Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Συνέχεια περί της Ορθοδόξου Συνόδου του Κολυμπαρίου


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2016/11/blog-post_71.html
Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσοστομος παραχώρησε συνεντευξη στὸν "Ἐθνικὸ Κήρυκα" καὶ τον Θεόδωρο Καλμοῦκο.Μεταξύ των ἄλλων ἀναφέρθηκε καὶ στὶς συνομιλίες του μὲ τὸν Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο, ἀλλὰ καὶ στὴν δεσμευτικότητα τῶν ἀποφάσεων τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου. Ἰδοὺ τὸ σχετικὸ ἀπόσπασμα: 
Ὁ Μακαριώτατος ...ἀπεκάλυψε στὸν «Ε.Κ.» τὶς συνομιλίες του μὲ τὸν Πατριάρχη Μόσχας κ. Κύριλλο. Τοῦ εἶπε πὼς «ἐσφαλμένως νομίζεις ὅτι ἐγὼ εἶμαι ἐναντίον σου, δὲν ἔχομε κάτι νὰ μοιράσομε. Ηθελα νὰ γίνει ἡ Μεγάλη Σύνοδος καὶ καλῶς ἔγινε καὶ ἐὰν δὲν γινόταν δὲν θὰ μποροῦσε ποτὲ πλέον νὰ γίνει διότι ἡ γελοιοποίηση θὰ ἦταν τόσο μεγάλη ποὺ θὰ μᾶς ἔκανε ἐπὶ αἰῶνες νὰ μὴν ἀποφασίσουμε νὰ κάνουμε Σύνοδο. 
Πιστεύω ὅτι....

τὰ κείμενα ποὺ βγῆκαν ἦταν ὑψηλοῦ πνευματικοῦ ἐπιπέδου. Πήραμε θάρρος καὶ εὐελπιστοῦμε σὲ λίγα χρόνια νὰ κάνουμε μιὰ Σύνοδο συγκροτημένη καὶ εὔχομαι νὰ εἶναι οἱ πάντες παρόντες γιατί ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καὶ δὲν πρέπει νὰ τὴν διαιροῦμε καὶ κατ’ ἐμένα ἡ τρίτη χιλιετηρίδα εἶναι ἡ χιλιετηρίδα τῆς Ὀρθοδοξίας». Συμπλήρωσε πὼς «τὸ ἀντιλήφθηκε ὁ Πατριάρχης Κύριλλος. Τοῦ εἶπα δὲν εἶχα ἀδελφὲ τίποτε ἐναντίον σου, ἐσὺ μπορεῖ νὰ ἤθελες ἀναβολή, ἐγὼ δὲν ἤθελα». 
Στὴν ἐρώτηση τί τοῦ εἶπε γιατί δὲν πῆγε στὴ Σύνοδο, ὁ Μακαριώτατος τόνισε: «Εἶχε κάποια προβλήματα μὲ τὸ ποίμνιό του. Τοῦ εἶπα ὄτι πεμπτη φάλαγγα ἔχω κι ἐγὼ μέσα στὴ Σύνοδο. Μερικοὶ Συνοδικοὶ δὲν ἤθελαν ἀλλὰ πῆρα κατὰ πλειοψηφία ἀπόφαση τῆς Συνόδου καὶ τοὺς εἶπα ὅτι ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα εἶστε ὑπόχρεοι νὰ ὑλοποιεῖτε τὴν ἀπόφαση ποὺ πῆρε ἡ Σύνοδός μας γιὰ τὴ Μεγάλη Σύνοδο. 

Κι όταν μερικοὶ Συνοδικοὶ ἔφυγαν καὶ δὲν ὑπέγραψαν, ὑπέγραψα ἐγὼ γι’ αὐτούς, κι ὅταν ἐπιστρέψαμε στὴν Κύπρο ἔκανα συνεδρία τῆς Συνόδου, τοὺς ἐπέπληξα καὶ τοὺς εἶπα δὲν θὰ πάρετε πρόσκληση νὰ ἔλθετε στὴ Σύνοδο ἂν δὲν μάθετε νὰ ὑλοποιεῖτε τὶς ἀποφάσεις τῆς Μεγάλης Συνόδου ποὺ εἶναι ὑποχρεωτικές καὶ γιὰ μένα καὶ γιὰ σᾶς, δὲν μπορεῖ ὁ καθένας νὰ κάνει ὅ,τι θέλει. Ὁποῖος θέλει νὰ κάνει δουλειὰ δική του νὰ πάει στὸ σπίτι του».

Σχόλια στο ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (μ. Προδρόμου, Καρυές Αγιου Όρους)
Στα δογματικά θέματα δεν υπάρχει υπακοή σε ανθρώπους. Αυτός που ακολουθεί λάθος δρόμο εκπίπτει της Εκκλησίας διότι συστέλλεται εις αυτόν η χάρις Του Αγίου Πνεύματος! Το υπέρτατον αγαθόν και λόγος της υπάρξεώς μας,
Οι άγιοι άνθρωποι το καταλαβαίνουν αυτό και έχουν μεγάλη αγωνία και ευθύνη να ενημερώσουν την Εκκλησία για την πονηρία του διαβόλου. Δεν υπάρχει θέμα εγωισμού και φανατισμού. (σημ: αναφορά περί 5ης φάλαγγας) . Ειναι ένα πολύ σοβαρό σωτηριολογικό ζήτημα. Εάν ξεφύγουμε απο την μυστική θεολογία και ορθόδοξη βιοτή που παρελάβαμε απο τους αγιους πατέρες, τότε τέλος οι Αγιοι στην Εκκλησία μας. Σε μία βαρετή ανθρώπινη ΜΚΟ οργάνωση θα καταλήξουμε με αρμόνια με τραγουδάκια και αλληλεγγιους.
O Άγιος Ειρηναίος, (2ο αι.) λέγει:  Ότι αυθεντίες στην Εκκλησία δεν είναι τα υπογεγραμμένα κείμενα, αλλά είναι ο θεούμενος, ο άγιος. Αυτός είναι αυθεντία. Ο προφήτης, ο Απόστολος, ο Πατέρας και η Μητέρα όλων των αιώνων. Αυτός που φτάνει στην θέωση. 

        
Και όπως λέγει ο Σέρβος Αγ Ιουστίνος (Πόποβιτς)
αν είμεθα Ορθόδοξοι και θέλωμεν να παραμείνωμεν Ορθόδοξοι, τότε οφείλομεν και ημείς να τηρήσωμεν την στάσιν του Αγίου Σάββα,  του Αγίου Μάρκου Εφέσου, του Αγίου Κοσμά Αιτωλού, του Αγίου Ιωάννου Κροστάνδης και των λοιπών Αγίων Ομολογητών και Μαρτύρων και Νεομαρτύρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έναντι των ρωμαιοκαθολικών και των προτεσταντών, εκ των οποίων ούτε οι μεν, ούτε οι δε, δεν πιστεύουν ορθοδόξως εις τα δύο βασικά δόγματα του Χριστιανισμού : εις την Αγίαν Τριάδα και εις την Εκκλησίαν.


    Τἐλος ο Ντοστογιέφσκυ, λέγει: " με τους αθέους μπορώ να μιλήσω, διότι ξέρω που κινείται η σκέψη τους και ο λόγος τους, τι πιστεύουν και τι δεν πιστεύουν. Με τον παπισμό δεν μπορώ να μιλήσω, διότι ο παπισμός μου δίνει αλλοτριωμένη πίστη, «μου δίνει Χριστό που δεν υπάρχει, μου δίνει τον Αντίχριστο»" ="Aδελφοi Καραμάζωφ" 


Μην κατονομάζουμε Πεμπτοφαλαγγίτες λοιπόν όσους με πόνο και αγωνία προσεύχονται να μην δοθούν τα Άγια στους Λατίνους και βαδἰσουμε έτσι σαν ποίμνιο στον δρόμο της πλάνης. Τίποτε δεν είναι δεσμευτικό εάν αντίκειται στην πίστη και στην παράδοση στην Εκκλησίας. 

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Σε παίρνει το παράπονο (Η ζωγράφος Ιωάννα Ξέρα)

η εικόνα προφίλ της Ιωάννα ΞέραΚάποτε στα χρόνια της καλής δημοσιογραφίας και εκπομπών, οι Τέρενς Κουίκ Κώστας Ζουράρις και Γιάννης Καλαμίτσης μου έδωσαν φτερά να συνεχίσω το μοναχικό έργο μου στην εικαστική τέχνη με ζωγραφιές της Ιστορίας και Παράδοσης μιας εποχής Αγώνων , Ιδεών και προσπάθειας Ανάστασης μιας Ελλάδας πληγωμένης από 400 χρόνια σκλαβιάς ,πολέμους ,εμφύλιο διχασμό και μετανάστευση.Σαν αυτοδίδακτη και ασυμβίβαστη ,συνέχισα μακριά απο κυκλώματα και σαλόνια το έργο μου, να αναστήσω στον μουσαμά την Ιστορία του Έθνους μας,τις παραδόσεις αλλά και τα ιστορικά μέρη να μην χαθούν σ' αυτήν την προσπάθεια του αφελληνισμού και αθείας ..Σαν οπαδός στην αρχή της ιδεολογίας των ΑΝΕΛ ποτέ δεν μίλησα ούτε ανάρτησα κάτι στο όνομα μιας φιλίας και ευγνωμοσύνης ,όμως Τέρενς Κουίκ σαν πολύ καλός πατριώτης δημοσιογράφος κάποτε, και Κώστα Ζουράρι με το τόσο σπάνιο ελληνικό πνεύμα σου πως επιτρέψατε να γίνεται σκουπίδια της πολιτικής στα μάτια των ψηφοφόρων και όλων των Ελλήνων που δεινοπαθούν απο τη δική σας συμμετοχή σε μια άθεη κυβέρνηση που πρόδωσε το ΟΧΙ του λαού που στήριξε τις ελπίδες τους για μια αλλαγή στο κατεστημένο ,ελπίζοντας πως θα κάνατε τα λόγια σας πράξη ..Δεν θα μιλούσα αλλά το να επικαλείσθε οι ΑΝΕΛ το Ονομα Της Παναγίας ενός λαού που είναι πια η μόνη του παρηγοριά και ελπίδα είναι Θεομπεξία και Πρόκληση ..Εσείς δεν είστε περήφανοι που απο τις κατασχέσεις γεμίζουν σήμερα τα ταμεία ,απο οικονομίες με ιδρώτα και συντάξεις φτωχών ,την στιγμή που ακριβοπληρώνεστε όταν υπάρχουν πίσω χιλιάδες αυτοκτονίες μετανάστευση και διάλυση οικογενειών ,και παντού απόγνωση απο την οικονομική τρομοκρατία που επιβάλλετε ως κυβέρνηση ;
Και τώρα ξεπουλήσατε και τα δάνεια των φτωχών σε ξένους κι αρχίσατε κατασχέσεις πρώτης κατοικίας .
Ξεπουλάτε τα πάντα ενός Έθνους κι ενός αφελούς λαού που πιστεύει ακόμη σε πολιτικούς ,κι έχετε το θράσος να μιλάτε όταν ο Φίλης δεν αναίρεσε τα λόγια του για την Γενοκτονία των Ποντίων Δεν σέβεστε την Μνήμη αυτών που μας έδωσαν μια Ελεύθερη Ελλάδα, ούτε Μαρτύρων, Αγίων και προσφύγων Γενοκτονίας.Σήμερα επιτελείτε τη δική μας Γενοκτονία με την συγκυβέρνηση που μας σπρώχνει στην απόγνωση και την θέληση της αυτοκτονίας γιατί η ζωή μας έγινε εφιάλτης .Κρίμα που στον γυάλινο κόσμο σας θαμπώθηκε η όραση των κάποτε τόσων αξιόλογων προσωπικοτήτων σας .Κρίμα που δεν με αφήνετε πια ούτε το έργο μου να συνεχίσω,για να αφήσω εικόνες μιας Ελλάδας απο την αρχαιότητα ως χθες ,στη νέα κι επόμενη γενιά .........
"Οι ΑΝΕΛ είμαστε σαφείς και το έχουμε και στην ιδρυτική μας διακήρυξη. Προχωράμε με οδηγό την Παναγία. Είμαστε δίπλα στο πλευρό της Εκκλησίας..

Ιωάννα Ξέρα 
 ζωγράφος ( https://www.facebook.com/gianna.xera/about )

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΗΝ GLOBAL CITIZEN FOUNDATION!

Τοὺς τελευταίους µῆνες ἔχει ἀνοίξει ὁ δηµόσιος διάλογος γιὰ τὴνἀναθεώρηση τοῦ Συντάγµατοςτὸ ὁποῖο ἀναθεωρήθηκετελευταίαφορὰτ ὸ 2008. Ἡ ἀρχὴ τοῦ δηµοσίου αὐτοῦ διαλόγου ἔγινε τὸν Ἰούνιοε.εὅταν κυκλοφορήθηκε ὡς ἔνθετο τῆς ἐφηµερίδας «Καθηµερινὴ τῆςΚυριακῆς», ἀλλὰ καὶ ὡς αὐτοτελὴς ἔκδοση ἀπὸ τὸν ἐκδοτικὸ οἶκο«Μεταίχµιο» µία πρόταση ριζικῆς ἀναθεώρησης τοῦ ἰσχύοντοςΣυντάγµατος µὲ τὸν φιλόδοξο τίτλο «Ἕνα καινοτόµο Σύνταγµα γιὰτὴν Ἑλλάδα».
Στὴ συνέχειατὴν 25η τοῦ Ἰουλίου .., ὁ πρωθυπουργὸς σὲ µιλίατου στὴ Βουλὴ προανήγγειλε τὴ δηµιουργία ἑνὸς νέου Συντάγµατος,ποὺ θὰ ὁδηγήσει σὲ µία «νέα ἐποχήτὴ νέα Μεταπολίτευση» καὶ σὲµιὰ «νέα Ἑλλάδα», ποὺ σύµφωνα µὲ τὰ λόγια τοῦ πρωθυπουργοῦ θὰεἶναι «πραγµατικὰ ἐλεύθερηἀληθινὰ Δηµοκρατική, µιὰ Ἑλλάδα µἰσότητα καὶ Δικαιοσύνη».
Θὰ πρέπει ἐξ ἀρχῆς νὰ τονίσουµεὅτι χορηγὸς τῆς ἔντυπης ἔκδοσηςτοῦ «καινοτόµου Συντάγµατος» εἶναι τὸ Global Citizen Foundation(GCF χάριν συντοµίας), ἕναςὀργανισµόςὅπου διεθνῶς ἀναγνωρισµένοιεἰδικοὶ ἐπιστήµονες –ἰδίως καθηγητὲς σὲ Πανεπιστήµια τῶν ἩνωµένωνΠολιτειῶν µερικῆς– «πραγµατοποιοῦν µελέτες γιὰ τὴν προώθηση τῆςπαγκοσµιοποίησης στὴν οἰκονοµίατὸ µπόριοτὴν ὑγείατὴν παιδεία,τὸν πληθυσµὸ καὶ τὸ περιβάλλον».
Διαβάζουµε στὴν ἐπίσηµη ἰστοσελίδα τοῦ GCF: «Τὸ GCF ἀναλαµβάνειἔρευνες καὶ ἐκπαιδευτικὰ προγράµµατα σχετικὰ µὲ παγκόσµιαοἰκονοµικὰ καὶ κοινωνικὰ ζητήµατακαθὼς καὶ θέµατα δικαιοσύνης καὶδιεθνοῦς ἐπικοινωνίαςοἱ ὁποῖες (ἔρευνεςαὐξάνουντὴνεὐηµερίατῶνπολιτῶν τοῦ κόσµου καὶ προωθοῦν τὴν παγκόσµιαοἰκονοµικὴ ἀνάπτυξηΔιαδίδει εὐρέως τὰ ἀποτελέσµατα τῶν ἐρευνῶναὐτῶν µέσῳ ὅλων τῶν µορφῶν ἐπικοινωνίαςσυµπεριλαµβανοµένωντῶν ἐκδόσεωντῶν συνεδρίωντῶν ΜΜΕ καὶ τῶν κοινωνικῶν δικτύων.Ἐπενδύει σὲ ἑταιρῖες καὶ κάνει δωρεὲς σὲ φιλανθρωπικοὺς ἢ ἄλλουςὀργανισµούςποὺ ἐργάζονται γιὰ τὴν ἐπίτευξη τῶν στόχων του».
Ἑποµένως ἐπιβεβαιώνεται ἀπὸ τὸ ἴδιο τὸ GCF, πὼς χρηµατοδότησετὸ «καινοτόµο Σύνταγµα γιὰ τὴν Ἑλλάδα», προκειµένου νὰἐξυπηρετήσει τὸ στόχο του καὶ στόχο τῆς µερικῆςτὴνπαγκοσµιοποίηση τῆς οἰκονοµίαςποὺ συνοδεύεται πάντοτε ἀπὸπαγκοσµιοποίηση τῆς θρησκείαςἄρα κατάργηση τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶπροδοσία τῆς Ἀλήθειας.
Ἡ συντακτικὴ ὁµάδα τοῦ «καινοτόµου Συντάγµατος» ἀπαρτίζεται ἀπό τούς:
Νίκο Ἀλιβιζάτο, Καθηγητὴ Συνταγµατικοῦ Δικαίου στὸ Πανεπιστήµιο Ἀθηνῶν
Παναγὴ Βουρλούµη, ὁ ὁποῖος ἔχει διατελέσει στὸ παρελθὸν Πρόεδρος καὶ διευθύνων σύµβουλος τοῦ Ο.Τ.Ε., Ἐπικεφαλῆς στὸν Ὅµιλο τῆς Ἐµπορικῆς Τράπεζας, Πρόεδρος καὶ Δ/νῶν Σύµβουλος τῆς ΑLPHA BANK.
Γιῶργο Γεραπετρίτη, Δικηγόρο καὶ Ἀναπληρωτὴ Καθηγητὴ Συνταγµατικοῦ Δικαίου στὴ Νοµικὴ Σχολὴ Ἀθηνῶν
Γιάννη Κτιστάκι, Ἐπίκουρο Καθηγητὴ τοῦ Δικαίου τῶν Ἀνθρώπινων Δικαιωµάτων στὸ Δηµοκρίτειο Πανεπιστήµιο Θράκης καὶ στὸ Πανεπιστήµιο τοῦ Βοσπόρου στὴν Κωνσταντινούπολη, ἀλλὰ καὶ νοµικὸ σύµβουλο τοῦ Οἰκουµενικοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως
Στέφανο Μάνο, πρώην Βουλευτὴ καὶ Ὑπουργὸ
Φίλιππο Σπυρόπουλο, Καθηγητὴ Συνταγµατικοῦ Δικαίου καὶ Δικαίου τῶν Ἀνθρώπινων Δικαιωµάτων στὴ Νοµικὴ Σχολὴ Ἀθηνῶν.
Βεβαίως, τὸ ὅτι τὸ «καινοτόµο Σύνταγµα» χρηµατοδοτεῖται ἀπὸ ἕναν Ὀργανισµὸ ἀµερικανικῶν συµφερόντων ποὺ ἐπιδιώκει τὴν παγκοσµιοποίηση, δὲν σηµαίνει ὅτι καὶ οἱ συγγραφεῖς του ἔχουν τὴν ἴδια ἐπιδίωξη. Ἔχουν ὅµως εὐθύνη γιὰ τὸ ποιὸς εἶναι χορηγός τους, ἀλλὰ καὶ πρέπει νὰ µᾶς ἐξηγήσουν γιατί ἕνας τέτοιου εἴδους Ὀργανισµὸς ἐµπιστεύθηκε αὐτοὺς καὶ τὶς ἀπόψεις τους;
Ἔχουν ἐπίσης εὐθύνη γιὰ τὸ ὅτι ἀπερίφραστα εἰσηγοῦνται µιὰ Ἑλλάδα χωρὶς Χριστό! Στὸν πρόλογο τοῦ ἔργου σηµειώνουν: «Οἱ ἐπεµβάσεις µας στὸ χῶρο τῶν δικαιωµάτων εἶναι λίγες, ἀλλά, νοµίζουµε, τολµηρές. Εἰσηγούµεθα τὴν κατάργηση τοῦ θρησκευτικοῦ ὅρκου, τῆς παραδοσιακῆς διάταξης γιὰ τὴν ἐπικρατοῦσα θρησκεία (ἄρθρο 3 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγµατος) καὶ τῆς ἐπίκλησης στὸ Σύνταγµα τῆς Ἁγίας, Ὁµοουσίου καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος, ἔτσι ὥστε τὸ Κράτος µας ὄχι µόνο νὰ εἶναι, ἀλλὰ καὶ νὰ φαίνεται ὡς κοσµικὸ κράτος». Ἀπὸ αὐτὴ καὶ µόνο τὴν παρατήρηση φαίνεται ξεκάθαρα πὼς ὁ κυριότερος στόχος τοῦ φερόµενου ὡς «καινοτόµου Συντάγµατος» εἶναι νὰ ἐξοβελισθεῖ ὁ Κύριός µας Ἰησοῦς Χριστὸς ἀπὸ ὅλες τὶς πτυχὲς τῆς δηµόσιας ζωῆς τῆς Ὀρθοδόξου Πατρίδας µας καὶ µάλιστα µὲ τρόπο πανηγυρικό, µέσῳ τοῦ ἴδιου τοῦ Καταστατικοῦ της Χάρτη.
Ὅλα τὰ συνταγµατικὰ κείµενα τῆς Ἑλλάδος, ἀπὸ τὸν ἐπαναστατικὸ «Νόµο τῆς Ἐπιδαύρου» τοῦ 1822 ἕως καὶ τὸ ἰσχῦον Σύνταγµα τοῦ 1975/1986/2001/2008 ξεκινοῦν µὲ ἐπίκληση «τῆς Ἁγίας (καὶ Ὁµοουσίου) καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος». Ὅλα ἐκτὸς ἀπὸ δύο: τὸ καλούµενο «Ἡγεµονικὸ» Σύνταγµα τοῦ 1832, τὸ ὁποῖο ὅµως παρέµεινε ἕνα σχεδίασµα ποὺ ποτὲ δὲν τέθηκε σὲ ἰσχύ, καὶ τὸ Σύνταγµα τοῦ 1925.
Τὸ «Ἡγεµονικὸ Σύνταγµα» –ποὺ ὀνοµάστηκε ἔτσι διότι προέβλεπε κληρονοµικὸ ἀνώτατο ἄρχοντα, τὸν ἡγεµόνα– σχεδιάστηκε σὲ µία ἀπὸ τὶς χειρότερες περιόδους, ποὺ γνώρισε ποτὲ ἡ Ἑλλάδα. Πρόκειται γιὰ τὴν ἐποχὴ ἀµέσως µετὰ τὸ θάνατο τοῦ Κυβερνήτη Ἰωάννη Καποδίστρια, στὴ διάρκεια τῆς ὁποίας ἐπικρατοῦσε διχόνοια καὶ ἀναρχία. Τὸ Σύνταγµα τοῦ 1925 ἴσχυσε κατὰ τὴ διάρκεια τῆς δικτατορίας τοῦ Στρατηγοῦ Παγκάλου, δηλαδὴ ἀπὸ τὸ Σεπτέµβρη τοῦ 1925 ἕως τὸ Σεπτέµβρη τοῦ 1926. Ἡ ἀναφορὰ καὶ µόνο στὴν πολιτικὴ κατάσταση τῆς Ἑλλάδας κατὰ τὶς ἱστορικὲς αὐτὲς περιόδους εἶναι ἐνδεικτική τοῦ πόσο …ἐλεύθερη(!) καὶ …δηµοκρατική(!) θὰ εἶναι µία Ἑλλάδα ποὺ δὲν θὰ ἐπικαλεῖται τὸ Θεό!
Ὁ Ἑλληνικὸς Λαὸς ἔχει µὲ τὴν ἐλεύθερη θέλησή του ζήσει ὅλα τὰ χρόνια τῆς νεώτερης ζωῆς του ὑπὸ τὴν σκέπην τῆς Ἁγίας Τριάδος. Μόνο ἕνας δικτάτορας τόλµησε νὰ ἀπαλείψει ἀπὸ ἰσχῦον Σύνταγµα τὴν ἐπίκληση στὸ ὄνοµα τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ, καὶ ἄντεξε στὴν ἐξουσία µόλις ἕνα χρόνο.
Ὅσο γιὰ τὴν κατάργηση τῆς διάταξης ποὺ κατοχυρώνει ὡς ἐπικρατοῦσα θρησκεία στὴν Ἑλλάδα τὴ θρησκεία τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, θὰ πρέπει νὰ γνωρίζουν οἱ συντάκτες τοῦ «καινοτόµου Συντάγµατος», τοὐλάχιστον οἱ συνταγµατολόγοι, ὅτι τέτοια διάταξη περιλαµβάνεται σὲ ὅλα ἀνεξαιρέτως τὰ συνταγµατικὰ κείµενα –καὶ στὸ «Ἡγεµονικὸ» Σύνταγµα καὶ στὸ Σύνταγµα τοῦ 1925.
Ὁ πρωθυπουργὸς στὴν ὁµιλία του δὲν εἰσηγήθηκε ρητά, οὔτε κατάργηση τῆς ἐπίκλησης τῆς Ἁγίας Τριάδος ἀπὸ τὸ Σύνταγµα, οὔτε κατάργηση τῆς διάταξης ποὺ κατοχυρώνει τὴν Ἀνατολικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ὡς ἐπικρατοῦσα θρησκεία στὴν Ἑλλάδα. Εἰσηγήθηκε ὡστόσο ρητὴ κατοχύρωση τῆς θρησκευτικῆς οὐδετερότητας τοῦ Κράτους, µὲ διατήρηση γιὰ ἱστορικοὺς καὶ πρακτικοὺς λόγους τῆς ἀναγνώρισης τῆς Ὀρθοδοξίας ὡς κρατοῦσας θρησκείας.
Ὁ ἰσχυρισµὸς αὐτὸς εἶναι ἀντιφατικὸς καὶ ἑποµένως παράλογος: Ἢ τὸ Κράτος θὰ εἶναι θρησκευτικὰ οὐδέτερο, ἢ θὰ ἀναγνωρίζει ὡς ἐπικρατοῦσα θρησκεία τὴν Ὀρθοδοξία. Καὶ τὰ δύο µαζὶ δὲ γίνεται. Κατοχύρωση τῆς θρησκευτικῆς οὐδετερότητας τοῦ Κράτους θὰ σηµαίνει ταὐτόχρονα ἀποχριστιανισµὸ τοῦ Κράτους. Αὐτὸ τὸ γνωρίζει καλὰ ὁ κ. Τσίπρας, ἀλλὰ προσπαθεῖ νὰ προκαλέσει σύγχυση στὸ λαὸ καὶ νὰ τὸν ἀποπροσανατολίσει.
Βρίσκει σὲ αὐτὸ σύµµαχό του τὸ «καινοτόµο Σύνταγµα», ὅπου στὸ ἄρθρο 12 παράγραφος 3 ὁρίζεται ὅτι: «Τὸ κράτος εἶναι θρησκευτικὰ οὐδέτερο. Νόµος ρυθµίζει τὶς σχέσεις τοῦ κράτους µὲ τὶς διάφορες θρησκευτικὲς κοινότητες, λαµβάνοντας ὑπ’ ὄψη τὴν ἱστορικὴ παρουσία κάθε µιᾶς στὴ χώρα». Συµφωνεῖ ἐπίσης ὁ πρωθυπουργὸς µὲ τοὺς συντάκτες τοῦ «καινοτόµου Συντάγµατος» σὲ ὅ,τι ἀφορᾶ στὴν κατάργηση τῆς συνταγµατικῆς κατοχύρωσης τοῦ θρησκευτικοῦ ὅρκου.
Δὲν εἶναι βέβαια ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ἕνα σχεδίασµα συνταγµατικοῦ κειµένου συµβάλλει στὴ διαµόρφωση τοῦ περιεχοµένου τῶν πολιτικῶν προτάσεων γιὰ ἀναθεώρηση τοῦ Συντάγµατος. Εἶναι ὅµως ἡ πρώτη φορὰ ποὺ πρωθυπουργὸς τῆς Ἑλλάδας ἐπιδιώκει τόσο ἀπροκάλυπτα τὴν ἀποκοπή της ἀπὸ τὸ Χριστό, οὐσιαστικὰ ἀντιγράφοντας ἕνα σχεδίασµα χρηµατοδοτηµένο ἀπὸ ἀµερικανικὸ ὀργανισµό, ἐξυπηρετῶντας ἔτσι τὸ Ἀµερικανικὸ Σχέδιο γιὰ κατάργηση τῆς Θρησκείας καὶ Παγκοσµιοποίηση.
Εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ ἐπιδιώκεται ἀπροκάλυπτα ἡ θεσµικὴ ὑποβάθµιση τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας. Ἡ µετατροπή της σὲ «θρησκευτικὴ κοινότητα», σὲ φιλανθρωπικὸ ὀργανισµὸ γιὰ τὴν περίθαλψη τῶν ἐµπερίστατων, τὴν ἴδια στιγµὴ ποὺ ἕνας ὀργανισµὸς Ἀµερικανικῶν συµφερόντων χρηµατοδοτεῖ δηµοσίως τὴν ἀναθεώρηση τοῦ Ἑλληνικοῦ Συντάγµατος!
Θὰ πρέπει νὰ µᾶς ξεκαθαρίσει ὁ κ. Τσίπρας: Αὐτὴ τὴν «πραγµατικὰ ἐλεύθερη», «νέα» Ἑλλάδα ὀνειρεύεται καὶ εὐαγγελίζεται; Μία Ἑλλάδα ποῦ θὰ ἀρνηθεῖ τὴ Θρησκεία της, τὴν Ἱστορία της, τὴν ἴδια τὴν Ταυτότητά της, γιὰ νὰ ὑπηρετήσει τὸν Ἀµερικανικὸ στόχο τῆς παγκοσµιοποίησης;
Ἀπὸ µόνο τὸ γεγονὸς ὅτι εἰσηγεῖται τὴ θρησκευτικὴ οὐδετερότητα τοῦ Κράτους δὲν µποροῦµε νὰ τοῦ προσάψουµε, ὅτι δολίως ὑπηρετεῖ ἀµερικανικὰ συµφέροντα. Ὁ ἴδιος δήλωσε, ὅτι σκοπὸς τῆς Συνταγµατικῆς Ἀναθεώρησης εἶναι ἡ συµβολὴ τοῦ ἀναθεωρηµένου Συντάγµατος στὴν πολιτικὴ καὶ παραγωγικὴ ἀνασυγρότηση τῆς Χώρας καὶ στὴν ἔξοδό της ἀπὸ τὴν οἰκονοµικὴ κρίση (ἡ ὁποία φυσικὰ ἔχει ἐπιδεινωθεῖ µὲ τὸ «τρίτο Μνηµόνιο», ποὺ ὑπέγραψε ὁ ἴδιος ὁ κ. Τσίπρας. Δηλαδὴ «νὰ σὲ κάψω Γιάννη, νὰ σὲ ἀλείψω µέλι!»).
Ἐπίσης, στὸν πρόλογο τοῦ «καινοτόµου Συντάγµατος» ἀναφέρεται ὅτι στόχος του εἶναι νὰ «θέσει τέρµα στὰ κακῶς κείµενα καὶ νὰ διευκολύνει τὴν ἔξοδο τῆς Χώρας ἀπὸ τὴν κρίση καί, πιὸ µακροπρόθεσµα τὴν ἀνάκαµψή της».
Τὸ ζήτηµα ποὺ τίθεται εἶναι τὸ ἑξῆς: Ἐξ ὁρισµοῦ τὸ Σύνταγµα εἶναι ὁ ὑπέρτατος νόµος ἑνὸς Κράτους. Μὲ αὐτὸ καθορίζεται τὸ Πολίτευµα, ἀπονέµονται ἁρµοδιότητες στὰ κρατικὰ ὄργανα καὶ κατοχυρώνονται τὰ δικαιώµατα τῶν πολιτῶν. Τὸ σύνταγµα περιλαµβάνει ὅλους τους κανόνες ποὺ παραµένουν ἀναλλοίωτοι, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὶς πολιτικὲς καὶ οἰκονοµικὲς συνθῆκες. Τοὺς κανόνες ποὺ οὐσιαστικὰ δηµιουργοῦν τὸ Κοινωνικὸ Κράτος Δικαίου.
Ὁ Καταστατικὸς Χάρτης µίας Χώρας δὲν ἐπιτρέπεται νὰ ἐξυπηρετεῖ τὴν ὁποιαδήποτε σκοπιµότητα. Δὲν ἐπιτρέπεται νὰ µετατραπεῖ σὲ ἐργαλεῖο γιὰ τὴν παραγωγικὴ ἀνασυγκρότηση, τὴν προσέλκυση ἐπενδύσεων, τὴν οἰκονοµικὴ ἀποτελεσµατικότητα. Γιατί, ἂν αὐτὸ συµβαίνει, τότε µπορεῖ εὔκολα ὁ καθένας νὰ ἐκµεταλλευτεῖ τὴν ἐν λόγῳ Χώρα γιὰ τὴν ἐξυπηρέτηση τῶν ἰδιοτελῶν ἐπιδιώξεών του (π.χ. γιὰ τὴν προώθηση τῆς παγκοσµιοποίησης). Παύει στὴν οὐσία ἡ Χώρα νὰ εἶναι ἐλεύθερη.
Ἐπίσης, µία χώρα –ἢ καὶ ἕνας ἄνθρωπος– ποὺ παύει νὰ ἔχει Κεφαλή της τὸν Χριστὸ χάνει τὸν προσανατολισµό της, χάνει τὴν Ταυτότητά της, χάνει τὸ Πρόσωπό της. Καὶ ἄγεται καὶ φέρεται ἀπὸ τὸν ὁποιονδήποτε. Παύει νὰ εἶναι ἐλεύθερη. Αὐτὸ τὸ ἤξεραν οἱ ἀγωνιστὲς τοῦ 1821, γι’ αὐτὸ καὶ πολεµοῦσαν «γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς Πατρίδας τὴν Ἐλευθερία». Γιὰ αὐτὸ τὸ Σύνταγµα τῆς Ἐπιδαύρου» τοῦ 1822 ἐπιγράφεται: «ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ».
Ἑποµένως, γιὰ νὰ γίνει ἡ Ἑλλάδα «ἡ Χώρα τῆς Ἐλευθερίας» (γιὰ νὰ χρησιµοποιήσω µία ἔκφραση τοῦ ἴδιου τοῦ κ. Τσίπρα) δὲν χρειάζεται συνταγµατικὴ ἀναθεώρηση. Οὔτε οἰκονοµικὴ ἀνάπτυξη. Χρειάζεται νὰ ζεῖ ἡ Ἑλλάδα (οὐσιαστικά, ὄχι µόνο στὰ λόγια, ὄχι µόνο γιὰ ἱστορικοὺς λόγους), «Εἰς τὸ ὄνοµα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁµοουσίου καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος»!
Ἀγγελικὴ Εὐθ. Ζώη
«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Αρ. Τεύχους 168-169

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Αδιαφορούν ποιος θα κυβερνά (ένα προ Συριζα κείμενο του Γ. Δελαστίκ στο ΕΘΝΟΣ)


Η πεμπτουσία της γερμανικής πολιτικής απέναντι στην Ελλάδα είναι η φράση που είπε ο υπουργός Οικονομικών Γκίκας Χαρδούβελης σε «πηγαδάκι» με βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στη Βουλή: «Οι δανειστές δεν κάνουν βήμα πίσω, τους είναι αδιάφορο ποιος θα είναι στην εξουσία ή αν θα γίνουν εκλογές τον Μάρτιο»! Ακριβώς αυτή η στάση του Βερολίνου αντανακλάται στις προκλητικές απαιτήσεις της τρόικας από την κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου.
Οι αλαζόνες Γερμανοί πιστεύουν ακράδαντα πως όπως έχουν λιώσει κυριολεκτικά τη μνημονιακή κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, με την ίδια ευκολία θα λιώσουν πολιτικά και θα μετατρέψουν σε όργανό τους και οποιαδήποτε κυβέρνηση με πυρήνα τον ΣΥΡΙΖΑ τους προκύψει μελλοντικά, αν ποτέ προκύψει. Εδώ εξευτέλισαν τον Ολάντ περισσότερο από τον Σαρκοζί στη Γαλλία, στον Τσίπρα θα κολλήσουν; Ετσι σκέπτονται.
Το αίσθημα ανωτερότητας των Γερμανών δικαιολογεί απολύτως στα μάτια τους την πολιτική που ασκούν. Η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελλάδα, η Πορτογαλία και όλες ανεξαιρέτως οι χώρες της Ευρωζώνης τους προσκυνούν, παρά την αλλαγή κυβερνήσεων σε όλες αυτές τις χώρες. Γιατί να αλλάξουν πολιτική;
Ο αντιγερμανισμός μαίνεται σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωζώνης και της ΕΕ τα τελευταία χρόνια. Παραμένει όμως στο επίπεδο φραστικής εκτόνωσης των «φαφλατάδων» -κατά τη γερμανική νοοτροπία- Νοτιοευρωπαίων. Πουθενά δεν σημειώθηκε κάποιας μορφής εξέγερση εναντίον γερμανόδουλης κυβέρνησης σε οποιοδήποτε κράτος της Ευρωζώνης. Ακόμη και η ισχυρότατη Βρετανία, χώρα τυφλά προσδεδεμένη στις ΗΠΑ και πιστό όργανο της αμερικανικής πολιτικής, έχει πλέον απομονωθεί πλήρως. Τόσο πολύ που έχει μπει πλέον επί τάπητος η διενέργεια δημοψηφίσματος για να αποχωρήσει η Αγγλία από την ΕΕ!
Τα γεγονότα οι Γερμανοί τα αναλύουν άριστα και δεν κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους. Δεν εθελοτυφλούν ποτέ. Το τεράστιο μειονέκτημά τους όμως έγκειται στο ότι είναι παντελώς ανίκανοι να προβλέψουν τις συνέπειες της πολιτικής που ασκούν κάθε φορά. Το αίσθημα φυλετικής υπεροχής και το αδιαφιλονίκητο γεγονός ότι η Γερμανία είναι η ισχυρότερη χώρα της Ευρώπης από πλευράς τόσο οικονομίας όσο και πληθυσμού τούς τυφλώνουν. Περιμένουν πρώτα να παραγάγει γεγονότα η πολιτική τους και κατόπιν να τα αναλύσουν.
Τότε είναι αργά όμως, αν τα γεγονότα είναι αρνητικά. Ετσι έχασαν και τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους! Βεβαίως και η ναζιστική Γερμανία ήταν στρατιωτικά υπέρτερη της Σοβιετικής Ενωσης, όταν της επιτέθηκε το 1941. Γι’ αυτό και στην αρχή έκανε στρατιωτικό περίπατο. Αυτό που δεν χωρούσε το γερμανικό μυαλό είναι πως οι Σοβιετικοί αντί να παραδοθούν, έβαλαν και 20 εκατομμύρια νεκρούς αντιστεκόμενοι! Αυτοί συνέτριψαν τους Γερμανούς και άλλαξαν εντελώς την πορεία του πολέμου. Η ήττα της Γερμανίας έγινε πλέον διαδικαστικό ζήτημα που ολοκληρώθηκε τάχιστα.
Ενώνει εναντίον του το Βερολίνο τους ευρωπαϊκούς λαούς με την πολιτική που ασκεί. Για την ώρα, κανένα δείγμα ανησυχίας δεν υπάρχει. Ολοι δείχνουν να έχουν υποκύψει. Ετσι ήταν και στην αρχή του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Ολες οι χώρες καταλαμβάνονταν από τους Γερμανούς. Μέχρι που οι ευρωπαϊκοί λαοί ξεσηκώθηκαν. Θα γίνει το ίδιο με τη σημερινή οικονομική Κατοχή; Ιδωμεν.

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2016

Ο δρόμος προς τη Δραχμή ψηφίστηκε (Του Άγη Βερούτη Capital.gr)

Ψηλό καπέλο και ξυπόλητος. Καραγκιόζης. 

Θα επιβάλουν παντού το ηλεκτρονικό χρήμα λέει! 

Κλειδί είναι η λέξη "επιβάλλουν”.

Ήδη ψηφίστηκε ο φορολογικός νόμος όπου ανάλογα με το εισόδημα θα πρέπει κάποιος να ξοδεύει υποχρεωτικά 10%, 20% ή 25% του εισοδήματός του σε ηλεκτρονικές συναλλαγές!
Γελοιότητες, σε μια χώρα με πάνω από 40 διαφορετικά φορολογικά συστήματα αναλόγως ποιος είσαι και τί κάνεις, και με 700.000 δημόσιους υπαλλήλους στα 11 εκατομμύρια κατοίκους, όταν η Βρετανία έχει 400.000 δημόσιους υπαλλήλους για 65 εκατομμύρια κατοίκους.
Το φαιδρό της ιστορίας είναι πως το 40% των οικονομικά ενεργών Ελλήνων έχει πλέον πεταχτεί εκτός "Συστήματος” και άρα δεν έχει δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικών συναλλαγών είτε διότι βρίσκεται στον Τειρεσία και δεν έχει πλαστικό χρήμα, είτε διότι το κράτος έχει μπλοκάρει τους τραπεζικούς λογαριασμούς του, είτε διότι δεν δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές οι έμποροι που συναλλάσσεται διότι οι προμήθειες που ζητούν οι τράπεζες είναι αποικιοκρατικές.
Επίσης φαιδρότερη είναι μια κυβέρνηση που αντί να μειώσει το κόστος του κράτους σε ανεκτά από την κοινωνία επίπεδα, μειώνοντας τον αριθμό των ΔΥ σε ένα ανώτατο λογικό όριο των 250-300 χιλιάδων ανθρώπων, και ιδιωτικοποιώντας τις υπόλοιπες υπηρεσίες, επιμένει να σιτίζει το ήμισυ του ελληνικού πληθυσμού από το κράτος, ενόσω το υπόλοιπο 40% των Ελλήνων ζει κάτω από το όριο της φτώχειας.
Το κόστος της διαφθοράς είναι 6,5% του ΑΕΠ ή €11 δις το χρόνο. Το κόστος της γραφειοκρατίας είναι 6% ή €10 δις το χρόνο. Σύνολο €21 δις.
Αυτοί όμως ψάχνουν για €1-€2 δις από την εφαρμογή των ηλεκτρονικών συναλλαγών, για να πληρώνουν απρόσκοπτα 300.000 αργόμισθους και σφραγιδοκένταυρους.
Για τη διαφθορά τίποτα, πλην της εναλλαγής κουμπάρων στις άδειες της τηλεόρασης.
Το κόστος υλοποίησης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, δηλαδή να περάσουμε όλη την ελληνική κρατική μηχανή σε e-government θα ήταν αν το δίναμε σε μια από τις τεράστιες παγκόσμιες εταιρείες που έχουν την τεχνογνωσία, ίσως κάτω από €1 δις.
Όσα πετάμε δηλαδή ως κοινωνία σε γραφειοκρατία και διαφθορά κάθε 15 ημέρες!
Αλλά δεν το κάνουμε. Γιατί άραγε; Μήπως η διαφθορά βολεύει κάποιους;
Όταν θα κατρακυλήσουμε στην Οικονομική Ελευθερία από την 138η θέση στην 178η μη μου μυξοκλαίτε.
Με 69η θέση στην κρατική Διαφθορά και θέλουμε και ηλεκτρονικό χρήμα!
Με τη μισή κοινωνία εκτός συστήματος!

Με ένα κράτος άρπαγα και απατεώνα, η επιβολή του ηλεκτρονικού χρήματος είναι ένα βήμα πιο κοντά στον καθεστωτισμό και τη Δραχμή.
Είμαι υπέρ του ηλεκτρονικού χρήματος αλλά όχι με αυτόν τον διεφθαρμένο δημόσιο τομέα, και τη φορολογία στα επίπεδα που βρίσκεται.
Εφόσον αδελφέ δεν θέλεις e-government, βάλε θανατική ποινή στην κρατική διαφθορά και σου στηρίζω ηλεκτρονικό χρήμα στην Ελλάδα.
Αλλιώς συμμετέχεις στον εξανδραποδισμό των μικρών.
Όταν ο κρατικός υπάλληλος εισβάλλει στην ιδιωτική ζωή σου με τις traceable αγορές, τότε θα σας πω τί εστί καθεστώς.
Επίσης όταν οι υπάλληλοι της ΓΓΠΣ πουλήσουν λαθραία την database σε επιχειρήσεις ή τράπεζες ή λωποδύτες, που θα ξέρουν πότε αγόρασες το κόσμημα στη γυναίκα σου και πότε έχει περίοδο, να σας δω πως θα κλαίτε.
Η ιδιωτικότητα είναι από τα ακρογωνιαία ανθρώπινα δικαιώματα, και ουσιαστικά καταρρίπτεται με αυτή την τροπή.
Επίσης ανοίγει ο δρόμος για τη Δραχμή.
Όταν θα καταργηθούν τα μετρητά, η αλλαγή νομίσματος είναι εφικτή σε 3 μέρες, με μια ΠΝΠ που επιβάλλει στις τράπεζες να αλλάξουν το νομισματικό πρόσημο από EUR σε GRD.
Με ένα νόμο και ένα άρθρο!
Ούτε νομισματοκοπεία ούτε πραξικοπήματα, αλλά μια μετατροπή από ευρώ στο νέο νόμισμα άνευ αξίας, ενώ η κυβέρνηση θα βρεθεί με συναλλαγματικά αποθεματικά όσες οι καταθέσεις που θα μετατρέψει: δηλαδή €120 δις.
Το ηλεκτρονικό νόμισμα σε μια κρατικίστικη κυβέρνηση αντιευρωπαϊκή, υπέρ της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς, υπέρ της διόγκωσης του δημοσίου, χωρίς ικανούς οικονομολόγους της πραγματικής οικονομίας, με 42 φορολογικά συστήματα και 5 εκατομμύρια ανθρώπους σιτιζόμενους από φόρους που μαζεύει από τους υπόλοιπους το δημόσιο, είναι σαν να δίνεις το κλειδί της κάβας σε έναν αλκοολικό.