γκρεμίστηκε κάποιο κτίριο. Μεγάλη οργή.
Έβλεπες ανθρώπους αποφασισμένους για όλα. Άνθρωποι που δεν έμοιαζαν πλιατσικολόγοι. Ακόμα και μεσήλικες, σίγουρα πολλοί είχαν οικογένειες. μου έκανε εντύπωση. Έβγαιναν και συγκρούονταν με ότι έβρισκαν. Ξύλα, πέτρες. Από την άλλη η αστυνομία ήταν πάνοπλη, με αντλίες, πλαστικές σφαίρες, δακρυγόνα. Ήταν αδύνατον να τους συγκρατήσουν. Είχες να κάνεις με ανθρώπους που τους πήρες το σπίτι τους και το χαμόγελο τους. Όχι, ούτε μια στιγμή δεν τους χαρακτήρισα «τρομοκράτες». Θα ήταν άδικο. Φαντάσου να υπηρετείς το Law and Order και να μη μπορείς να κρύψεις την συμπάθεια σου για αυτούς που ίσως από τις τηλεοράσεις θα τους χαρακτήριζες αλλιώς. Ήθελαν τη χώρα τους πίσω. Έβγαιναν με Αργεντίνικες σημαίες και απαιτούσαν να φύγουμε.

Στην Ελλάδα συμβαίνει και το εξής: τα πετρέλαια στο Αιγαίο επιθυμούν να τα εκμεταλλευτούν πλήρως και μόνο οι Γερμανοί, ώστε κατʼ αυτόν τον τρόπο να εξασφαλίσουν την κυριαρχία τους και επιτέλους να βγούνε νικητές από έναν παγκόσμιο πόλεμο έχοντας ήδη δημιουργήσει 2 και χάνοντάς τους. Τον 3ο αυτόν, μπορούμε να τον χαρακτηρίσουμε ως οικονομικό πόλεμο.

Αυτό που με λυπεί ιδιαίτερα είναι ότι η Ευρώπη και η Ε.Ε. δεν φαίνονται γενικότερα να ενδιαφέρονται να σώσουν το ευρώ τους διότι αν διπλώσει η Ελλάδα, το ευρώ θα είναι εντελώς άχρηστο στις διεθνές αγορές και σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια, το ευρώ θα καταρρεύσει βυθίζοντας σε τύπου Αργεντίνικης κρίσης όχι μόνον την Ελλάδα αλλά και όλες τις χώρες μέλη της Ε.Ε. Γιατί δεν βοηθούν και γιατί έχουν αφήσει την Ελλάδα στην τύχη της ακόμα και προς το παρόν ουδείς δεν μπορεί να δώσει εξήγηση.

Ένα είναι σίγουρο, ότι σε μια εβδομάδα από σήμερα η Ελλάδα δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια αν επιτρέψετε στην Κυβέρνησή σας και στα Μ.Μ.Ε. να συνεχίσουν να καθορίζουν εσκεμμένα την πορεία σας προς την κόλαση του Δάντη.

Σήμερα, όμως, συγκλίνουν, εκ των πραγμάτων, τα συμφέροντα του Αμερικανού Προέδρου, Ομπάμα, και του γ. Διευθυντή του ΔΝΤ Ντ. Στρος Καν, σε μια εμπλοκή του ΔΝΤ, με την Ελλάδα, με την νέα όμως αποκατεστημένη μορφή του, που σαν θεωρητική αρματωσιά και πρακτική θα ανατρέπει τη σημερινή εικόνα και θα πλησιάζει στην ειδυλλιακή παραδοσιακή πρακτική του, του Φίλου των Εθνών!

Ο μεν πρ. Ομπάμα γιατί θέλει νέο κύρος στο εγχείρημά του για επιβολή κρατικού ελέγχου στο διεθνές Χρηματοπιστωτικό Σύστημα, του οποίου έχασε τον α΄γύρο. Και ο κ. Ντ. Στρος Καν του ΔΝΤ θα επιθυμούσε σφόδρα ένα έπαθλο 10 εκατομμυρίων ικανοποιημένων από τους παραδείσιους σχεδόν όρους παρέμβασης ενός νέου ΔΝΤ Ελλήνων.

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Τι θα αποκωδικοποιεί η Επιστήμη του Μέλλοντος;

Συγκλονιστικές αποδείξεις για το πώς στο μέλλον η Επιστήμη, συν Θεώ, πέραν των όποιων ανακαλύψεών της, θα έχει να κάνει με μία πολύ μεγάλη πρόκληση, που δεν είναι άλλη από την αποκωδικοποίηση του δείκτη ευφυΐας των ζώων, η οποία θα χαράξει τον δρόμο για μία συγκλονιστική αλλαγή πορείας της ανθρωπότητας, με απρόσμενες θετικές εξελίξεις!..
ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ καιρού, φιλοξενούμενος εις την οικίαν του αδελφού μου Ανδρέα Σακκέτου, εις τον Πάον Καλαβρύτων, πλησίον του παραδοσιακού οικισμού καταγωγής μου (Βεσίνι Καλαβρύτων), μετ' εκπλήξεως είδα να υπάρχει μέσα στο σπίτι ένας μικρός εκπαιδευόμενος . λαγός!
Μη σας προξενεί εντύπωση το γεγονός διότι την ίδια απορία είχα κι εγώ μέχρι την ώρα που η νύφη μου Σπυριδούλα μού εξήγησε πώς βρέθηκε ο λαγός στο σπίτι της, αφού ένας κυνηγός τον έσωσε σκοτώνοντας ένα φίδι που το είχε περιτυλίξει σφίγγοντάς το για να πεθάνει και στη συνέχεια να το καταπιεί! Από εκείνη την στιγμή, λοιπόν, το άκακο ζωάκι του δάσους βρέθηκε υπό την προστασία της νύφης μου η οποία μάλιστα το είχε εκπαιδεύσει καταλλήλως: Έπινε γάλα με . πιπίλα, ερχόταν και τριβόταν στα πόδια σου μόλις τον φώναζες, έμπαινε στα υπνοδωμάτια μόνον όταν διαπίστωνε ότι οι άλλοι έχουν εγερθεί, διαμαρτυρόταν ευγενικά όταν δεν του άνοιγες την πόρτα χτυπώντας με την μουσούδα του το πόμολο, και -το κυριότερο- μόλις έβλεπε να μπαίνουν ξένοι στο σπίτι, αυτός αποσυρόταν στο δωμάτιό του και έβλεπε με τις ώρες . τηλεόραση!..
Το πράγματι εντυπωσιακό αυτό γεγονός με ενέβαλε σε σκέψεις διότι εδώ είχαμε να κάνουμε με ένα ζωάκι του δάσους με υψηλό δείκτη νοημοσύνης, που είχε αποβάλλει την φοβία του περιβάλλοντος, αφού ο λαγός ζούσε αμέριμνος μέσα σε ένα σπίτι, που δεν το απαρνιόταν με τίποτε, και όχι στον φυσικό του χώρο, όπως ήταν το δάσος, όπου ως γνωστόν έπρεπε συνεχώς να λαγοκοιμάται από τους χίλιους - μύριους κινδύνους που το περιβάλλουν.
Αυτός και ο λόγος που σκέφθηκα ότι η Επιστήμη του μέλλοντος θα έχει να κάνει όχι μόνον με την αποκωδικοποίηση του εγκεφάλου του ιδίου του ανθρώπου και τα μεταφυσικά φαινόμενα, αλλά και με την αποκωδικοποίηση της συμπεριφοράς των ζώων και των εκπληκτικών ενστίκτων όλων των εμβίων όντων, που ζουν στον πλανήτη.
Ο άνθρωπος, παρά τον υψηλό δείκτη νοημοσύνης του, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να εξηγήσει ή να ερμηνεύσει πολλά φαινόμενα που παρατηρεί είτε στον φυτικό είτε στον ζωϊκό χώρο, δεδομένου ότι οι γνώσεις του πάνω στον τομέα αυτό είναι σε εμβρυώδη, αν όχι σε ανύπαρκτη μορφή.
Κάθισα, που λέτε, και συγκέντρωσα ορισμένα παρατηρήσιμα γεγονότα, που αντικρίζουμε στον περιβάλλοντα φυσικό ή ζωϊκό χώρο για να τα μοιραστώ μαζί με τους αναγνώστες, που είμαι βέβαιος ότι θα κρατήσουν στο αρχείο τους τα άρθρα αυτά, που είναι αφιερωμένα στην Επιστήμη του μέλλοντος, αρχίζοντας αμέσως της καταχώριση ορισμένων εξ αυτών, που ο άνθρωπος του μέλλοντος θα αξιοποιήσει, αφού τα ίδια τα ζώα του Δημιουργού από καταβολής κόσμου μας έδειχναν - και εξακολουθούν να μας δείχνουν - τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσει η Επιστήμη του αύριο, εκτός και αν η σοφία των ξακουστών Επιστημόνων και μεγάλων ερευνητών δεν είναι τίποτε άλλο, παρά μια σοφία δανεισμένη από τα έμβια όντα!
Έχοντας, λοιπόν, προ οφθαλμών την ρήση του Ιώβ (ιβ' 7,8), που λέει ότι:«Ερώτησον τώρα τα ζώα, και θέλουσι σε διδάξει. και τα πετεινά του ουρανού, και θέλουσι σοι απαγγείλει. ή λάλησον προς την γην, και θέλει σε διδάξει. και οι ιχθύες της θαλάσσης θέλουσι σοι διηγηθή», θα έλεγα ότι σε πρώτη φάση ας δούμε σε δύο άρθρα που ακολουθούν ορισμένα εκπληκτικά φαινόμενα του ζωϊκού βασιλείου και κάποια στιγμή θα έλθουμε οπωσδήποτε και στο φυτικό βασίλειο:
ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ. Η σύγχρονη τεχνολογία δροσίζει πολλά σπίτια. Αλλά πολύ καιρό πριν, και οι τερμίτες επίσης δρόσιζαν τα δικά τους, και ακόμη το κάνουν. Η φωλιά τους είναι στο κέντρο ενός μεγάλου χωματένιου σωρού. Απ' αυτό ανεβαίνει ζεστός αέρας προς ένα δίκτυο αεραγωγών που είναι κοντά στην επιφάνεια. Εκεί ακάθαρτος αέρας διαχέεται προς τις πορώδεις πλευρές, και καθαρός δροσερός αέρας διοχετεύεται και κατεβαίνει μέσα σ' έναν αεροθάλαμο, στο βάθος του χωματένιου σωρού. Απ' εκεί κυκλοφορεί μέσα στη φωλιά. Μερικοί χωματένιοι σωροί έχουν ανοίγματα στο βάθος, απ' όπου μπαίνει καθαρός αέρας και, όταν είναι ζεστός ο καιρός, το νερό που ανεβαίνει από τα υπόγεια στρώματα εξατμίζεται, δροσίζοντας έτσι τον αέρα. Πώς τώρα, εκατομμύρια τυφλών εργατών συντονίζουν τις προσπάθειες τους για να χτίσουν τέτοιες κατασκευές σχεδιασμένες με μεγαλοφυία; Ο βιολόγος Λούις Τόμας απαντά: «Και το απλό γεγονός ότι παρουσιάζουν κάτι σαν συλλογική νοημοσύνη είναι ένα μυστήριο».3

ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ. Η σχεδίαση των πτερύγων των αεροπλάνων, έχει εκμεταλλευτεί στο πέρασμα του χρόνου τα συμπεράσματα των πτερύγων των πουλιών. Η καμπυλότητα των πτερύγων του πουλιού, τού δίνει την ανύψωση που απαιτείται για να υπερνικηθεί η προς τα κάτω έλξη της βαρύτητας. Όταν όμως η πτέρυγα είναι στραμμένη προς τα πάνω πάρα πολύ, υπάρχει κίνδυνος να ελαττωθεί η ταχύτητα. Για να αποφύγει ελάττωση ταχύτητας, το πουλί έχει στις παρυφές των πτερύγων του σειρές από πούπουλα, που ξεπροβάλλουν καθώς αυξάνει η κλίση του φτερού. Αυτές οι σειρές από πούπουλα διατηρούν την άντωση (=δυναμική άνωση), συγκρατώντας το κύριο ρεύμα του αέρα από το να χωριστεί από την επιφάνεια της πτέρυγας.
Άλλο ένα χαρακτηριστικό του ελέγχου του στροβιλισμού και πρόληψης της ελάττωσης της ταχύτητας είναι το ακροπτερύγιο (3), που είναι μια μικρή δέσμη από πούπουλα που μπορεί το πουλί να ανυψώσει, όπως ο άνθρωπος τον αντίχειρα του.
Στις κορυφές των πτερύγων των πουλιών και των αεροπλάνων σχηματίζονται δίνες και δημιουργείται η οπισθέλκυση (αντίσταση αέρος). Tα πουλιά την ελαττώνουν με δύο τρόπους: Μερικά πουλιά, όπως οι κύψελοι (πετροχελίδονα) και οι διομήδειες (άλμπατρος), έχουν μακριές, λεπτές πτέρυγες με μικρά άκρα, και αυτή η κατασκευή ελαττώνει κατά πολύ τις δίνες. Άλλα πουλιά, όπως τα γεράκια και οι γύπες, έχουν φαρδιές πτέρυγες που προκαλούν μεγάλη δίνη, αλλ' αυτό αποφεύγεται όταν τα πουλιά τεντώνουν, σαν δάκτυλα, τα πηνία στα άκρα των πτερύγων τους. Αυτό μεταβάλλει τα στομωμένα αυτά άκρα σε
διάφορες στενές αιχμές που ελαττώνουν τις δίνες και την οπισθέλκυση (4).
Οι σχεδιαστές αεροπλάνων έχουν υιοθετήσει πολλά απ' αυτά τα γνωρίσματα. Η καμπυλότητα των πτερύγων δίνει ανύψωση. Διάφορα πτερύγια καμπυλότητας και προεξοχές χρησιμεύουν σαν μειωτήρες του στροβιλισμού ή σαν μηχανισμοί ελάττωσης της ταχύτητας. Μερικά μικρά αεροπλάνα ελαττώνουν την οπισθέλκυση στις κορυφές των πτερύγων με την εγκατάσταση επιπέδων πλακών σε ορθή γωνία με την επιφάνεια των πτερύγων. Αλλά οι πτέρυγες των αεροπλάνων υστερούν ακόμη από τα μηχανολογικά θαύματα που βρίσκονται στις πτέρυγες των πουλιών.

ΑΝΤΙΨΥΞΗ. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν γλυκόλη στα ψυγεία των αυτοκινήτων σαν αντιψυκτικό. Αλλά ορισμένα μικροσκοπικά φυτά χρησιμοποιούν την από χημική άποψη παρόμοια γλυκερόλη για να προστατευθούν από την ψύξη στις λίμνες της Ανταρκτικής. Αντιψυκτικό βρίσκεται και σε έντομα που επιζούν σε θερμοκρασίες 20° Κελσίου (4 βαθμών Φαρενάιτ) κάτω από το μηδέν. Υπάρχουν και ψάρια που παράγουν δικό τους αντιψυκτι¬κό, που τα κάνει ικανά να ζουν στα παγωμένα νερά της Ανταρκτικής. Μερικά δέντρα επιζούν σε θερμοκρασίες 40° Κελσίου (40 βαθμών Φαρενάιτ) κάτω από το μηδέν, επειδή περιέχουν «πολύ καθαρό νερό, χωρίς μόρια σκόνης ή άλλες ακαθαρσίες, που πάνω τους μπορούν να σχηματιστούν παγοκρύσταλλοι».4
ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΑΝΑΠΝΟΗ. Οι άνθρωποι δένουν φιάλες με οξυγόνο στη ράχη τους και παραμένουν κάτω από την επιφάνεια του νερού μέχρι μια ώρα. Ορισμένα υδρόβια σκαθάρια το κάνουν αυτό πιο απλά και παραμένουν περισσότερο χρόνο μέσα στο νερό. Παίρνουν μια φυσαλίδα αέρα και καταδύονται. Η φυσαλίδα χρησιμεύει σαν πνεύμονας. Παίρνει διοξείδιο του άνθρακα από το σκαθάρι και το διαχέει μέσα στο νερό, και παίρνει οξυγόνο που είναι διαλυμένο στο νερό για να το χρησιμοποιήσει το σκαθάρι.
ΡΟΛΟΓΙΑ. Πολύ προτού χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι τα ηλιακά ρολόγια, τα ρολόγια που ήταν μέσα σε ζωντανούς οργανισμούς τηρούσαν ακριβή χρονομέτρηση. Όταν είναι άμπωτη, μικροσκοπικά φυτά που λέγονται διάτομα ανεβαίνουν στην επιφάνεια της υγρής άμμου της ακρογιαλιάς. Όταν επέρχεται πλημμυρίδα, τα διάτομα κατεβαίνουν πάλι στην άμμο. Αλλά και μέσα στην άμμο, στο βιολογικό εργαστήριο, χωρίς καμιά άμπωτη και ρεύμα παλιρροϊκό, τα ρολόγια τους τα κάνουν πάλι να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν ταυτόχρονα με τις παλίρροιες. Οι γελασίνοι κάβουρες προσλαμβάνουν βαθύτερο χρώμα και βγαίνουν στη διάρκεια της άμπωτης, μετά γίνονται ωχροί και αποσύρονται στις φωλιές τους στη διάρκεια της πλημμυρίδας. Στο επιστημονικό εργαστήριο, μακριά από τον ωκεανό, τηρούν ωστόσο συγχρονισμό με την εναλλασσόμενη παλίρροια, μεταβαλλόμενοι σε βαθύχρωμους ή ανοιχτόχρωμους, καθώς η παλίρροια προχωρεί ή υποχωρεί. Tα πουλιά μπορούν να πετούν και την ημέρα και τη νύχτα καθώς αλλάζει η θέση των ουρανίων σωμάτων με το πέρασμα του χρόνου. Αυτά πρέπει να έχουν εσωτερικά ρολόγια για να αντισταθμίσουν αυτές τις αλλαγές. (Ιερεμίας η' 7) Έτσι από τα μικροσκοπικά φυτά ως τους ανθρώπους χτυπούν εκατομμύρια εσωτερικά ρολόγια.
ΠΥΞΙΔΕΣ. Γύρω στον 13ο αιώνα μ.Χ., οι άνθρωποι άρχισαν να χρησιμοποιούν μαγνητικές βελόνες που επέπλεαν σε λεκάνες με νερό-πρωτόγονες πυξίδες. Αλλ' αυτό δεν ήταν κάτι νέο. Tα βακτηρίδια περιέχουν χορδές μαγνητικών σωματιδίων, στο κανονικό ακριβώς μέγεθος για να κάνουν μια πυξίδα. Αυτές τα κατευθύνουν στο περιβάλλον που αυτά προτιμούν. Μαγνητίτης έχει βρεθεί και σε πολλούς άλλους οργανισμούς-σε πουλιά, μέλισσες, πεταλούδες, δελφίνια, μαλάκια, και άλλα. Tα πειράματα απέδειξαν ότι τα ταχυδρομικά περιστέρια μπορούν να επιστρέφουν στον τόπο τους με την αίσθηση που έχουν για το μαγνητικό πεδίο της γης. Είναι τώρα γενικά αποδεκτό ότι τα αποδημητικά πουλιά βρίσκουν το δρόμο τους από τις μαγνητικές πυξίδες που έχουν στο κεφάλι τους.
ΑΦΑΛΑΤΩΣΗ. Οι άνθρωποι χτίζουν πελώρια εργοστάσια για να αφαιρέσουν το αλάτι από το θαλασσινό νερό. Tα μαγγρόβια δέντρα (ριζοφόρος ή μόγκλη) έχουν ρίζες που απομυζούν το νερό της θάλασσας, αλλά το διυλίζουν περνώντας το από μεμβράνες που του αφαιρούν το αλάτι. Ένα είδος μαγγροβίου δέντρου είναι η Αβικέννια, που χρησιμοποιεί αδένες στην κάτω επιφάνεια των φύλλων της για να απαλλάσσεται από το περίσσιο αλάτι. Tα πουλιά της θάλασσας, όπως είναι οι γλάροι, οι πελεκάνοι, οι φαλακροκόρακες (κορμοράνοι), οι διομήδειες (άλμπατρος), οι θαλασσοδρόμοι (θαλασσοχελίδονα), πίνουν θαλασσινό νερό, και μέσω των αδένων που έχουν στο κεφάλι τους αφαιρούν το αλάτι που περισσεύει για να μην εισχωρήσει στο αίμα τους. Επίσης, οι απτηνοδύτες (πιγκουίνοι), οι θαλάσσιες χελώνες και οι θαλάσσιες ιγουάνες, πίνουν αλμυρό νερό και αφαιρούν το αλάτι που περισσεύει.
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ. Περίπου 500 είδη ηλεκτρικών ψαριών διαθέτουν μπαταρίες. Το Αφρικανικό γατόψαρο (σιλουρίδη) μπορεί να παραγάγει τάση 350 βολτ. Η γιγάντια ηλεκτρική ρίνα (σελάχι) του Βόρειου Ατλαντικού παράγει παλμούς 50 αμπέρ των 60 βολτ. Tα ηλεκτροσόκ που κάνει το ηλεκτρικό χέλι της Νότιας Αμερικής έχουν μετρηθεί και βρέθηκαν ως 886 βολτ. «Έντεκα διαφορετικές οικογένειες ψαριών είναι γνωστό ότι περιλαμβάνουν είδη με ηλεκτροπαραγωγικά όργανα», λέει ένας χημικός.5
ΑΓΡΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ. Επί αιώνες οι άνθρωποι καλλιεργούν τη γη και περιποιούνται τα κτήνη. Αλλά πολύ πριν από τότε, τα μυρμήγκια φυλλοκόπτες ήταν κηπουροί. Για την τροφή τους παρήγαν μύκητες μέσα σε κοπρόχωμα που το έφτιαχναν από τα φύλλα και τα απορρίμματα τους. Μερικά μυρμήγκια συντηρούν αφίδες (φυτόψειρες, μελίγκρα) σαν αγροτικά τους ζώα, αρμέγουν ζαχαρώδη μελιτώματα απ' αυτές και μάλιστα χτίζουν και αποθήκες για να τα αποθηκεύσουν. Οι αμπελοβαρβιτιστές πωγωνομύρμηκες αποθηκεύουν σπόρους σε υπόγειες σποραποθήκες. (Παροιμίαι ς' 6-8) Ένα σκαθάρι κλαδεύει τα δέντρα που λέγονται μιμόζα (ονόκλεια). Ο λαγώμυς και ο αρκτόμυς, κόβουν επεξεργάζονται και αποθηκεύουν σανό.
ΕΠΩΑΣΤΗΡΙΑ. Ο άνθρωπος κατασκευάζει επωαστήρια για την εκκόλαψη αυγών, αλλά σ' αυτό έρχεται δεύτερος. Οι χελώνες της θάλασσας και μερικά πουλιά αφήνουν τα αυγά τους στη ζεστή άμμο για την επώαση. Άλλα πουλιά γεννούν τα αυγά τους στη ζεστή στάχτη των ηφαιστείων για επώαση. Μερικές φορές, οι αλιγάτορες [είδος κροκοδείλων] καλύπτουν τα αυγά τους με σαπισμένες φυτικές ουσίες για να παράγουν θερμότητα. Αλλά σ' αυτό είναι ειδικό το αρσενικό του πουλιού λειόθριξ. Σκάβει μια μεγάλη τρύπα, τη γεμίζει με φυτικές ουσίες και τη σκεπάζει με άμμο. Η βλάστηση που παθαίνει ζύμωση θερμαίνει το χωματένιο σωρό, το θηλυκό πουλί λειόθριξ γεννά μέσα εκεί ένα αυγό κάθε εβδομάδα επί έξι μήνες, και σε όλο αυτό το διάστημα το αρσενικό πουλί ελέγχει τη θερμοκρασία, χώνοντας το ράμφος του μέσα στο χωματένιο σωρό. Προσθέτοντας ή αφαιρώντας άμμο, ακόμη και σε καιρό που οι θερμοκρασίες κυμαίνονται από πολύ ψυχρές σε πολύ θερμές, διατηρεί τα επωαστήρια του σε θερμοκρασία 33° Κελσίου (92 βαθμούς Φαρενάιτ).

ΠΡΟΩΘΗΣΗ. Σήμερα, όταν ταξιδεύετε με αεροπλάνο, η προώθηση γίνεται πιθανώς με προωθητικό ρεύμα. Πολλά ζώα επίσης κινούνται με προώθηση, και το έκαναν αυτό επί χιλιετίες. Το χταπόδι και το καλαμάρι υπερέχουν σ' αυτό. Ρουφούν νερό σε ένα ειδικό θάλαμο και κατόπιν, με τους ισχυρούς τους μυς, το εξωθούν, και μ' αυτόν το τρόπο προωθούνται. Επίσης, υδρο-προώθηση χρησιμοποιούν: ο ναυτίλος, οι αχιβάδες, οι μέδουσες (τσούχτρες), η λιβελούλη (σαλταμπίκος), οι προνύμφες εντόμων, ακόμη και κάποιο ωκεάνιο πλαγκτόν.

ΦΩΤΙΣΜΟΣ. Στον Θωμά Έντισον αποδίδεται η εφεύρεση του ηλεκτρικού λαμπτήρα. Αλλ' αυτός δεν είναι πολύ αποδοτικός, γιατί χάνει ενέργεια σε μορφή θερμότητας. Οι πυγολαμπίδες, είναι πιο αποδοτικές γιατί εκπέμπουν το φως τους κατά διαδοχικά διαστήματα. Παράγουν ψυχρό φως που δεν χάνει ενέργεια. Πολλοί σπόγγοι, μύκητες, βακτηρίδια και σκουλήκια λαμπυρίζουν. Ένα σκουλήκι, η μηλονύμφη (πυραλίς της μηλιάς), είναι σαν μια μικρογραφία τρένου που προχωρεί με το κόκκινο «πρόσθιο φως» του και τα 11 λευκά ή πρασινωπά ζεύγη «παραθύρων» του. Πολλά ψάρια έχουν φώτα: το ψάρι ορθαγορίσκος (φεγγαρόψαρο), ο φρύνος (βατραχόψαρο), ο σκόπελος ο χαυλιόδους, ο αστερολέπις, για να κατονομάσουμε μερικά. Οι μικροοργανισμοί στα αφρισμένα κύματα του ωκεανού λάμπουν και σπινθηροβολούν κατά εκατομμύρια.

ΧΑΡΤΙ. Οι Αιγύπτιοι κατασκεύαζαν χαρτί πριν από χιλιάδες χρόνια. Παρ' όλα αυτά, υστερούσαν πολύ από τις σφήκες, τις μεγάλες Αμερικανικές σφήκες και τις κοινές βέσπες. Οι φτερωτοί αυτοί εργάτες μασούσαν σαπισμένα ξύλα, και κατασκεύαζαν έτσι ένα γκρίζο χαρτί για να χτίσουν τις φωλιές τους. Οι σφήκες κρεμούν τις μεγάλες στρογγυλές φωλιές τους από ένα δέντρο.Το εξωτερικό κάλυμμα τους αποτελείται από πολλά στρώματα σκληρού χαρτιού που χωρίζονται με αερόκενα διαστήματα. Έτσι αποτελεί μονωτικό για τη φωλιά κατά της ζέστης και του κρύου, τόσο αποτελεσματικά όσο και ένας τοίχος από τούβλα, πάχους περίπου 40 εκατοστών του μέτρου (16 ιντσών).

ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ. Tα μικροσκοπικά βακτηρίδια προηγήθηκαν από τον άνθρωπο κατά χιλιάδες χρόνια στην κατασκευή περιστροφικών μηχανών. Ένα βακτηρίδιο έχει τριχοειδείς προεκτάσεις στριμμένες μαζί έτσι ώστε να σχηματιστεί ένα σκληρό σπείρωμα σαν ανοιχτήρι πώματος. Το βακτηρίδιο περιστρέφει αυτό το ανοιχτήρι σαν την έλικα ενός πλοίου και προωθείται. Μπορεί ακόμη και να κάνει ανάποδα τη μηχανή του! Αλλά το πώς το κατορθώνει δεν μπορεί να κατανοηθεί πλήρως. Σύμφωνα με μια άποψη, το βακτηρίδιο μπορεί να φτάσει σε ταχύτητα 48 χιλιομέτρων (30 μιλίων) την ώρα, και λέγεται ότι «η φύση, πραγματικά, είχε εφεύρει τον τροχό».6 Ένας ερευνητής συμπεραίνει ότι: «Μια από τις πιο καταπληκτικές ιδέες της βιολογίας έχει γίνει πραγματικότητα: Η φύση έχει πράγματι κατασκευάσει μια περιστροφική μηχανή, πλήρη, με συμπλέκτη, περιστρεφόμενο άξονα, έδρανα, και περιστροφική μετάδοση κίνησης».7
ΗΧΗΤΙΚΟΣ ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ. Ο ηχητικός ανιχνευτής των νυχτερίδων και των δελφινιών υπερβαίνει την ανθρώπινη δυνατότητα αντιγραφής του. Μέσα σ' ένα σκοτεινό δωμάτιο, διάσπαρτο με λεπτά σύρματα, οι νυχτερίδες πετούν ολόγυρα και ποτέ δεν αγγίζουν τα σύρματα. Tα υπερηχητικά ηχοσήματά τους προσκρούουν σ' αυτά τα αντικείμενα κι επιστρέφουν στις νυχτερίδες, που κάνουν τότε χρήση ηχοεντόπισης για να τα αποφύγουν. Οι φώκοανες και οι φάλαινες κάνουν το Ιδιο μέσα στο νερό. Το πουλί στεατόρνις η καρίπειος χρησιμοποιεί την ηχοεντόπιση καθώς μπαίνει και βγαίνει από τις σπηλιές όπου κουρνιάζει, παράγοντας οξείς μεταλλικούς ήχους που το καθοδηγούν.
ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ. Υπήρχαν πολλά υποβρύχια προτού τα εφεύρουν οι άνθρωποι. Tα μικροσκοπικά ακτινόζωα έχουν σταγονίδια λαδιού μέσα στο πρωτόπλασμα τους, με τα οποία ρυθμίζουν το βάρος τους, και με αυτά κινούνται πάνω και κάτω στονωκεανό. Tα ψάρια διαχέουν αέρια μέσα κι έξω από τη νηκτική κύστη (κύστη κολυμπήματος), αλλάζοντας έτσι την άντωσή (πλευστότητα) τους. Ο ναυτίλος έχει θαλάμους, δηλαδή ρυθμιστικές δεξαμενές πλευστότητας. Με την αλλαγή των αναλογιών νερού και αερίου σ' αυτές τις δεξαμενές, ρυθμίζει το βάθος πλεύσης. Το σήπιον (οστό σουπιάς) (το ασβεστιωμένο εσωτερικό όστρακο) της σουπιάς είναι γεμάτο με κοιλότητες. Για τον έλεγχο της πλευστότητας, το οκταποδοειδές αυτό πλάσμα αντλεί νερό από το σκελετό του και αφήνει το αέριο να γεμίσει την αδειασμένη κοιλότητα. Έτσι, οι κοιλότητες του οστού της σουπιάς λειτουργούν ακριβώς σαν υδροδεξαμενές σ' ένα υποβρύχιο.
ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ. Από τον 17ο αιώνα και μετά, οι άνθρωποι κατασκεύασαν θερμόμετρα, αλλ' αυτά είναι κακότεχνα σε σύγκριση με μερικά που βρίσκονται στη φύση. Οι κεραίες ενός κουνουπιού μπορούν να αισθανθούν μια αλλαγή θερμοκρασίας 1/160 του βαθμού του θερμομέτρου Κελσίου (1/300 Φαρενάιτ). Ο κροταλίας έχει κοιλώματα στις πλευρές του κεφαλιού του, με τα οποία μπορεί να αισθανθεί την αλλαγή 1/315 του βαθμού, του θερμομέτρου του Κελσίου (1/600 του βαθμού, Φαρενάιτ). Ο βόας συσφιγκτήρ αντιδρά σε 35 χιλιοστά του δευτερόλεπτου στην αλλαγή θερμότητας ενός κλάσματος θερμομετρικού βαθμού. Το ράμφος του πουλιού λειόθριξ και του πουλιού αλεκτρυονοταώς (μελεαγρίς της Αυστραλίας) μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά της θερμοκρασίας έως και 0,6° Κελσίου (ένα βαθμό Φαρενάιτ).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Όλη αυτή η αντιγραφή ιδιοτήτων των ζώων από τους ανθρώπους υπενθυμίζει αυτό που τονίζει η Αγία Γραφή: «Ερώτησον τώρα τα ζώα, και θέλουσι σε διδάξει. και τα πετεινά του ουρανού, και θέλουσι σοι απαγγείλει. ή λάλησον προς την γην, και θέλει σε διδάξει. και οι ιχθύες της θαλάσσης θέλουσι σοι διηγηθή».(Ιώβ ιβ' 7, 8). *
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΚΟΛΙΑΣ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ
http://www.mediasoup.gr/node/21848