Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Τι έδειξαν οι εκλογές για τους Έλληνες, ύπνωση και δόση απο σοκ και δέος


Ο Τζώρτζ Όργουελ έγραφε, «Θα σας στύψουμε μέχρι να αδειάσετε, και μετά θα σας ξαναγεμίσουμε με τα συμφέροντά μας».
Ακριβώς αυτό εφαρμόζουν τώρα στην Ελλάδα.
Η Ελλάδα έγινε πειραματόζωο της Παγκοσμιοποίησης.
Οι υπό κατάληψη και οικονομική εκμετάλλευση χώρες, υφίστανται Σοκ, από πολέμους, χρεοκοπίες, τρομοκρατικές επιθέσεις, πραξικοπήματα, φυσικές καταστροφές, και άλλα δεινά.
Στη συνέχεια υφίστανται ένα ακόμα Σόκ, από διεθνείς εταιρείες (SIEMENS,....) κλπ, και πολιτικούς πιόνια του κατακτητή-σαν τους δικούς μας σήμερα- οι οποίοι εκμεταλλεύονται το φόβο και τον αποπροσανατολισμό που προκάλεσε το πρώτο Σόκ, για να προωθήσουν μια οικονομική θεραπεία-Σόκ. Αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα στην Ελλάδα. 
Τη Σχολή του Σικάγου, οι πολιτικοί-πιόνια της παγκόσμιας διακυβέρνησης-δεν τη βλέπουν μόνο σαν πανεπιστημιακή σχολή, αλλά και ως μια σχολή σκέψης, (Think Tank). Ο στόχος δεν είναι απλώς η διδασκαλία των φοιτητών, αλλά η ισχυροποίηση της οικονομικής σχολής του Σικάγου, σαν πνευματικού δημιουργήματος μιας φατρίας και μαφίας ακαδημαϊκών πολιτικών, των οποίων οι ιδέες αποτελούν ένα επαναστατικό προπύργιο εναντίον της κυρίαρχης πατριωτικής εθνικής σκέψης.

Οι απόφοιτοι της Σχολής του Σικάγου, προορίζονται για υπουργοί και πρωθυπουργοί των υπό έλεγχο χωρών. Οι Χιλιανοί απόφοιτοι της Σχολής του Σικάγου, έγιναν υπουργοί οικονομικών και τραπεζίτες του Πινοτσέτ, μέχρι που οδήγησαν τη Χιλή στην οικονομική καταστροφή .

Τά ίδια και οι απόφοιτοι άλλων κρατών της Λατινικής Αμερικής.
Το τμήμα οικονομικών του Πανεπιστημίου του Σικάγου, ήταν δέσμιο ενός φιλόδοξου χαρισματικού άντρα, Εβρα'ι'κής καταγωγής, που είχε σαν αποστολή να φέρει θεμελιώδεις επαναστατικές αλλαγές στη παγκόσμιο οικονομία. Ο άντρας αυτός ήταν ο Μίλτον Φρίντμαν.

Οι μαθητές του έλεγαν, «το να είσαι μαθητής του Μίλτον ήταν κάτι μαγικό». Ήταν χαρισματικός ρήτωρ, στην υπηρεσία του άκρατου νεοφιλελευθερισμού. Σήμερα η παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση φροντίζει μέσω των αχυρανθρώπων της πολιτικών, όσες κερδοφόρες επιχειρήσεις είναι σε κρατικά χέρια, (π.χ. ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ-ΟΣΕ-ΕΛΠΕ), να τις καταστρέψει , ώστε να περιέλθουν στα δικά τους χέρια, δηλαδή σε ιδιωτικό έλεγχο, γιαυτό ακούτε τις κυβερνήσεις -πιόνια των προτεκτοράτων σαν την Ελλάδα, να μιλάνε συνεχώς για αποκρατικοποιήσεις και ιδιωτικοποιήσεις.

Αυτά όλα είναι συστήματα της Σχολής του Σικάγου, με σκοπό όλος ο πλούτος των κρατών να περιέλθει στα χέρια ιδιωτών στελεχών της παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης.

Ο Φρίντμαν οραματιζόταν να επιβάλλει αποδόμηση στις κοινωνίες, να τις επαναφέρει σε μια κατάσταση γνήσιου καπιταλισμού απαλλαγμένου από κάθε κρατική παρέμβαση, όπως κρατικές ρυθμίσεις, περιορισμούς στο εμπόριο, και περιχαρακωμένα κλειστά συμφέροντα.

Ο Φρίντμαν πίστευε πως όταν η οικονομία μιας χώρας έχει προβλήματα ο μοναδικός τρόπος για να θεραπευθεί είναι η εσκεμμένη πρόκληση οδυνηρών Σόκ. Τις μεθόδους πρόκλησης των δεινών στην υπό εκμετάλλευση χώρα, διδάσκουν στη Σχολή του Σικάγου, και είναι όλα όσα ζήσαμε από τον Οκτώβρη του 2009 που ανέβηκαν στην εξουσία εδώ στην Ελλάδα οι μαθητές της Σχολής του Σικάγου, μέχρι σήμερα, αφού προηγήθηκαν μέτρα Σόκ, με πυρκα'ι'ές δασών, οχλοκρατικές διαδηλώσεις στην Αθήνα με θύματα, και άλλες τρομοκρατικές ενέργειες, για να ωριμάσει και να πέσει το φρούτο η Ελλάς.

Οι κανόνες του Φρίντμαν για μια ελεύθερη αγορά, αλλά και οι ευφυείς στρατηγικές του για την επιβολή τους, είχαν σαν αποτέλεσμα, μερικοί άνθρωποι να γίνουν πολύ πλούσιοι, εξασφαλίζοντας κάτι που προσεγγίζει την απόλυτη ασυδοσία γιαυτούς, δηλαδή να αδιαφορούν για τα εθνικά σύνορα, να αποφεύγουν τη φορολόγηση, και να συσσωρεύουν διαρκώς νέα πλούτη. Αυτό ακριβώς κάνουν τα παιδιά της Σχολής του Σικάγου σήμερα εδώ στην Ελλάδα, αδιαφορούν για τα εθνικά μας σύνορα, σε στεριά και θάλασσα, (βλέπε ΑΟΖ), με αποτέλεσμα η χώρα μας να έχει γίνει ξέφραγο αμπέλι, των Μουσουλμάνων λαθρομεταναστών, και άλλων εχθρών στη στεριά, και των Τούρκων στη θάλασσα, στην Ελληνική Α.Ο.Ζ.

Μαθητές του Μίλτον ήταν και οι σημερινοί μεγαλοτραπεζίτες των ΗΠΑ, Allan Greenspan, Ben Bernanke, Timothy Gaitner, κλπ, οι οποίοι εφήρμοσαν τις οικονομικές θεωρίες της Σχολής του Σικάγου, με αποτέλεσμα τη καταστροφή της οικονομίας των ΗΠΑ, και τελική χρεοκοπία. Το μόνο που σώζει τις ΗΠΑ από τη στάση πληρωμών (χρεοκοπία), είναι η ομοσπονδιακή τράπεζα, η οποία τυπώνει συνεχώς δολάρια για αιμοδότηση και μετάγγιση στην οικονομία, ώστε να δουλεύει η κρατική μηχανή, μέθοδος που δοκιμάστηκε με επιτυχία στην οικονομική κρίση του 1929. Όχι την βελτίωση της πραγματικής οικονομίας!!!!

Η Σχολή του Σικάγου εκτός των άλλων, παραδίδει και μαθήματα ανατροπής καθεστώτων, όπως έγινε στη Λατινική Αμερική, Ινδονησία, Ελλάδα, κ.λ.π. αλλά και μέσω δημοκρατικών διαδικασιών, αφού πρώτα περάσουν τα υπό εκμετάλλευση κράτη, από τις διαδικασίες του δόγματος του Σόκ και Δέους. (Βλέπε τι έκαναν στην Ελλάδα του Κώστα Καραμανλή, τρομοκρατικές ενέργειες, παρακολουθήσεις τηλεφώνων, απειλές για δολοφονίες του Πρωθυπουργού και της οικογένειάς του, κ.λ.π.) με σκοπό να φέρουν το ΓΑΠ.διά τα (γνωστά) περαιτέρω...

Η Σχολή του Σικάγου δουλεύει για την επικράτηση της παγκόσμιας διακυβέρνησης- Δικτατορίας των λαών της Γης.

Ο Μίλτον Φρίντμαν θεωρείται ο γκουρού της Ν.Τ.Π.

Όταν τελικά έγινε το πραξικόπημα του Πινοτσέτ στη Χιλή, συνοδευόταν από πέντε διαφορετικές μορφές Σόκ, ήταν η συνταγή που θα επαναλαμβανόταν σε γειτονικές χώρες της Λατινικής Αμερικής, και θα εμφανιζόταν τρείς δεκαετίες μετά στο Ιράκ με τα πετρέλαια, και στο Αφγανιστάν με τη παπαρούνα το όπιο, και τα λοιπά ναρκωτικά...

Οι πέντε διαφορετικές μορφές Σόκ, και η συνταγή του Μίλτον ήταν,

Α.  Το Σόκ που προκάλεσε το ίδιο το πραξικόπημα της Χιλής στο Λαό, και η δολοφονία του Προέδρου Αλλιέντε.

Β.  Το Σόκ του λαού που όλος ο ορυκτός πλούτος (Χαλκός) της Χιλής, «πέταξε» για τις ΗΠΑ, και η χρεοκοπία της Χιλής.

Γ.   Το Σόκ που προκαλούσαν τα βασανιστήρια και οι δολοφονίες πολιτικών κρατουμένων.

Δ.  Το Σόκ που προκαλούσαν τα ναρκωτικά στο λαό. και

Ε.  Το Σόκ της κρίσης χρέους, με την ενδεχόμενη χρεοκοπία.

Ασφαλώς κάτι θα έχετε ακούσει σήμερα για κρίση χρέους, για τη νομιμοποίηση των μαλακών ναρκωτικών εδώ στην Ελλάδα, και που πάνε τα πετρέλαια της Ελλάδος, μαζί με τον υπόλοιπο ορυκτό πλούτο.

Αυτές οι πέντε μορφές Σόκ, έπεσαν επάνω στα σώματα και τα πνεύματα των ΛατινοΑμερικάνων, αλλά και των Ελλήνων, δημιουργώντας ένα τυφώνα ισοπέδωσης, καταστροφής, και υποταγής των λαών στα κελεύσματα της Ν.Τ.Π. της παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης.

Στην Ελλάδα σήμερα με τη δικαιολογία ότι σώζουν τη χώρα, εφαρμόζουν τα εισπρακτικά μέτρα της Σχολής του Σικάγου λίγο-λίγο, με τη κάθε δόση δανείων.

Είναι και αυτό ένα Σόκ για τον Ελληνικό Λαό.

Οι θεωρίες του Μίλτον Φρίντμαν του έδωσαν το βραβείο Νόμπελ, στη Χιλή έδωσαν τον Πινοτσέτ, στην Ελλάδα έδωσαν το Jeffrey, και στους άλλους Ευρωπα'ι'κούς λαούς έδωσαν τη κρίση Χρέους, με ενδεχόμενη χρεοκοπία. (Βλέπε Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, κ.λ.π.)

Το πείραμα στη Χιλή των παιδιών της Σχολής του Σικάγου, απεδείχθη ολέθριο, αλλά και όπου αλλού εφαρμόστηκε.

Ο Μίλτον Φρίντμαν συνήθιζε να λέει, «Οι θεωρίες μου δεν μπορούν να υλοποιηθούν ή να επιβληθούν χωρίς δύο στοιχεία, «Τη Στρατιωτική Δικτατορία, ή τη πολιτική τρομοκρατία με κυβερνήσεις της Ν.Τ.Π.»

(Βλέπε κυβέρνηση ΓΑΠ στην Ελλάδα...) Τα συμπεράσματα δικά σας....

Ο καλός Θεός λέει, «Δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της Γης»....

Πηγή: Το Βιβλίο «Το Δόγμα του Σόκ»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ

Απίστευτος διάλογος στο γερμανικό περιοδικό Stern – Αξίζει να διαβάσετε την εκπληκτική απάντηση στην επιστολή του Γερμανού συντάκτη!

Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walτer Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες…

με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern, για να λάβει την εκπληκτική απάντηση του Έλληνα.

Ο υπέρτιτλος του άρθρου Walτer Wuellenweber αναφέρει:

«Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν».

Αγαπητοί ΕΛΛΗΝΕΣ, από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που εμείς έχουμε συνεισφέρει, όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δις, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν, όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δις. Ουδέποτε λαός βοήθησε μέχρι τώρα με τη θέλησή του, σε τέτοιο βαθμό, και για τόσο μακρύ διάστημα, άλλον λαό. Είσαστε, κυριολεκτικά, οι πιο ακριβοί μας φίλοι.

Το ζήτημα πάντως είναι, ότι τελικά δεν εξαπατάτε μόνο τον εαυτό σας αλλά κι’ εμάς. Στην ουσία, ουδέποτε φανήκατε αντάξιοι του ευρώ, μιας και παρά την εισαγωγή του, δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να εκπληρώσετε τα κριτήρια σταθερότητας.

Στην ΕΕ είσαστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε, ο πρωθυπουργός σας Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως προφανώς αυτό δεν το θέλετε εσείς, αφού συνεχίζετε απτόητοι, ν’ απεργείτε. Μη μας λέτε λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή.

Εσείς έχετε εφεύρει τη Δημοκρατία κι ως εκ τούτου θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι ο λαός είναι αυτός που κυβερνά κι επομένως, έχει και την ευθύνη. Κανείς δεν σας αναγκάζει να φοροδιαφεύγετε, να χρηματίζεστε, ν’ αντιδράτε σε κάθε συνετή πολιτική και να εκλέγετε διεφθαρμένους πολιτικούς. Σε τελευταία ανάλυση, οι πολιτικοί είναι λαϊκιστές και κάνουν, ότι τους πει ο λαός. Θα μας πείτε, βεβαίως, ότι κι εμείς οι Γερμανοί δεν είμαστε πολύ καλύτεροι, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. Κι έχετε δίκιο.

Οι Έλληνες είναι εκείνοι, που μας είχαν δείξει το δρόμο της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, καθώς και τις πρώτες γνώσεις Εθνικής Οικονομίας. Τώρα μας δείχνετε και πάλι το δρόμο. Μόνο που αυτή τη φορά, είναι λάθος δρόμος. Κι από το σημείο που εσείς έχετε τώρα φτάσει, δεν πάει παραπέρα.

Και η απάντηση που δόθηκε από ένα συμπατριώτη μας:

Αγαπητέ μου Walτer Wuellenweber, ονομάζομαι Γεώργιος Π. Ψωμάς. Είμαι δημόσιος λειτουργός κι όχι υπάλληλος, όπως κατά κόρον τα ΜΜΕ των «συμπατριωτών» σου (μου) και άλλων «συμπατριωτών» σου (μου) αναφέρουν, ως βρισιά και με περίσσεια χλεύη. Ο μισθός μου είναι 1.000. Το μήνα, όχι την ημέρα, όπως ίσως σ’ έχουν παρασύρει, να νομίζεις. Ούτε 1.000 λιγότερα από σένα.

Από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που σας έχουμε παραχωρήσει με αδιαφανείς όρους κι’ έναντι αυτών των 200 δις που λέτε, ότι μας δώσατε, το 40% περίπου των αμυντικών εξοπλισμών μας, το σύνολο σχεδόν των εθνικών τηλεπικοινωνιών μας, την κατασκευή 2 μεγάλων αεροδρομίων καθώς και πολλών χιλιομέτρων εθνικού οδικού δικτύου. Αν ξεχνώ κάτι, ζητώ να με συγχωρέσεις. Σημειώνω, πως είμαστε από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς στα καταναλωτικά προϊόντα που παράγουν τα εργοστάσιά σας.

Η αλήθεια είναι, πως δεν ευθύνονται μόνο οι πολιτικοί μας γι’ αυτή την καταστροφή. Ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης έχει και μια εταιρία γερμανικών κυρίως συμφερόντων, η οποία τους λάδωνε, για ν’ αναλαμβάνει, όπως λέω παραπάνω, δημόσια έργα (βλ. C4Ι). Πιθανολογώ, πως φταίνε και τα γερμανικά ναυπηγεία, τα οποία μας πούλησαν κάτι υποβρύχια, που γέρνουν. Είμαι σίγουρος, ότι εσύ δεν με πιστεύεις ακόμα, αλλά δείξε λίγο υπομονή και περίμενε, διάβασέ με, κι αν δεν σε πείσω, τότε διώξε με από την Ευρωζώνη, τον τόπο της Αλήθειας και της Ευημερίας, του Δίκαιου και του Σωστού.

Λοιπόν Walτer, μισός αιώνας και πάνω πέρασε από τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, από τότε που η Γερμανία έπρεπε να ξοφλήσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα. Οι οφειλές αυτές, που μόνον η Γερμανία αρνείται να ξοφλήσει στην Ελλάδα (η Βουλγαρία και η Ρουμανία, τακτοποίησαν ήδη τις αντίστοιχες υποχρεώσεις τους), συνίστανται:

α) Σε χρέη ύψους 80 εκατομμυρίων γερμανικών μάρκων, από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

β) Σε χρέη από τη διαφορά του κλήριγκ στο μεσοπόλεμο, ύψους 593.873.000 δολαρίων, που ήταν σε βάρος της Γερμανίας.

γ) Στα αναγκαστικά δάνεια, τα οποία συνήψε το Γ΄ Ράιχ από την Ελλάδα, ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στη διάρκεια της κατοχής.

δ) Στις επανορθώσεις, που οφείλει η Γερμανία στην Ελλάδα, για τις κατασχέσεις, αρπαγές και καταστροφές, που της προξένησε το Γ’ Ράιχ, την περίοδο της κατοχής, ύψους 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως επεδίκασαν οι Σύμμαχοι.

ε) Στις ανυπολόγιστες υποχρεώσεις της Γερμανίας για την αφαίρεση της ζωής 1.125.960 Ελλήνων (38.960 εκτελεσμένων, 12.000 νεκρών από αδέσποτες, 70.000 σκοτωμένων σε μάχες, 105.000 νεκρών στα στρατόπεδα της Γερμανίας, 600.000 νεκρών από πείνα και 300.000 απωλειών από υπογεννητικότητα).

στ) Στην ατίμητη ηθική προσβολή, που προξένησε στον ελληνικό λαό και στις ανθρωπιστικές ιδέες που εκφράζει η ελληνική ιδέα. Αυτό το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό, είναι ηθικής τάξης, ύψιστης ηθικής αξίας.

Ξέρω Walτer, σε πειράζουν αυτά που γράφω, αλλά και μένα με πείραξαν, αυτά που έγραψες! Αλλά περισσότερο με πειράζουν, αυτά που σκέφτεσαι και θέλεις να κάνεις για μένα και τους «συμπατριώτες» σου, τους Έλληνες !

Walτer, φίλτατε Walτer, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 130 γερμανικές επιχειρήσεις, στις οποίες, περιλαμβάνονται σχεδόν όλοι οι γερμανικοί κολοσσοί, οι οποίες πραγματοποιούν ετήσιο τζίρο της τάξης των 6,5 δισ. ευρώ.

Ξέρεις Walτer, σύντομα δε θα μπορώ ν’ αγοράζω Γερμανικά προϊόντα, γιατί δεν θά έχω λεφτά. Εγώ Walτer μεγάλωσα στα λίγα, θα τ’ αντέξω. Και μην ανησυχείς για τους νέους στην Ελλάδα, είμαστε ακόμα πολλοί παλιοί, για να τους βοηθήσουμε, να εξοικειωθούν στη νέα κατάσταση. Αλλά εσείς βρε Walτer, τους ανέργους σας, που θα δημιουργηθούν από την κατάσταση αυτή στην Ελλάδα, πως θα τους αντιμετωπίσετε;

Πες μου σε παρακαλώ, έχω απορία: Εμείς οι Έλληνες πρέπει να φύγουμε από την Ευρώπη, την Ευρωζώνη (κι απ’ όπου αλλού θέλετε, εσείς, οι Γερμανοί, οι Σουηδοί, οι Ολλανδοί και λοιποί «συμπατριώτες). Πρέπει να φύγουμε, για να σωθούμε από μια Ένωση, κατ’ επίφαση. Από μια ομάδα κερδοσκόπων. Από μια ομάδα, στην οποία είμαστε συμπαίκτες, όσο καταναλώναμε τα προϊόντα των συμπαικτών!

Εγώ φίλτατε Walτer, πιστεύω, ότι οι Έλληνες θα πρέπει να σταματήσουν ν’ αγοράζουν Mercedes, BMW, Opel, Ford, Scoda, κλπ. συμμαχικά προϊόντα, γιατί, δεν μπορούν και δεν πρέπει! Δεν το αξίζουν. Θα πρέπει να σταματήσουν ν’ αγοράζουν προϊόντα από το Lidl, το Praktiker και το IKEA. Γιατί δε θα μπορούν πια να τ’ αγοράσουν αυτά τα προϊόντα, βρε αδερφέ, τι να κάνουμε!

Φίλτατε Walτer, θα πρέπει να κανονίσουμε και κάποιες άλλες «λεπτομέρειες» . αν μου επιτρέπεις βέβαια, γιατί εσύ είσαι ο «πιστωτής» της ζωής μου. Ξέρεις βρε φίλε Walτer, θέλω να μου επιστρέψεις τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μου, που έκλεψες εσύ (όχι ΕΣΥ βεβαίως, αλλά κάποιοι ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ), θέλω τα ΑΘΑΝΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ, που βρίσκονται στα Μουσεία του Βερολίνου, του Μονάχου, του Λονδίνου, του Παρισιού, της Ρώμης! Τα θέλω τώρα, που μπορεί να πεθάνω, αλλά θέλω να πεθάνω, κοντά στους πατέρες μου!

skeftomasteellhnika.blogspot.gr

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Οι ναζί ξανάρχονται, οι Χρυσαυγίτες είναι νάνοι μπροστά τους

Η Ουκρανία και η ευρω- Κοντσίτα (με το μούσι της)

Πρώτη καταχώρηση: 12/05/2014 - 09:00
Enikos.gr Τελευταία δημοσίευση: 12/05/2014 17:09Ο Νίκος Μπογιόπουλος στον eniko
Η Ουκρανία και η ευρω- Κοντσίτα (με το μούσι της)
  
   Είναι γεγονός και είναι συγκλονιστικό: Σχεδόν 80 χρόνια από την μεγαλύτερη τραγωδία που βίωσε η ανθρωπότητα, ο ναζισμός επιστρέφει στο ευρωπαϊκό έδαφος με τη μορφή της επίσημης κρατικής πολιτικής! Ο ναζισμός, χύνει ξανά το αίμα ανθρώπων στην Ευρώπη, ως επίσημη κρατική πολιτική!

   Το νέο στοιχείο, το «ποιοτικά αναβαθμισμένο» στοιχείο της ναζιστικής κτηνωδίας, που έρχεται από την Ουκρανία, είναι ακριβώς αυτό: Ότι τα εγκλήματά τους οι ναζί δεν τα διαπράττουν, πλέον, μόνο ως μαχαιροβγάλτες, σε σκοτεινούς δρόμους και σοκάκια. Ο ναζισμός, πλέον, δεν περιορίζεται να δρα ως τσιράκι του επίσημου καθεστώτος της βίας και της καταστολής. Οι ναζί, πλέον, δεν δολοφονούν μόνο ως παραστρατιωτικές και παρακρατικές μαριονέτες κρυμμένοι στα σκοτάδια του εκάστοτε καθεστώτος που προστρέχει στις υπηρεσίες τους. Οι θηριωδίες των ναζί δεν περιορίζονται μόνο στις νυκτερινές πρακτικές του υποκόσμου. Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, μετά από 80 χρόνια φρίκης και ολοκαυτώματος, το ναζιστικό έγκλημα αποτελεί πλέον επίσημη κρατική πολιτική, είναι επίσημη κρατική πρακτική άσκησης εξουσίας!

   Αυτό ακριβώς συντελείται στην Ουκρανία. Αυτό ακριβώς συμβαίνει: Οι ναζί έχουν βγει στους δρόμους και καίνε ανθρώπους. Ζωντανούς! Το διέπραξαν στην Οδησσό και το διέπραξαν ως συγκυβερνήτες της λεγόμενης «μεταβατικής κυβέρνησης».

   Οι ναζί, ως κομμάτι της εκεί «τρόικας» που συνθέτει την λεγόμενη «μεταβατική κυβέρνηση», έχουν βγει στους δρόμους και εκτελούν ανθρώπους. Μέρα – μεσημέρι! Και το κάνουν χωρίς να φορούν «στολές παραλλαγής». Φορούν την επίσημη στολή του στρατού της Ουκρανίας! Το διέπραξαν στην Μαριανούπολη και στο Ντονιέτσκ.

   Οι ναζί έχουν βγει στους δρόμους και δίπλα στα αποβράσματα των χουλιγκάνων που συνθέτουν τα «Τάγματα Εφόδου» διαθέτουν, ταυτόχρονα, καιελεύθερους σκοπευτές. Που προωθούν τις πολιτικές εξελίξεις στήνοντας προβοκάτσιες και σκορπίζοντας τον θάνατο. Το διέπραξαν στο Κίεβο.

   Όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ουκρανία, α) η αρχική αναγόρευση του ναζισμού σε πολιτικό μέγεθος, β) η κατοπινή ενθρόνισή του σε κυβερνητικές καρέκλες, γ) η τρέχουσα αναγνώρισή του από τους Αμερικάνους και τους Ευρωπαίους ως η επίσημη κρατική πολιτική της Ουκρανίας, γίνονται με την έγκριση της ΕΕ! Όλα αυτά γίνονται με την σφραγίδα των Βρυξελλών!

   Όλα αυτά γίνονται με την συνηγορία του – βραβευμένου με Νόμπελ Ειρήνης – Ομπάμα. Η υφυπουργός Εξωτερικών του τελευταίου (η περιβόητη κυρία Νιούλαντ) αποδείχτηκε ότι παζάρευε στο γραφείο της με τους εκπροσώπους των ναζί της Ουκρανίας την υποστήριξή τους στα σχέδια των ΗΠΑ έναντι του ποσού των 5 – 10 εκατομμυρίων ευρώ... Οι αμερικάνικες πολυεθνικές εταιρείες των μισθοφόρων του θανάτου, αυτές που υπογράφουν συμβόλαια συνεργασίας με το Πεντάγωνο του κ.Ομπάμα (όπως η «Blackwater», περιλάλητη για τις θηριωδίες της στο Ιρακ), εκτελούν ανθρώπους αυτή τη στιγμή στην Ουκρανία, στο πλευρό του κυβερνητικού στρατού… 
  
   Τα συμβαίνοντα στην Ουκρανία συνιστούν ασφαλή απόδειξη για το τι ανθρωποθυσία συνεπάγεται η σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των καπιταλιστικών κέντρων και τι κρύβεται πίσω από τα χαμόγελα των εκπροσώπων του «πολιτισμένου κόσμου»: Ενώ οι εικόνες από την Μαριανούπολη πάγωναν το αίμα δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη, με τον στρατό, υπό τις εντολές των ναζιστών, να δολοφονεί αμάχους με σφαίρες στο κεφάλι, οι μεν Μέρκελ και Ολάντ ακολουθούσαν πιστά το πρόγραμμα της κρουαζιέρας τους στη Βαλτική, ο δε Πούτιν έπαιζε χόκευ…

   Παρεμπιπτόντως: Αλήθεια, έχετε ακούσει κάποια δήλωση της προεδρεύουσας το τρέχον εξάμηνο στην ΕΕ (της Ελλάδας, ντε!), για τα όσα συντελούνται στην Ουκρανία; Υπέπεσε στην αντίληψή σας κάποια δήλωση του προεδρεύοντα κ.Σαμαρά, πρώην συνεργάτη του κ.Μπαλτάκου, γνωστού  από την διακίνηση της θεωρίας των «δυο άκρων»; Είδατε ή ακούσατε κάποια παρέμβαση εκ μέρους του προεδρεύοντα υπουργού Εξωτερικών της Ελλάδας, του κ.Βενιζέλου προς την κυβέρνηση της Ουκρανίας; Η τελευταία δήλωση του κυρίου «ψηφίστε Ελιά για να έχουμε σταθερότητα» ήταν εκείνη που έκανε όταν συναντήθηκε και χαιρέτισε την εν λόγω κυβέρνηση των ναζί και φιλοναζί εταίρων. Τότε, όπως είχε δηλώσει, δεν διαπίστωσε κάτι ναζιστικό επάνω τους, διότι, όπως είχε συμπληρώσει, στη συνάντηση με την οποία  τους αναγνώρισε πολιτικά - για λογαριασμό τόσο της Ελλάδας, όσο και της ΕΕ – αυτό το ζήτημα (αν είναι ναζί, δηλαδή) δεν τον είχε απασχολήσει…


   Οι εξελίξεις στην Ουκρανία συνιστούν ασφαλή απόδειξη για το τι κρύβεται πίσω από τα κηρύγματα περί την ευρωενωσιακή «ελευθερία» και «δημοκρατία». Τα τεκταινόμενα στην Ουκρανία είναι μια πολιτική «χορηγία» της ΕΕ. Όλης της ΕΕ! Και της ΕΕ της Μέρκελ και της ΕΕ του Ολάντ. Και της ΕΕ του Βορρά και της ΕΕ του Νότου. Και της ΕΕ των «κεντροαριστερών» και της ΕΕ των «κεντροδεξιών». Και της ΕΕ εκείνων που την εξυμνούν και της ΕΕ των άλλων που θέλουν να την «αλλάξουν». Που δημιουργούν αυταπάτες ότι αυτή η ΕΕ, η θεραπαινίδα της πολιτικής που εκτρέφει τον φασισμό και τον ναζισμό, που τροφοδοτεί από την Λεπέν και τον Κασιδιάρη μέχρι την Μουσολίνι και τον Γιάρος του ουκρανικοιύ «Δεξιού Τομέα», μπορεί, τάχα, να μεταμορφωθεί σε «Ευρώπη των λαών»…
   Η «αγία οικογένεια» της ΕΕ, ο βαστάζος και χορηγός του ναζισμού στην Ουκρανία, δεν έγινε σε μια νύχτα το συνώνυμο της ευρωπαϊκής «μαυρίλας». Η ΕΕ που οικτίρει τα «αποσχιστικά δημοψηφίσματα», όπως τα αποκαλεί, στην Ανατολική Ουκρανία, είναι η ίδια που με την πολιτική της αποτελεί τον ηθικό (και φυσικό) αυτουργό τους. Είναι η ΕΕ που τα ίδια δημοψηφίσματα στην περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας και του Κοσσυφοπεδίου τα αποκαλούσε «αγλάισμα δημοκρατίας»…  
   Δεκαετίες τώρα, η ΕΕ αποτελεί τον παγκόσμιο υποβολέα της θεωρίας των «δύο άκρων». Είναι αυτή, η ΕΕ των μονοπωλίων (εκείνων των μονοπωλίων που, όπως η «Ζήμενς» και η «Κρουπ», ανέβασαν τον Χίτλερ στην καγκελαρία) που μηχανεύεται αθλιότητες για να συσχετίζει ανιστόρητα και συκοφαντικά το φασισμό με τον κομμουνισμό και επιδίδεται σε έναν παγκόσμιο ιδεολογικό «μακαρθισμό».
   Είναι η ΕΕ που πριν από τα οικονομικά μνημόνια φρόντισε να συντάξει τα αντικομμουνιστικά μνημόνια, αντλώντας από το «επιστημονικό| ναζιστικό-γκεμπελικό οπλοστάσιο του «πες, πες κάτι θα μείνει».
   Είναι εκείνη, η ΕΕ, που στα μισά κράτη - μέλη της παρατηρείται ενίσχυση της ακροδεξιάς και στα άλλα μισά επαναλαμβάνεται η συμμετοχή στις κυβερνήσεις φασιστικών κομμάτων και πολιτικών προσώπων.

   Είναι η ΕΕ, όλη η ΕΕ, που στις 21/12/2010 – και για δεύτερο συνεχόμενο έτος – αρνήθηκε στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ να υιοθετήσει ψήφισμα, με το οποίο καταδικάζονταν η ηρωοποίηση όσων συμμετείχαν στις φασιστικές λεγεώνες των «Βάφεν SS», οι δημόσιες εκδηλώσεις δικαίωσης του ναζιστικού παρελθόντος και του ναζισμού, η ανέγερση μνημείων προς τιμήν των ναζί και των συνεργατών τους, η βεβήλωση ή καταστροφή μνημείων προς τιμήν των αγωνιστών κατά του φασισμού και του ναζισμού, η παράνομη εκταφή ή μεταφορά των σορών των θυμάτων της φασιστικής θηριωδίας. Η ΕΕ και όλα τα κράτη - μέλη της, αρνήθηκαν να υπερψηφίσουν το ψήφισμα και επέλεξαν την... αποχή!
   Η ΕΕ που παρέχει καθεστώς «εταιρικής σχέσης» στην φιλοναζιστική κυβέρνηση της Ουκρανίας, που στηρίζει μια κυβέρνηση που πυροβολεί ανθρώπους στο κεφάλι στη μέση του δρόμου, που ευλογεί τα «Τάγματα Εφόδου» που καίνε ανθρώπους ζωντανούς στην Οδησσό, είναι η ίδιας ΕΕ που χρόνια τώρα παρακολουθεί σε κράτη – μέλη της να αναστηλώνονται τα χιτλερικά σύμβολα! Να αναρτώνται μνημεία των «Ες Ες»! Να βαφτίζονται οι δοσίλογοι «εθνικοί ήρωες». Να ανακηρύσσεται η 9η Μάη (μέρα νίκης κατά του φασισμού) σε «μέρα πένθους» (!) στις Βαλτικές χώρες…
   Ήταν ο αρμόδιος επίτροπος της ΕΕ για θέματα διεύρυνσης, ο «κύριος» Φερχόιγκεν, που το 2012, πριν ακόμα από τα γεγονότα στην Ουκρανία, που δήλωνε ότι καλώς διώκονται οι κομμουνιστές στις Βαλτικές χώρες, την ίδια ώρα που οι εκεί κυβερνήσεις των κρατών – μελών της ΕΕ αποκαθιστούσαν τους φασίστες!
   Αυτή είναι η ΕΕ εντός της οποίας χειμάζεται (και) ο ελληνικός λαός. Η ΕΕ εκτός από τρόικες, εκτός από Μνημόνια, εκτός από οικονομικούς «δολοφόνους», τρέφει – επίσημα πλέον – στις αγκάλες της και ναζί δολοφόνους. Κι αυτή η ΕΕ δεν αλλάζει. Το γεγονός είναι εξαιρετικής σπουδαιότητας για να μην το λάβουν υπόψη τους οι ψηφοφόροι στις 25 του μήνα και για να μην το σταθμίσουν ως - μείζονος σημασίας – κριτήριο ψήφου.
*
        Υστερόγραφο: Από τη μια οι υστερικές ιαχές περί «ευρυχωρίας» με τις οποίες μας φλόμωσαν τα ΜΜΕ με αφορμή την νικήτρια της… «Γιουροβίζιον». Από την άλλη οι φωτιές που καίνε στην Ουκρανία.
Από την μια η αοιδός Κοντσίτα με την ευρωπαϊκή βιομηχανία του θεάματος να ποντάρει πάνω της τη διάχυση μιας παρακμιακής ιδεολογίας που θέλει να βαφτίσει άσκηση ελευθερίας και δημοκρατίας τον ατομικό αυτοπροσδιορισμό μιας καρικατούρας σουφραζέτας με μόνο προσόν της ότι φοράει μούσι. Κι από την άλλη η ίδια βιομηχανία του θεάματος που πατρονάρει τον ναζισμό ως «απελευθερωτή» και «δημοκράτη».
Βάλτε τα δίπλα – δίπλα. Από όπου και να κοιτάξεις την «ευρω-Κοντσίτα» των Βρυξελλών, πίσω από τον αποβλακωτικό ευρωενωσιακό φερετζέ των κηρυγμάτων της νεοταξίτικης πολιτικής και αισθητικής περί «ελευθερίας» και "ανεκτικότητας", χάσκει το…  μούσι που μας πουλάνε.        

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Οι Σταυροφόροι ξανάρχονται μεσω ΕΕ

Κ.Μπίλντ: «Η Ορθοδοξία είναι η κύρια απειλή για τον δυτικό πολιτισμό- Ο Β.Πούτιν είναι προσηλωμένος σε αυτή"



Ο Καρλ Μπιλντ (Nils Daniel Carl Bildt) υπουργός Εξωτερικών της Σουηδίας - ο οποίος υπήρξε και πρωθυπουργός της Σουηδίας (1991-1994), είναι τακτικός θαμώνας της Λέσχης Bilderberg (2006, 2008, 2009, 2013) του Council on Foreign Relations (CFR) και της Τριμερούς Επιτροπής και ένας από τους αρχιτέκτονες της πολιτικής της Ε.Ε. για την Ανατολική Ευρώπη που θεωρεί ότι η Ρωσία έχει αλλάξει προς το χειρότερο τα τελευταία χρόνια.


Ενώ έδειξε σύνδεση με τις «δυτικές αξίες» κατά την πρώτη δεκαετία μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης και προσπάθησαν να τις επιβάλλει στους πολίτες της, η σημερινή ηγεσία της Ρωσίας παίρνει μια σταθερή στάση κατά της Δύσης, αναφέρει το ρωσικό πρακτορείο REX.

Σύμφωνα με τα λόγια του Bildt, ο Βλαντιμίρ Πούτιν καταδεικνύει την προσήλωσή του όχι στις παγκόσμιες αξίες, αλλά στις αξίες της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, που γίνεται σαφές από ένα post του στο Twitter του.

Η νέα αυτή συμπεριφορά κατά της Δύσης του Πούτιν βασίζεται στο βαθύ συντηρητισμό των ιδεών της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, είναι πεπεισμένος ο Καρλ Μπιλντ.

Ο Σουηδός υπουργός εξηγεί την επιδίωξη να καταστραφεί η ουκρανική εκκλησία και να φερθεί η ουκρανική αυτοκέφαλη εκκλησία πίσω στις πτέρυγες του Πατριαρχείου Μόσχας, με τον Πούτιν να επιδιώκει να αποκτήσει τον έλεγχο της Ουκρανίας. Αλλά ακριβώς η Ανατολική Ορθοδοξία, σύμφωνα με τον Bildt, είναι η κύρια απειλή για τον δυτικό πολιτισμό.

Η δήλωση του Δαβίδ Μπίλντ είναι η ακόλουθη.

«Στη σημερινή Ρωσία, η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη. Ο Πούτιν δείχνει ότι δεν δεσμεύεται από τις διεθνείς αξίες, αλλά δεσμεύεται από την ορθοδοξία και πυροδοτεί το φόβο και το μίσος. Η υποστήριξή που προσέφερε στον Άσαντ στη Συρία μπορεί να εξηγηθεί από το γεγονός ότι ο Άσαντ προστατεύει την Ορθοδοξία στη Συρία. Επιπλέον, ορθοδοξία είναι πιο επικίνδυνη από τον ισλαμικό φονταμενταλισμό και ως εκ τούτου, αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή για το δυτικό πολιτισμό».

Ο Καρλ Μπιλντ, ο οποίος είναι διαβόητος για τον ανθελληνισμό του, αφού όπου υπάρχει αντίπαλος της Ελλάδας αυτός εμφανίζεται να τον υποστηρίζει (ΠΓΔΜ, κατεχόμενα στην Κύπρο, Τουρκία), προέκυψε ότι είναι και πληροφοριοδότης των Αμερικανών.

ΟΤζούλιαν Ασάντζ του «WikiLeaks», έδωσε το «πράσινο φως» στους συνεργάτες του να δείξουν στη σουηδική εφημερίδα Expreseen απόρρητο τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στη Στοκχόλμη προς το State Department, από το οποίο προκύπτει ότι ο Μπιλντ «συνεργάστηκε με την αμερικανική κυβέρνηση με παράνομο τρόπο».

Ο Καρλ Μπιλντ φέρεται να είναι πληροφοριοδότης των Αμερικανών από τα μέσα της δεκαετίας του 1970! Φέρεται να στρατολογήθηκε από τον υπεύθυνο στρατηγικής του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, Καρλ Ρόουβ με τον οποίο διατηρεί φιλική σχέση από παλιά.

 lithosfotos.blogspot.gr

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Η Σταύρωση της Θράκης

Μεγάλη επίθεση της Άγκυρας στη Θράκη σε εξέλιξη...

Μεγάλη επίθεση της Άγκυρας στη Θράκη σε εξέλιξη...
Γράφει ο Κωνσταντίνος Τερζής: Η φοβικότητα της κυβέρνησης είναι γνωστή. Η σιωπή της στα όσα συμβαίνουν, δεδομένη. Η ανυπαρξία της στην αναμενόμενη κλιμάκωση της «επίθεσης» από την Άγκυρα στη Θράκη, είχε προαναγγελθεί.

Δυστυχώς, η μονίμως απούσα και η σιωπηλά αποχωρούσα παρουσία του κράτους των Αθηνών, γίνεται το καλύτερο εργαλείο της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής και της ποσοτικής και ποιοτικής κλιμάκωσης – αναβάθμισης της επιθετικής στάσης του Νταβούτογλου και του Ερντογάν στην Ελληνική Θράκη.
Μία σειρά από γεγονότα που παρέμειναν στην σκιά, έρχονται σήμερα να καταδείξουν την επικίνδυνη απουσία των θεσμικά και συνταγματικά υπευθύνων κρατούντων των Αθηνών. Η Άγκυρα, αναβάθμισε την παρουσία της στην Ελληνική Θράκη, στηρίζοντας τους σχεδιασμούς της με μία προσωπική απόφαση του τούρκου πρωθυπουργού κάνοντας μία τεράστια αύξηση των κονδυλίων προς το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής, στου οποίου τα ταμεία βρίσκονται από 1/1/2013 250 εκατ. Ευρώ προς... διαχείριση!

Στον αντίποδα, η Θράκη (όπως ολόκληρη η Ελλάδα) βυθίζεται σε ένα οικονομικό τέλμα και οι φερόμενοι ως πρωθυπουργοί (Σαμαράς, Βενιζέλος) δεν έχουν καμία διάθεση να ασχοληθούν με τα εθνικά ζητήματα, στην κορυφή των οποίων βρίσκεται η Θράκη και τα όσα συμβαίνουν στην ακριτική αυτή γωνιά της Ελλάδας.
Η επίθεση των τουρκικών μηχανισμών και ιδιαίτερα του παρακράτους των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών που λειτουργεί ανεμπόδιστα στην Ελληνική Θράκη, είχε ξεκινήσει την ποσοτική και ποιοτική του αναβάθμιση προ καιρού. Από τότε που είχε αρχίσει να δημιουργεί πολιτιστικούς συλλόγους (με αντικείμενα πολιτισμού που έδωσαν νέους ορίζοντες στην λέξη πολιτισμός), οι οποίοι αυτο-προσδιορίζονταν ως "τουρκικοί" και είχαν τοποθετημένους στην κορυφή της ηγεσίας τους έμπιστους του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής.

Ήταν μία απόπειρα αλλαγής του πολιτιστικού χάρτη της Θράκης, μέσω της οποίας εμφανίζεται (στα διεθνή φόρα) μία Θράκη γεμάτη από "τούρκους" που στηρίζουν και συνεχίζουν τον τουρκικό πολιτισμό και φυσικά μετατρέπουν την Θράκη σε "κόκκινη" (από το χρώμα της τουρκικής σημαίας) αν όχι "ιδιαίτερη περιοχή". Αυτή ήταν και η μέθοδος διείσδυσης, άλωσης και καταστροφής των πολιτιστικών στοιχείων των γηγενών μουσουλμάνων (κατά κόρων Πομάκων), οι οποίοι εγκαταλλειμένοι από το Ελληνικό κράτος (που υπερασπίζεται την ελληνοτουρκική φιλία, αλλά δεν αντιδρά στις μεταβολές συμπεριφοράς και στις διάφορες επιθετικές διαθέσεις της Άγκυρας) βίωσαν μία πρωτοφανούς κλίμακας τουρκική επίθεση, με σοβαρότατο κίνδυνο να απωλέσουν την ιστορική και πολιτιστική τους ταυτότητα...

Όμως, η κλιμάκωση άρχισε την άνοιξη και η κορύφωση των προσπαθειών συσπείρωσης και εναγκαλισμού (παντί τρόπω) με τους μουσουλμάνους της Ελληνικής Θράκης, κορυφώθηκε στον ιερό μήνα της μουσουλμανικής νηστείας Ραμαζάν, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ήταν η περίοδος κατά την οποία ξεχύθηκαν (κυριολεκτικά) στα χωριά της Θράκης οι «διπλωμάτες» του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, συνοδευόμενοι από παρακρατικούς έμμισθους Γκρίζους Λύκους (κόμμα «τούρκων» εθνικιστών DEB) προκειμένου να συμμετάσχουν σε γεύματα «ιφτάρ» μαζί με ομόδοξους μουσουλμάνους. Το έδαφος προετοίμαζαν μέσα στα τζαμιά οι ψευτομουφτήδες και οι ελεγχόμενοι από αυτούς ιμάμηδες. Ακολουθούσαν οι «προύχοντες» μουσουλμάνοι βουλευτές, οι οποίοι συνέλεγαν πληροφορίες (της τελευταίας στιγμής για να χρησιμοποιηθούν – αξιοποιηθούν καταλλήλως) είτε με προσωπικές τους επαφές είτε μέσω των ανθρώπων τους σε κάθε μουσουλμανικό χωριό.
Οι συναντήσεις των «διπλωματών» έδιναν την ευκαιρία για συζητήσεις μακράν της θρησκείας και σε πνεύμα μίας έμπρακτης στήριξης έδιναν βοήθεια (χρηματική, εργασιακή κ.α.) σε μουσουλμάνους της Θράκης, με το πρόσχημα «της αγάπης του τούρκου αδελφού». Ο πακτωλός χρημάτων που διατίθεται πλέον στην Θράκη, αιχμαλωτίζει συναισθηματικά και εξαγοράζει συνειδήσεις ανθρώπων που βλέπουν σαν μόνη διέξοδο από την σωρεία προβλημάτων τους ομόδοξους τουρκοπράκτορες. Η προσέγγιση, με την κάλυψη της θρησκείας, ήταν εξασφαλισμένη και τα αποτελέσματα σε υψηλότατα ποσοστά.
Σε αυτές τις συναντήσεις, έγιναν και προσφορές μηνιαίου επιδόματος βοήθειας από τους «τούρκους αδελφούς». Έτσι, ανέβηκε το μηνιαίο ποσό για τις μουσουλμάνες που φοράνε ή που θα φορέσουν μαντήλα και από τα 200 ευρώ τριπλασιάστηκε φτάνοντας τα 600 ευρώ το μήνα! Σαν αποτέλεσμα, η εικόνα στις πόλεις της Ξάνθης και της Κομοτηνής, είναι να εμφανίζονται οι μουσουλμάνες (όλων των ηλικιών) με ολοκαίνουργιες μαντήλες, ενώ η εικόνα όταν φεύγουν από τα μειονοτικά σχολεία τα μουσουλμανόπαιδα θυμίζει περισσότερο πόλεις της Τουρκίας παρά της Ελλάδας.
Αυτή η τακτική, του πακτωλού χρήματος και της γενικότερης επίδειξης ισχύος της Άγκυρας στην Ελληνική Θράκη που αυξάνει την παρουσία της (μέσω «πολιτιστικών εκδηλώσεων» τουρκικών φολκλορικών συγκροτημάτων σε πανηγύρια που στήνουν τουρκοπράκτορες της περιοχής, αλλά και της έλευσης γνωστών τούρκων καλλιτεχνών, κυρίως τραγουδιστών) κατόρθωσε να κάνει εφικτή την επιδιωκόμενη «συσπείρωση» των μουσουλμάνων της περιοχής γύρω από το τουρκικό προξενείο, με το πρόσχημα της θρησκευτικής αλληλεγγύης.

Μάλιστα, τα αποτελέσματα έγιναν άμεσα ορατά, με το άνοιγμα των σχολείων, όπου παρατηρήθηκε μία κατακόρυφη (κυριολεκτικά ) αύξηση της εγγραφής μαθητών στα μειονοτικά σχολεία (επίσης «πριμοδοτούμενη», αφού υπάρχουν δίδακτρα στα μειονοτικά σχολεία).
Συγκεκριμένα, οι μαθητές των σχολείων αυτών υπερδιπλασιάστηκαν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν σε όλες τις τάξεις τμήματα με μαθητές περισσότερους από όσους ορίζει ο νόμος (δημιουργήθηκαν τμήματα 38 μαθητών ενώ ο νόμος ορίζει ως ανώτατο όριο τους 30 μαθητές). Ταυτόχρονα, οι εγγραφές μέχρι και την τελευταία στιγμή γινόταν μέσω «τηλεφώνου», ενώ οι μαθητές που έμειναν στην αναμονή είναι σχεδόν όσοι έχουν εγγραφεί!
Σε σχέση με πέρυσι, η «τάση» αυτή καταγράφεται ως ανυπέρβλητη νίκη της Άγκυρας και συντριπτική ήττα της υδροκέφαλης Αθήνας, αφού υπήρχαν καταγεγραμμένα στοιχεία τα οποία αποδείκνυαν την (απο)στροφή των μουσουλμάνων από τα μειονοτικά σχολεία... Η εκ νέου στροφή, αποδίδεται αποκλειστικά και μόνο στα τεράστια ποσά που δαπανήθηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και στην «στήριξη» που δόθηκε σε ό,ποιον είχε ανάγκη.
Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί πλείστα όσα προβλήματα, αφού θεωρείται δεδομένο πως θα υπάρξει απαίτηση λειτουργίας περισσότερων μειονοτικών σχολείων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), λόγω μη ικανοποίησης – κάλυψης των υπαρχόντων αναγκών. Ήδη, μέσα στα πλαίσια δημιουργίας ανισονομίας και ανισότητας μεταξύ των κατοίκων της Θράκης (δείγμα ισχύος της Άγκυρας στην περιοχή), υπάρχουν αιτήματα παράκαμψης του υφιστάμενου καθεστώτος και οι τουρκοπράκτορες αιτούνται αύξηση των τουρκόφωνων καθηγητών των σχολείων αυτών. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως με εντολή του υπουργείου Παιδείας (της Ελλάδας και όχι της Τουρκίας) υπήρξε μείωση των ελληνόφωνων μαθημάτων, ενώ για τις περιπτώσεις κενών θέσεων οι μουσουλμάνοι διευθυντές των μειονοτικών σχολείων φέρονται διατεθειμένοι να προσλάβουν οι ίδιοι καθηγητές, δημιουργώντας σαφέστατες απορίες για την εύρεση των σχετικών κονδυλίων πρόσληψης τουρκόφωνου διδασκαλικού προσωπικού...
Την ίδια στιγμή, υπό το καθεστώς των άμεσων και έμμεσων απειλών και πολεπίπεδων εκβιασμών, οι ιμάμηδες που είχαν καταθέσει τα χαρτιά τους για να προσληφθούν στο δημόσιο ως δάσκαλοι του Κορανίου (και να παύσει η άμεση παρέμβαση των ψευτομουφτήδων και του τουρκικού προξενείου, που δεν δίσταζαν να προσλαμβάνουν μέχρι και Πακιστανούς μουλάδες που δίδασκαν τζιχάντ), παραιτούνται από την πρόσληψη και δίνουν διαπιστευτήρια υπακοής στους ψευτομουφτήδες και στο παρακράτος του τούρκου προξένου της Κομοτηνής.
Και ποια είναι η απάντηση της κυβέρνησης των Αθηνών σε όλα αυτά; Δυστυχώς, η απόλυτη σιωπή...! Η Θράκη χάνεται με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς, οι παρακρατικοί τουρκικοί μηχανισμοί λειτουργούν προκαλώντας τον Ελληνισμό, αλλά η Αθήνα διατηρώντας την σταθερή της απαράδεκτη θέση, κωφεύει στα όσα συμβαίνουν, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες μεταφέρουν τα γεγονότα και αποσαφηνίζουν μέσω ειδικών εκθέσεων τις εξελίξεις, η σιωπή των κυβερνώντων αποδίδει την εικόνα της φοβικότητας απέναντι στην θρασύτητα της Άγκυρας στην ακριτική και άκρως ευαίσθητη εθνικά περιοχή της Θράκης.
Τι κι αν υπάρχουν παράνομα σε αριθμό τμήματα στα μειονοτικά σχολεία;
Τι κι αν ο νόμος περί μουφτήδων αχρηστεύεται –και με επίσημες προτροπές ακόμη και μουσουλμάνων βουλευτών- στην πράξη από το επίσημο παρακράτος της Τουρκίας;
Τι κι αν αυτοδιοικητικοί άρχοντες έχουν μετατραπεί σε φορείς του τουρκισμού και επιβάλουν την χρήση της τουρκικής γλώσσας ακόμη και σε αφίσες πολιτιστικών εκδηλώσεων;
Πριν μερικές ημέρες, έγινε ένας φόνος λόγω «πολιτικών φρονημάτων» και συντάραξε την Ελλάδα. Οι μαρτυρίες αναφέρουν πως ο δράστης ήταν έμμισθος ή δεχόταν την οικονομική βοήθεια συγκεκριμένου κόμματος, για του οποίου την «τιμή» σκότωσε...! Έχουν άραγε αναρωτηθεί οι «ειδικοί επιστήμονες και σύμβουλοι» του πρωθυπουργού, πως ο συναισθηματικός εγκλωβισμός μπορεί να οπλίσει τα χέρια ενός ανθρώπου; Έχουν άραγε αναρωτηθεί (για την περίπτωση της Θράκης) πως αυτόν τον εγκλωβισμό επιτυγχάνει η Άγκυρα μέσω της «αδελφικής τουρκικής βοήθειας» που παρέχει; Μπορεί να απαντήσει κάποιος «υπεύθυνος» τι θα συμβεί εάν οι βοηθούμενοι μουσουλμάνοι της Θράκης δεχθούν μία εντολή για... δράση;
Η Αθήνα είναι επιεικώς ανύπαρκτη, ενώ οι πατριώτες που κρύβονται μέσα στο Μαξίμου δεν έχουν να πούνε ούτε μία λέξη για τα όσα τραγικά συμβαίνουν στην περιοχή. Καμία απολύτως μέριμνα, καμία απολύτως διάθεση για δημιουργία κρατικών ενεργειών που θα αναστρέψουν το υπάρχον απαράδεκτο κλίμα. Σε καθημερινή βάση η Αθήνα απομακρύνεται ολοένα και περισσότερο από την Ελληνική περιφέρεια, ενώ φαίνεται πως η Θράκη δεν υπάρχει πλέον για τους κυβερνώντες εξ Αθηνών.
Ως πότε θα συμβαίνει αυτό;
Ως πότε οι φερόμενοι ως κυβερνώντες την χώρα θα γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την Θράκη και θα εφαρμόζουν πολιτικές απόλυτης αδιαφορίας σε μία κρίσιμη εθνικά (αλλά και οικονομικά) περιοχή;
Πού οριοθετούν, άραγε, την «κόκκινη γραμμή», αυτοί που διαχειρίζονται την χώρα;
Πού σταματάει η λογική και πού αρχίζει η παραφροσύνη;
Πού σταματάει ο πατριωτισμός των επαγγελματιών της πολιτικής και που ξεκινά η ύποπτη φοβικότητα των κρατούντων;
Ποιός θα αποφασίσει να κάνει τα αυτονόητα που ορίζονται από το ίδιο το Σύνταγμα;
Θα υπάρξουν απαντήσεις ή θα πρέπει να συμβεί κάτι τραγικό στη Θράκη για να την "δούνε" επιτέλους και να ασχοληθούν μαζί της όλοι εκείνοι που είναι θεσμικά και νομικά υπεύθυνοι γι αυτό;
Τα όσα καταγράφονται είναι τραγικά γεγονότα που δημιουργούνται λόγω πλήρους ανεπάρκειας και φοβικότητας των Ελλήνων αρμοδίων πολιτικών προϊσταμένων, που καταλαμβάνουν θώκους στους οποίους δεν θα έπρεπε να βρίσκονται...
Οι Τούρκοι ανασυντάσσονται συνεχώς, έχοντας σαφείς στόχους που θα δημιουργήσουν μία νέα τεραστίων διαστάσεων εθνική ήττα για την Ελλάδα.
Κάποιοι «γραφικοί» (όπως εμείς) αντιστέκονται και καταγγέλλουν σχεδόν σε καθημερινή βάση τα όσα συμβαίνουν.
Κάποιοι άλλοι, αδιαφορούν παγερά και συμπεριφέρονται προς την Θράκη ως περιοχή που έχει «προγραφεί».
Ίσως θα είναι πολύ αργά όταν καταλάβουν οι «αρμόδιοι» πως μεταξύ των μουσουλμάνων της Θράκης υπάρχουν «εξέχουσες προσωπικότητες» που ξυπνώντας κάθε πρωί σκέφτονται την Ελληνική Θράκη ως τουρκική και κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να το καταφέρουν, αδιαφορώντας για τους νόμους της Ελλάδας την οποία αντιμετωπίζουν ως εχθρό, ενώ οποιοδήποτε μουσουλμάνο δεν συμφωνεί μαζί τους τον χαρακτηρίζουν «πράκτορα των γκιαούρηδων» και αντιμετωπίζουν τον κάθε χριστιανό της περιοχής ως εχθρό που πρέπει να φύγει από την Θράκη που είναι... τουρκική!
Και η θρασύτητα αυτών των καλοπληρωμένων ανθυπο-πρακτόρων αυξάνεται με κάθε βήμα οπισθοχώρησης της αδικαιολόγητα φοβικής Αθήνας.
Και όσο αυξάνεται η θρασύτητα, άλλο τόσο αυξάνεται και η προκλητικότητά τους...
Κάποιοι στην Αθήνα, θα πρέπει να σκεφτούν πολύ σοβαρά την πάρα πολύ σοβαρή πιθανότητα να ξεφύγει πέρα από κάθε έλεγχο η κατάσταση από κάποιον θερμοκέφαλο και συναισθηματικά εγκλωβισμένο...
kostasxan.blogspot.gr

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Χριστός και κινηματογράφος

Απρόσμενα γεγονότα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, θάνατοι των πρωταγωνιστών, καριέρες που τελείωσαν άδοξα και ένας ρόλος αμφιλεγόμενος. Οι περισσότεροι ηθοποιοί που υποδύθηκαν στον κινηματογράφο τον Χριστό μετάνιωσαν στη συνέχεια για αυτήν τους την επιλογή.
 
Jeffrey Hunter - «Ο Βασιλεύς των Βασιλέων»
 
 
Ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Ο Βασιλεύς των Βασιλέων» (1961) ερμήνευσε τον Χριστό σε ηλικία μόλις 33 ετών. Ακολούθησε για πολύ λίγο μια αξιόλογη καριέρα αλλά στη συνέχεια υποβαθμίστηκε παίζοντας ασήμαντους ρόλους.
 
Εννέα χρόνια μετά το ρόλο του Ιησού, στα 42 του, έπαθε εγκεφαλικό μέσα στο σπίτι του, έπεσε από τις σκάλες και πέθανε από κακώσεις στο κεφάλι και εγκεφαλική αιμορραγία.
 
Jim Caviezel - «Τα πάθη του Χριστού»
 
 
Η αυστηρή καθολική ανατροφή του όμορφου ηθοποιού έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του από τον σκηνοθέτη των «Παθών του Χριστού» (2004) Mel Gibson για την ανάληψη του πρωταγωνιστικού ρόλου. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο ηθοποιός στην κυριολεξία σώζεται από θαύμα όταν τον χτυπάει κεραυνός στη σκηνή του Σταυρού.
 
Λίγο πιο μετά παθαίνει σοβαρή εξάρθρωση ώμου, στην ίδια σκηνή, και στη συνέχεια τραυματίζεται σοβαρά στον καρπό του από ένα ατύχημα με μαστίγιο. Προς το τέλος των γυρισμάτων της ταινίας αρρωσταίνει πολύ σοβαρά με υποθερμία.
 
Αλλά και η καριέρα του πήγε από το κακό στο χειρότερο. Ο ίδιος μάλιστα έχει πει: « Ο ρόλος του Χριστού κατέστρεψε την καριέρα μου. Το Χόλυγουντ μου έκλεισε την πόρτα».
 
Robert Powell - «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ»
 
 
Υποδύθηκε στα 33 του τον Χριστό στην υπερπαραγωγή του Franco Zeffirelli «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ», το 1977. Γνώρισε μεγάλη επιτυχία μέσα από το συγκεκριμένο ρόλο ενώ είχε αποσπάσει και το βραβείο του καλύτερου ηθοποιού για την ερμηνεία του στην ταινία.
 
Η επιτυχία όμως δεν κράτησε για πολύ, αφού ο ίδιος ταυτίστηκε τόσο πολύ με το πρόσωπο του Ιησού, που σταμάτησε να δέχεται επαγγελματικές προτάσεις για να υποδυθεί άλλους κινηματογραφικούς ρόλους.
 
Έτσι συνέχισε με την υποκριτική χωρίς μεγάλες κινηματογραφικές ή θεατρικές επιδόσεις. Τελευταία του δουλειά ήταν το 2013 όπου συμμετείχε στην τηλεοπτική παραγωγή «Η Βίβλος» ως αφηγητής. 
 
Willem Dafoe - «Ο Τελευταίος Πειρασμός»
 
 
Ο Dafoe υποδύθηκε τον Ιησού Χριστού στην ταινία «Ο Τελευταίος Πειρασμός» του Martin Scorsese. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο ηθοποιός τυφλώθηκε για τρεις μέρες εντελώς από το ένα του μάτι, εξαιτίας της ανεξέλεγκτης χρήσης κολλυρίων.
 
Ο ίδιος κάποια χρόνια μετά δήλωσε: «Ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να πιστέψω ότι είχα το θράσος να πιστέψω ότι μπορούσα να ενσαρκώσω τον ίδιο τον Χριστό».
 
Graham Chapman - «Η Ζωή του Μπράιαν»
 
 
Ήταν ο Μεσσίας των Monty Python στην κωμική παραβολή της Βίβλου, το 1979, που ξεσήκωσε έντονες διαμαρτυρίες. Ο Βρετανός ηθοποιός Chapman υποδυόταν ένα βρέφος που, σύμφωνα με την ταινία, γεννήθηκε στη διπλανή φάτνη από εκείνη του Ιησού Χριστού. Ο Chapman πέθανε από καρκίνο σε ηλικία 48 ετών!
 
Robert Wilson
 
 
Ο Αμερικανός ηθοποιός Robert Wilson υποδύθηκε το Χριστό σε πολλές σειρές της δεκαετίας του '50. Έκτοτε όμως δεν κατάφερε να παίξει σχεδόν πουθενά αλλού. Ο συγκεκριμένος ρόλος τoν είχε στην κυριολεξία «στοιχειώσει».
 
Τed Neeley
 
 
O Αμερικανός ηθοποιός, τραγουδιστής και μουσικός συνθέτης από το Τέξας υποδύθηκε τον Ιησού στο μιούζικαλ «Jesus Christ Superstar», το 1973, και κάπου εκεί τελείωσε η καριέρα του με εξαίρεση κάποια διαφημιστικά σποτ και δύο τρεις ασήμαντες ταινίες.
 
Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι ο Neeley γνώρισε τη γυναίκα του, ηθοποιό και χορεύτρια Leeyan Granger, στα γυρίσματα του μιούζικαλ, και σήμερα ζουν ευτυχισμένοι με τα δυο παιδιά τους, Tessa και Zack, στην Καλιφόρνια.
 
Αλέξης Γκόλφης - «Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται»
 
 
Ο Γκόλφης πρωταγωνίστησε στο σίριαλ του Β. Γεωργιάδη «Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται» (1975-75). Πρόκειται για το μυθιστόρημα του Νίκου Καζαντζάκη και ο Έλληνας ηθοποιός έπαιξε τον Μανωλιό-Χριστό.
 
Μετά από αυτό είδε την καριέρα του να εξαφανίζεται και να μένει στα αζήτητα. Ο ίδιος μάλιστα είχε πει ότι ο ρόλος αυτός τον είχε καταστρέψει. Το 2007 βρέθηκε, σε ηλικία 59 ετών, νεκρός στην πλατεία Κολιάτσου. Τα τελευταία χρόνια ο Γκόλφης ήταν άστεγος και έτρωγε από τα σκουπίδια για να ζήσει. 
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr