Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ: Συσκευές που μας «σκοτώνουν» καθημερινά



Μετρήσαμε τις συσκευές που συνήθως χρησιμοποιούμε σε μια ημέρα. Η μέτρηση πραγματοποιήθηκε παρουσία του ερευνητή του «Δημόκριτου», κ. Δημήτρη Κοσμόπουλου στο σπίτι μιας τετραμελούς οικογένειας. Το όριο ασφαλείας που θέτουν οι περισσότεροι ερευνητές αλλά και οι κατασκευαστές των μετρητών είναι τα 5,8 μιλιβάτ/τ.μ. εφόσον η έκθεσή μας στην ακτινοβολία είναι.. διαρκής. 

Οι εθελοντές μας, ένα νεαρό ζευγάρι με δύο παιδιά 3 και 5 ετών, παρακολούθησαν με περιέργεια και αγωνία το πείραμα και πριν φύγουμε, τα ασύρματα τηλέφωνα είχαν εξαφανιστεί, ο πομπός του ασύρματου Ιντερνετ είχε μπει στην αποθήκη και η οικοδέσποινα θα αγόραζε επειγόντως hands free!

Να λοιπόν η «ακτινογραφία» μιας συνηθισμένης μέρας.

07.15 Κινητό τηλέφωνο
(365 φορές πάνω από το όριο!)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8GdftPDcNA_FcNXNTF3Nkxgmwb4lAw_TdbvkvtOa_fDvRDGg9INtFtoqWrvMNwfQtPkZi5fdYjCYkoC95FdLtEa47Eo8CDN3HLefsb5a70DHIJzYG1taVWj9MjjhoTtUUsGYnvooDEYTA/s1600/medium_1221646222samsung_e200_001.jpg
Συνήθως η ημέρα μας αρχίζει μ' ένα τηλεφώνημα. Σύμφωνα με τα διεθνή όρια ασφαλείας, η ακτινοβολία δεν πρέπει να ξεπερνά τα 5 με 6 μιλιβάτ/ανά τετραγωνικό μέτρο. Ο οικιακός μετρητής έδειξε 1.827(!) μιλιβάτ -365 φορές πάνω από το όριο -τη στιγμή που το τηλέφωνο καλούσε, όπως και κατά τη διάρκεια της συνομιλίας ! Να σημειώσουμε ότι στη δική μας μέτρηση η απόσταση μετρητή - κινητού ήταν περίπου 10 εκατοστά, ενώ όταν συνομιλούμε χωρίς hands free, το κινητό εφάπτεται στο κεφάλι και η απόσταση. μηδενίζεται. Oταν το κινητό φορτίζει, η μέτρηση κυμαίνεται σε φυσιολογικά όρια, ωστόσο οι ειδικοί συμβουλεύουν να μη φορτίζουμε το κινητό δίπλα στο κεφάλι μας. Σε κλειστούς, μικρούς χώρους, όπως το ασανσέρ, το αυτοκίνητο ή τα τούνελ των αυτοκινητοδρόμων, η ακτινοβολία αυξάνεται, καθώς το κινητό προσπαθεί πιο έντονα να «πιάσει» σήμα.


09.30 Ασύρματο δίκτυο Ίντερνετ (router)
(Μην ξεχνάτε να το κλείνετε)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEimEOKz2sAHfakE5CxIKR05RjdFe9hq-uFff4X7RX9V_h_6n-sWMkb8TD2oNSPeemc2eriwffNnLKWmOq_TXDzdBJ2wSsTGjsHejc__-ZnuCnRAz8mRM2Eyz9XJUo-ogiZBEyBBQPKB0VnC/s1600/tromaktiko.jpg

Η ελευθερία που μας προσφέρει η ασύρματη τεχνολογία είναι πολύ σημαντική, ενώ το γεγονός ότι αποφεύγουμε τα ενοχλητικά καλώδια την κάνει ακόμη πιο δημοφιλή. Το απαραίτητο router τοποθετείται τις περισσότερες φορές στο γραφείο ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο υπάρχει υποδοχή τηλεφώνου, συχνά δίπλα στον καναπέ, όπου περνάμε τη μισή ημέρα, ή ακόμα χειρότερα στην κρεβατοκάμαρα. Στο σπίτι, όπου έγινε η μέτρηση, το router είναι τοποθετημένο σ' ένα ντουλάπι δίπλα στο κρεβάτι. Η μέτρηση έδειξε 15,20 μιλιβάτ, τριπλάσια από το όριο, σε απόσταση 10 εκατοστών, ενώ δίπλα στην κεραία η ακτινοβολία άγγιξε τα 578 μιλιβάτ (100 φορές μεγαλύτερη του ορίου)! Υπολογίστε ότι αυτό το ποσό εκπέμπεται συνεχώς, όσο το router παραμένει αναμμένο - ακόμη κι όταν δεν χρησιμοποιείτε το Ιντερνετ. Αρα, μπορεί η ακτινοβολία να είναι μικρότερη του κινητού π.χ., όμως τη λαμβάνετε συνεχώς.



14.00 Ασύρματος back server
(Μακριά του όσο λειτουργεί)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgm39UJrMoIBInkMDX1ccajiLJMZ4Tv2zF_Mnws-rGdeuIp0PBOSyL8pjkrmlZOI1iYXY6XCpbD1NUXgKUbh1MQuoMuI17LJPdyV3OTvcO6LnMP1L6lM3fhAaBvFIA4URSlz4bWGLvaAA8B/s1600/images2.jpg

Πρόκειται για ένα σκληρό δίσκο, ο οποίος συνδέεται ασύρματα με τον υπολογιστή μας και κάνει backup στα πολύτιμα αρχεία μας. Η θέση του συνήθως είναι πάνω στο γραφείο μας, αλλά στο σπίτι όπου έγινε η μέτρηση οι οικοδεσπότες τον είχαν τοποθετήσει κάτω από το κρεβάτι τους. Και οι δύο αυτές θέσεις είναι ακατάλληλες, αφού η μέτρηση έδειξε 15,20 μιλιβάτ, τρεις φορές πάνω από το όριο. Η συσκευή εκπέμπει ακτινοβολία φυσικά την ώρα που λειτουργεί, λαμβάνοντας ασύρματα και αποθηκεύοντας τα αρχεία σας. Την ώρα που αυτό συμβαίνει, καλό είναι να είστε μακριά από τη συσκευή. Οταν την έχετε κλειστή, μπορείτε να την τοποθετείτε οπουδήποτε θέλετε.


16.00 Φούρνος μικροκυμάτων 
(Από μακριά κι αγαπημένοι)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtDpJmqM59dVksiiwjjnIvxHhA93MVW72yRf8PSRPdlU7o8h-GdLN0tofnvo-JRQCY7GTlWnsOY9cg-LF0_zzpKmcL6nKUdyDxDSwGy9kCZG8XzrqOmt9bxelNzvSqkLMFpEjyGTneaEPM/s1600/mw20ge-22145dfdrtertesrfe.jpg

Μεσημέρι έφτασε, ώρα για φαγητό. Από τις πλέον δημοφιλείς οικιακές συσκευές στις σύγχρονες κουζίνες είναι ο φούρνος μικροκυμάτων, που προσφέρει ευκολία και χρόνο. Συχνά μάλιστα δεν τον χρησιμοποιούμε μόνο για να ζεστάνουμε για λίγο το φαγητό μας, αλλά για πολύ περισσότερη ώρα, προκειμένου να ξεπαγώσουμε τρόφιμα, να ψήσουμε ή να ζεστάνουμε νερό. Ειδικά δε τα τελευταία χρόνια, στις καινούργιες κουζίνες, η θέση του βρίσκεται περίπου στο ύψος του κεφαλιού και
συνήθως όση ώρα λειτουργεί στεκόμαστε μπροστά του σε μικρή απόσταση. Η μέτρησή μας έδειξε 11,53 μιλιβάτ, διπλάσια του ορίου, σε μια απόσταση 20 - 30 εκατοστών. Εν ολίγοις: αφήστε τον να δουλεύει μόνος του, όση ώρα λειτουργεί καλό είναι να απομακρύνεστε, και εσείς και κυρίως τα μικρά παιδιά. Αυξημένη σε σχέση με τα επιτρεπτά όρια είναι η ακτινοβολία που εκπέμπει και ο συμβατικός φούρνος όταν λειτουργεί, οπότε καλό είναι και σε αυτή την περίπτωση να κάνετε το ίδιο.


20.50 Ενδοεπικοινωνία Baby Phone
(Χαμηλή ακτινοβολία, αλλά όχι για παιδιά)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTtSvLowgGn50Lt5Lh8L35f5QCLS07D1tvaD_1PJ-ksVKQco-Wct9VwHAnSjfKlyoQeZ1SYPNKb8uw0XtHQ7ep76H0mU-SD8a5q-7NaK4L-_oCq58lpu0FhSST-JtwnKAypOBvBAdNig3w/s1600/wireless-baby-phone-ld007-p6-2-893420.jpg

Την πολύ χρήσιμη αυτή συσκευή οι γονείς την χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση,
κυρίως το βράδυ, όταν το μωρό ή το παιδί κοιμάται. Πολλοί δε, για να είναι σίγουροι ότι θα ακούσουν και τον παραμικρό θόρυβο που θα κάνει το παιδί, το τοποθετούν ακόμα και μέσα στο κρεβατάκι ή την κούνια του. Η μέτρηση δίπλα στην κεραία έδειξε 3,20 μιλιβάτ, κάτω του ορίου, ενώ σε απόσταση 20 εκατοστών η ακτινοβολία έπεσε κάτω από το μηδέν. Ωστόσο, τα παιδιά και ειδικά τα βρέφη είναι πολύ ευαίσθητα ακόμα και σε χαμηλά επίπεδα ακτινοβολίας. Καλό είναι λοιπόν να το τοποθετείτε σε μια απόσταση μεγαλύτερη του μέτρου. Αλλωστε, οι συσκευές αυτές είναι υπερβολικά ευαίσθητες και πιάνουν και από μεγαλύτερη απόσταση τους ήχους.

23.05 Ασύρματο τηλέφωνο
(Η ύπουλη ακτινοβολία)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUerdwBrmiO1ND-RK3t1X21NRpCrUv87GVhSRsU3-ItSc9phOt0_xS6P3kTAo8m6rn1H-ZoEeOyLHDcwZf_i_ick46j431If7_vN3qMh6yYEFa4VQk2HKQQbo2gKSTYNsDpaheY5f9GFg3/s1600/63-715-thickbox.jpg

Στα περισσότερα σπίτια η θέση του ασύρματου τηλεφώνου είναι στο κομοδίνο δίπλα στο κρεβάτι, στο τραπεζάκι του καναπέ ή στο γραφείο, σε σημεία δηλαδή στα οποία περνάμε πολλές ώρες της ημέρας και της νύχτας μας. Ακόμα και όταν δεν μιλάμε όμως με το ασύρματο τηλέφωνο, η βάση του εκπέμπει συνεχώς ακτινοβολία, και αυτόείναι το ύπουλο σε αυτή την περίπτωση. Η μέτρηση έδειξε 31,40 μιλιβάτ, πενταπλάσια του ορίου, δίπλα στη βάση του τηλεφώνου. Οταν τοποθετήσαμε τονμετρητή στο μαξιλάρι, στο σημείο δηλαδή που βρίσκεται το κεφάλι μας επίτουλάχιστον οχτώ ώρες κάθε βράδυ, έδειξε 10,76 μιλιβάτ, νούμερο δύο φορές πάνωαπό τα επιτρεπτά όρια. Σκεφτείτε ότι μπορεί να μην αγγίζει την τιμή του κινητούκατά τη διάρκεια της συνομιλίας, αυτό όμως εκπέμπει χωρίς καμιά διακοπή!

.....απο Εμαιλ

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Ετσι εξηγούνται οι αυτοκτονίες...


Πλούσιες επιχορηγήσεις για την Μ.Κ.Ο της Ρεπούση

Πλούσιες επιχορηγήσεις λαμβάνει η Μ.Κ.Ο της βουλευτού Ρεπούση Μαρία, η οποία προφανώς αγνοεί την ρακένδυτη κατάσταση των πολιτών, και συνεχίζει να τους προκαλείμέσω της "κότας με ατα χρυσά αυγά" το Δημόσιο που την χρηματοδοτεί. Δηλαδή οι ίδιοι οι εξαθλιωμένοι πολίτες.
Συνωστισμός κρατικών επιχορηγήσεων για την Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Ρεπούση
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Ρεπούση, εκτός της προσπάθειας για διαστρέβλωση της ιστορίας (συνωστισμός στη Σμύρνη κλπ), ηγείται και της ΜΚΟ Κέντρο Γυναικείων Μελετών και Ερευνών «Διοτίμα», με έδρα την Αθήνα.
Δημοσιεύματα του Τύπου όπως και στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος «Διαύγεια» κάνουν λόγο για έναν χορό κρατικών επιδοτήσεων και επιχορηγήσεων, με κατασπατάληση δημοσίου χρήματος σε υψηλούς μισθούς αργόμισθων στελεχών της εν λόγω ΜΚΟ, με υπερκοστολογήσεις διαφημιστικών φυλλαδίων, ιστοσελίδων, διοργάνωση εκδηλώσεων και ημερίδων που κοστίζουν χιλιάδες ευρώ. Όλα αυτά συνθέτουν το ανεξέλεγκτο «πάρτυ» της ΜΚΟ της Ρεπούση, ένα πάρτυ το οποίο γίνεται στις πλάτες του Έλληνα φορολογούμενου που βλέπει καθημερινά το εισόδημά του να μειώνεται.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, μόνο για το έτος 2011, το Κέντρο Γυναικείων Μελετών και Ερευνών «Διοτίμα» επιχορηγήθηκε και μοιράστηκε το ποσό της τάξεως των 3.800.000 ευρώ, για πρόγραμμα που υλοποίησε, από την Γενική Γραμματεία Ισότητας του Υπουργείου Εσωτερικών. Για την εκπόνηση μελέτης με θέμα «Γυναικεία μετανάστευση στην Ελλάδα» μοιράστηκε 294.872 ευρώ, για ενημερωτική εκστρατεία σχετικά με το trafficking γυναικών υπηκόων τρίτων χωρών μοιράστηκε 200.000 ευρώ. Ως εταίρος στο πρόγραμμα συνΑΝΑΠΤΥΞΗ μοιράστηκε το ποσό των 720.763 ευρώ. Για το πρόγραμμα «Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού 2007-2013» έλαβε  15% από το ύψος της επιχορήγησης που ανερχόταν στα 380.000 ευρώ, και όπως φαίνεται, δεν υπάρχει τέλος στο όργιο κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος.
Πηγη: Defencenet.gr

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Η υποβάθμιση του ανθρώπου σε ζώο.


Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνεχώς;

beggar1Το άρθρο αυτό έχει κυκλοφορήσει στο facebook και ο συγγραφέας του είναι άγνωστος. Η ιστορία του όμως είναι, δυστυχώς, πολύ γνωστή.
Στη στάση του μετρό συναντώ καθημερινά μια γυναίκα απροσδιορίστου ηλικίας. Τα μαλλιά της βρώμικα και ανακατεμμένα, τα ρούχα της κουρελιασμένα και το πρόσωπό της σκιμμένο στη θλίψη.
Η γυναίκα κατάχαμα στο βρώμικο πάτωμα και δίπλα της το ποτηράκι, όπου οι περαστικοί προσφέρουν τον οβολόν τους. Στα χέρια της γυναίκας, κοιμάται ένα δίχρονο παιδάκι. Του φοράει ένα βρώμικο καπέλο και εξίσου βρώμικα ρούχα.
Οι περισσότεροι περαστικοί, συγκινημένοι από το θέαμα προσφέρουν αβίαστα και το τελευταίο κέρμα από το πορτοφόλι τους, ξορκίζοντας με ανακούφιση την ενοχή της δικής τους ευδαιμονίας…
Καθημερινά, επί ένα μήνα, προσπερνούσα τη ζητιάνα, χωρίς βεβαίως να της δίνω χρήματα, γνωρίζοντας καλά ότι είναι “υπάλληλος” μιας καλοστημένης επιχείρησης απάτης, με διαχειριστή τον τοπικό ζητιανομαφιόζο, πιθανό ιδιοκτήτη βίλας και πολυτελούς αυτοκινήτου. Σε αυτόν θα καταλήξει η είσπραξη της ημέρας της ζητιάνας… Όχι ότι κι αυτή δεν κερδίζει τίποτα φυσικά… ένα μπουκάλι βότκα κι ένα σουβλάκι στο τέλος της ημέρας είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεται…
Αφού λοιπόν την προσπερνούσα αδιάφορα επί ένα μήνα, ξαφνικά το συνειδητοποίησα… Στέκομαι μπροστά της κοιτάζοντας αυτό το μωρό και συνειδητοποιώντας ότι κάτι δεν πάει καλά. Ένα δίχρονο μωρό, από το πρωί μέχρι το βράδυ “κοιμάται” συνεχώς στην αγκαλιά της “μαμάς” του, χωρίς να κλαίει, να γκρινιάζει, να μουρμουρίζει, να σαλεύει καν!
Όποιος από εμάς έχει παιδιά, ξέρει καλά… ένα μωρό σε αυτήν την ηλικία με δυκολία κοιμάται ακόμα και τη νύχτα, πόσο μάλλον ολόκληρη την ημέρα συνεχώς!
Το συγκεκριμένο μωρό της ζητιάνας, για ένα συνεχόμενο μήνα, δεν το είδα ποτέ ξύπνιο… Κοιτούσα μια αυτό, μια εκείνη, και οι υποψίες μου όλο και φούντωναν. Στο τέλος, δείχνοντας το μωρό, τη ρώτησα:”-Γιατί κοιμάται συνέχεια;”
Εκείνη, με αγνόησε, προσποιούμενη ότι δεν με άκουσε. Επανέλαβα την ερώτηση. Σήκωσε το βλέμμα της, φανερά ενοχλημένη, και με απόμακρο ύφος μουρμούρισε μια βρισιά μέσα από τα χείλια της.
Ξαναρώτησα με απόγνωση: “-Γιατί κοιμάται συνέχεια;!” … Πίσω μου, κάποιος με έπιασε από τον ώμο. Ένας ηλικιωμένος κύριος, ενοχλημένος από την “απάνθρωπη” συμπεριφορά μου, με επέπληξε: “Γιατί την ενοχλείς; Δεν την αφήνεις ήσυχη στην δυστυχία της;” … και απομακρύνθηκε αφού πέταξε μερικά νομίσματα στο ποτηράκι της ζητιάνας, ικανοποιημένος σίγουρα για την καλή του πράξη της ημέρας. Εκείνη, σαν “καλή χριστιανή”, τον ευχαρίστησε αρχίζοντας να σταυροκοπιέται με μανία.
Την επόμενη μέρα ήρθα σε επικοινωνία με έναν παλιό γνωστό. Έναν ρουμανικής καταγωγής αστείο ανθρωπάκο, με μικρά κατάμαυρα μάτια. Η μόρφωσή του περιορίστηκε στις τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου, αυτό δεν τον εμποδίζει όμως να κυκλοφορεί με πανάκριβα αυτοκίνητα και να είναι περήφανος ιδιοκτήτης μιας έπαυλης με -ποιός ξέρει πόσα- δωμάτια και μπαλκόνια. Αυτός ο “φίλος” με κατατόπισε επαρκώς γι αυτήν την μπίζνα:
Πρόκειται για μια πολύ καλά οργανωμένη εγκληματική επιχείρηση, παρά το φαινομενικά πρόχειρο και αυθόρμητο σκηνικό της. Τα παιδιά που χρησιμοποιούν, είτε τα έχουν ενοικιάσει από οικογένειες αλκοολικών, ή απλώς τα έχουν κλέψει. Έπρεπε όμως να μάθω και γιατί κοιμούνται συνέχεια…
Ο “φίλος” μου ο Ρομά, πολύ φυσικά και με κανένα δισταγμό (σαν να μου έλεγε για τον καιρό) απάντησε στην ερώτησή μου: “-Ναι, είναι ναρκωμένα… με ηρωίνη ή βότκα” … Έμεινα αποσβολωμένος… “-Ποιά είναι ναρκωμένα με ηρωίνη ή βότκα;!” “-Τα παιδιά ντε, για να μην έχουν φασαρίες. Θα πρέπει να μένουν  καθηλωμένα με μια άγνωστη γυναίκα όλη μέρα, φαντάζεσαι πόσο θα γκρίνιαζαν;”
Αυτό κάνουν. Για να διατηρούν το παιδί “ήρεμο” και κοιμισμένο όλη μέρα, το ναρκώνουν με αλκοόλ ή ναρκωτικά. Φυσικά, ο παιδικός παρθένος οργανισμός δεν το αντέχει και τα παιδιά αυτά πεθαίνουν. Συχνά κιόλας, το παιδάκι ξεψυχά στην αγκαλιά της ζητιάνας, κατά τη διάρκεια της “εργασίας” της… Και η υποτιθέμενη “μάνα” είναι αναγκασμένη να κρατά στην αγκαλιά της το νεκρό παιδάκι μέχρι το βράδυ που θα τελειώσει η “βάρδιά” της. Συμβαίνει σ’ αυτή τη “δουλειά” … Και οι περαστικοί θα την υποστηρίζουν ρίχνοντας την ελεημοσύνη τους στο ποτηράκι της, πιστεύοντας ότι κάνουν την καλή πράξη της ημέρας.
Την επόμενη μέρα ξαναπέρασα από το ίδιο σημείο, με τη δημοσιογραφική μου ταυτότητα, έτοιμος για σοβαρή επέμβαση. Η ζητιάνα καθόταν πάλι στο ίδιο σημείο, κρατώντας πάλι ένα παιδί. Ένα διαφορετικό από το χθεσινό παιδί. Άρχισα να της κάνω ερωτήσεις: πού είναι το χθεσινό παιδί, αν έχει χαρτιά για το παιδί…
Κι ενώ εκείνη με αγνοούσε συστηματικά, οι υπόλοιποι περαστικοί αντίθετα, με κατηγορούσαν ότι επιτίθεμαι σε μια κακόμοιρη ζητιάνα μάνα χωρίς λόγο, και με απομάκρυναν με περιφρόνηση. Δεν είχα άλλη λύση από το να απευθυνθώ στην αστυνομία. Όταν όμως η αστυνομία εμφανίστηκε, η ζητιάνα με το παιδί είχε εξαφανιστεί… Αισθάνθηκα σαν να παλεύω με ανεμόμυλους.
Την επόμενη φορά που θα δείτε ζητιάνα με παιδί, σκεφτείτε καλά πριν “βοηθήσετε” με τον οβολό σας. Μην κοιτάξετε το παιδάκι με τρυφερότητα, να το κοιτάξετε με τρόμο. Πρόκειται για ένα κακοποιημένο δυστυχισμένο πλάσμα, υποχείριο αδίστακτων κακοποιών. Με το να δώσετε χρήματα σε αυτήν που το εκμεταλλεύεται, διαιωνίζετε την αλυσίδα αυτής της “μπίζνας” και συμβάλλετε ενεργά στο φόνο ενός ακόμη παιδιού.
Όπως κάθε επιχείρηση που κλείνει όταν δεν έχει πια πελάτες, έτσι κι αυτή θα εξέλειπε, αν δεν υπήρχε κόσμος που να ανταποκρίνεται, αν δεν υπήρχε η συγκεκριμένη “πελατεία” της. Η εξάλειψη τέτοιου είδους “επιχειρήσεων” σημαίνει ότι λιγότερα παιδιά θα κλαπούν και θα δολοφονηθούν από χορήγηση ναρκωτικών και αλκοόλ.
Τώρα πια γνωρίζετε γιατί τα παιδιά που κρατούν οι ζητιάνες κοιμούνται συνέχεια. Η επιλογή είναι δική σας.
πηγη: http://www.limnosfm100.gr

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Η μικρή κόκκινη κλώσα

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν μια μικρή κόκκινη κλώσα, που σκάλιζε το χώμα στη φάρμα που ζούσε, μέχρι που ανακάλυψε μερικούς σπόρους σιταριού. Φώναξε τότε τους γείτονές της και τους είπε 'Αν φυτέψουμε αυτούς τους σπόρους, θα μπορέσουμε να έχουμε ψωμί να φάμε. Ποιος θα με βοηθήσει στο όργωμα και στο φύτεμα;' Ρώτησε η μικρή κόκκινη κλώσα.

'Όχι εγώ', είπε η αγελάδα, 'τέλειωσε το ωράριο μου'.

'Όχι εγώ', είπε η πάπια, 'σήμερα έχω ημιαργία'.

'Όχι εγώ', είπε το γουρούνι, 'έχω πάρει άδεια αιμοδοσίας'.

'Όχι εγώ', είπε η χήνα, 'ψάχνω για δουλειά'.

'Θα το κάνω τότε μόνη μου', είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. Κι έτσι κι έκανε. Όργωσε το χωράφι, φύτεψε τους σπόρους, πότισε το χωράφι, το σιτάρι ψήλωσε κι ωρίμασε, που έγινε ψηλό και ολόχρυσο.

'Ποιος θα με βοηθήσει να θερίσω το σιτάρι;' Ρώτησε τότε η μικρή κόκκινη κλώσα.

'Όχι εγώ', είπε η πάπια, 'σήμερα κάνω στάση εργασίας.'

'Όχι εγώ, είναι εκτός της ειδικότητας μου', είπε το γουρούνι.

'Όχι εγώ, θα χάσω την αρχαιότητά μου', είπε η αγελάδα.

'Όχι εγώ, θα χάσω το επίδομα ανεργίας', είπε η χήνα.

'Θα το κάνω τότε μόνη μου', είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. Κι έτσι κι έκανε. Θέρισε το σιτάρι, έφτιαξε το αλεύρι και έφτασε επιτέλους η ώρα να φτιαχτεί το ψωμί.

'Ποιος θα με βοηθήσει να ζυμώσω το ψωμί;' ρώτησε η μικρή κόκκινη κλώσα.

'Όχι εγώ, θα ήταν υπερωρία αν σε βοηθούσα', είπε η αγελάδα.

'Όχι εγώ, θα έχανα το επίδομα της έγκαιρης προσέλευσης', είπε η πάπια.

'Όχι εγώ, θα έχανα το επίδομα ωρίμανσης, είπε το γουρούνι.

'Όχι εγώ, θα ήτανε ρατσιστικό να ήμουν εγώ η μόνος βοηθός', είπε η χήνα.

'Θα το κάνω τότε μόνη μου', είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. Ζύμωσε κι έψησε πέντε φρατζόλες. Μύρισε όμορφα το φρεσκοψημένο ψωμί, σε όλη η φάρμα και τότε μαζεύτηκαν όλα τα ζώα. Όλα θέλανε - για την ακρίβεια απαιτούσανε -, μερίδιο απ' το ψωμί. Αλλά η μικρή κόκκινη κλώσα είπε, 'Όχι, μπορώ να φάω και τις πέντε φρατζόλες μοναχή μου'.

'Αίσχος - Κερδοσκοπία!', φώναξε η αγελάδα.

'Καπιταλιστική βδέλλα!', ούρλιαξε η πάπια.

'Απαιτώ ίσα δικαιώματα!', διαμαρτυρήθηκε η χήνα.

Και το γουρούνι, απλώς γρύλισε, καθώς βαρέθηκε να κάνει κάτι παραπάνω.

Και γράψανε σε πλακάτ 'Αδικία', 'Η μικρή κόκκινη κλώσα να φορολογηθεί', 'Να κρατικοποιηθεί το ψωμί', 'Τα πεινασμένα ζώα έχουν δίκιο', 'Νόμος είναι το δίκιο του γουρουνιού' και κάνανε πορεία γύρω - γύρω από τη μικρή κόκκινη κλώσα φωνάζοντας διάφορα συνθήματα.

Τότε ήρθε ο αντιπρόσωπος της κυβέρνησης και είπε στη μικρή κόκκινη κλώσα.

'Δε πρέπει να είσαι τόσο άπληστη, δεν μπορείς να το φας μόνη σου'.

'Μα εγώ δούλεψα μόνη μου, για να φτιαχτεί αυτό το ψωμί, κανένας άλλος δεν με βοήθησε', είπε η μικρή κόκκινη κλώσα. 'Ολομόναχη μου, τα έκανα όλα.'

'Ακριβώς', είπε ο αντιπρόσωπος της κυβέρνησης. 'Αυτή είναι η ομορφιά της ελεύθερης αγοράς. Καθένας μπορεί να δουλεύει όσο θέλει. Αλλά, με τους σύγχρονους κρατικούς κανονισμούς, το ψωμί θα πρέπει να μοιραστεί σε όλα τα ζώα και η εσύ μικρή κόκκινη κλώσα, θα πρέπει να δώσεις φόρο την μισή φρατζόλα ψωμιού στο κράτος, να πληρώσεις ακόμα φόρο ακίνητης περιουσίας για το χωράφι που όργωσες, να πληρώσεις για να δημοσιεύσεις στις εφημερίδες φωτογραφίες του ψωμιού που έψησες και να πληρώσεις εισφορές στα ταμεία των αγροτών, των μυλωνάδων και αρτοποιών, οπότε θα σου μείνει το ένα τέταρτο της φρατζόλας. Τι νομίζεις δηλαδή, ότι εσύ θα τρως και οι άλλοι θα πεινάνε;'

Και έζησε η μικρή κόκκινη κλώσα καλά -με το ένα τέταρτο της φρατζόλας-, και τα υπόλοιπα ζώα -με τις ολόκληρες φρατζόλες- ακόμα καλύτερα. Κι από τότε, η μικρή κόκκινη κλώσα σταμάτησε να φτιάχνει το ψωμί της σε αυτήν τη φάρμα και πήγαινε σε άλλη φάρμα. Οι γείτονές της όμως, η πάπια, η αγελάδα, το γουρούνι και η χήνα αναρωτιόνται ακόμα μέχρι σήμερα γιατί η μικρή κόκκινη κλώσα δεν έφτιαξε ποτέ ξανά άλλο ψωμί.

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

ΗΠΑ: Μεγαλειώδης πορεία κατά των αμβλώσεων


Εκατοντάδες χιλιάδες Αμερικάνοι συγκεντρώθηκαν τηνΠαρασκευή, 25 Ιανουαρίου στην Ουάσιγκτον για την 40η εκδήλωση “March for Life” (‘Πορεία για την Ζωή’) για να διαδηλώσουν κατά των αμβλώσεων. Η φετινή εκδήλωση συνέπεσε με την επέτειο της διαβόητης απόφασης ‘Roe κατά Wade’ του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ, που νομιμοποίησε τις αμβλώσεις πριν από 40 χρόνια.


Παρά τις συνθήκες παγετού και το πυκνό χιόνι, υπήρχε ένα τεράστιο πλήθος απλωμένο παντού, στο οποίο υπήρχαν κυρίως νέοι άνθρωποι γεμάτοι ενθουσιασμό για την υπεράσπιση του αγέννητου και το μέλλον της οικογένειας. Μια πραγματική θάλασσα από σημαίες και πανώ από διάφορες ομάδες από όλη την Αμερική σκέπασε το National Mall από το απόγευμα της Παρασκευής.

 







Καθώς η τεράστια ανθρωποθάλασσα έφτανε μέχρι το Καπιτώλιοστα σκαλιά του Ανώτατου Δικαστηρίου, (στην συγκλονιστική φωτογραφία μία γυναίκα αφήνει στα σκαλιά καλτσάκια) τα μέλη της Αμερικανικής Εταιρείας για την Υπεράσπιση της Παράδοσης, της Οικογένεια, και της Ιδιοκτησίας (TFP) βάδισαν με κόκκινες κορδέλες, ενώ κοντά ήταν μια μπάντα με γκάιντες και τύμπανα που ενθάρρυνε το πλήθος. Διεθνείς αντιπροσωπείες της TFP από το Βέλγιο, τη Γερμανία και την Ιταλία εντάχθηκαν στην πορεία.

 

Οι εκδηλώσεις ήταν ένα αφιέρωμα στη ζωή της Nellie Gray, ιδρύτριας της ‘Πορείας για τη Ζωή’, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για νέους ηγέτες στον αγώνα ενάντια στην αμαρτία της έκτρωσης, καθώς και ανανεωμένη εμπιστοσύνη και επιμονή σε αυτόν τον καλό αγώνα.

 

Πριν από το ξεκίνημα της πορεία και την εναρκτήρια προσευχή, ο Καρδινάλιος Sean O'Malley ανακοίνωσε ότι ο Πάπας Βενέδικτος είχε στείλει μέσω twitter την υποστήριξή του στους διαδηλωτές. "Συμμετέχω σε αυτή την πορεία για τη ζωή από μακριά, και προσεύχομαι οι πολιτικοί ηγέτες να προστατεύσουν το αγέννητο και να προωθήσουν μια κουλτούρα ζωής," έγραψε ο Πάπας.

 

Ανάμεσα στο πλήθος ήταν και οι Rick Santorum, Paul Rand και οι άλλοι ακτιβιστές και πολιτικοί ηγέτες.

«Μια μέρα, θα είμαστε εδώ και θα πανηγυρίζουμε, γιατί η αγάπη και η αλήθεια πάντα θριαμβεύουν», δήλωσε ο πρώην γερουσιαστής της Πενσυλβάνια Santorum, ο οποίος έλαβε μέρος στην κούρσα των ρεπουμπλικάνων για τις προεδρικές εκλογές.

 

Ο Santorum μίλησε μαζί με τη σύζυγό του, Κάρεν, και τα τέσσερα παιδιά τους - αλλά η ομιλία του περιστράφηκε γύρω από την απούσα κόρη του Bella, που γεννήθηκε με τρισωμία-18. "Η απάντηση σε αυτό το μικρό κορίτσι και τους αγώνες που πέρασε και το ποια ήταν ... ήταν κάτι απλά εκπληκτικό για μας, και μας επιβεβαίωσε την καλοσύνη των ανθρώπων σε αυτή τη χώρα», είπε.

 

«Μας πρότρεψαν να προχωρήσουμε σε έκτρωση, γιατί θα επιβαρυνθούν με αναπηρίες και θα ήταν καλύτερα γι 'αυτήν - αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι ο θάνατος δεν είναι ποτέ καλύτερα», είπε, «Αυτό θα ήταν το πιο εύκολο για εμάς». «Η Bella είναι το καλύτερο για εμάς, και εμείς είμαστε καλύτερα, λόγω της Bella».

 

Και είπε σχετικά με την προοπτική να γεννηθούν παιδιά με ειδικές ανάγκες "δώστε τους μια ευκαιρία. Καλωσορίστε τα στο σπίτι σας".

 

Όσοι αγαπούν τα αγέννητα κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος με δική τους πρωτοβουλία. "Κάθε μέρα ανοίγουν τα χέρια τους ... με αγάπη για τα μικρά παιδιά," είπε ο Santorum.


Ο Ρεπουμπλικανός Γερουσιαστής Rand Paul, έθεσε κάποια φιλοσοφικά ερωτήματα σχετικά με το πώς οι πολιτικές μας επηρεάζουν την ψυχή της χώρας μας.


"Μπορεί ένα έθνος να διατηρηθεί για πολύ εάν δεν σέβεται την ιερότητα της ζωής; Μπορεί ένα έθνος που ‘συνελλήφθη εν ελευθερία’ να περπατάει με το κεφάλι του ψηλά, αν αρνείται την προστασία του νεότερου και πιο ευάλωτου από τους πολίτες του;"ρώτησε.

 

«Πιστεύω ότι τα  μεγάλα έθνη και οι μεγάλοι πολιτισμοί ανθίζουν από ένα λαό που έχει μια ηθική πυξίδα. Το έθνος μας παραπαίει, πλέει στο πέλαγος όπου το σωστό και το λάθος έχουν υποταχθεί στην ηδονή της στιγμής », δήλωσε.

Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αποβολών συμβαίνει  - όχι από βιασμό, αιμομιξία, ή προβλήματα στην εγκυμοσύνη - αλλά για την προσωπική άνεση.

 

"Πιστεύω ότι η χώρα μας έχει ανάγκη από μια αναγέννηση," είπε ο γερουσιαστής Πολ. "Πιστεύω ότι η χώρα μας έχει ανάγκη από μια πνευματική κάθαρση."

 

Ο γερουσιαστής, όπως και ο πατέρας του, (ο γνωστός Ron Paul)θεωρεί ότι η ιατρική του καριέρα τον επηρέασε να υποστηρίζει τη ζωή, καθώς θυμάται ημέρες, όταν είχε μωρά στην παλάμη του χεριού του.


Ο πρόεδρος του ‘Pro-life Caucus’ του Λευκού Οίκου, Chris Smith, στην ομιλία του μίλησε για την "τρομακτική κληρονομιά" της Roe κατά Wade μετά από 40 χρόνια, με 55 εκατομμύρια αμβλώσεις - «ένας απολογισμός νεκρών, που ισοδυναμεί με το συνολικό πληθυσμό της Αγγλίας».

 

Στην ομιλία του επέκρινε τον Πρόεδρο Ομπάμα.

 

«Μάθετε αυτό», είπε, απευθυνόμενος στον Ομπάμα, "το κίνημα Pro life αποτελείται από ευγενείς, έξυπνους και ανιδιοτελείς ανθρώπους που νοιάζονται. Είναι ένας αγώνας για ανθρώπινα δικαιώματα εξαιρετικά ισχυρός, μη-βίαιος, γεμάτος πίστη που συνεχώς κερδίζει την υποστήριξη του κοινού. "

 

"Και μάθετε αυτό κ. Πρόεδρε: Το pro-life κίνημα δεν στηρίζεται μόνο στην συμπόνια και τη δικαιοσύνη. Στηρίζεται και στη υπεύθυνη επιστήμη και την ιστορία."

Δείτε το Video εδώ


πηγη www.dianemismos.gr

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Σκόρδο: 9 ευεργετικές δράσεις για την υγεία μας


Μπορεί η μυρωδιά του να είναι αποκρουστική σε αρκετούς, αλλά μάλλον θα πρέπει όλοι να το συμπεριλάβουμε στο καθημερινό μας διατροφολόγιο. Το σκόρδο είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος για την υγεία του ανθρώπου και για του λόγου το αληθές, το click@Life σας παραθέτει τις 9 σημαντικότερες ευεργετικές του δράσεις.

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013
Για την πίεση
Εάν αναρωτιέστε, πώς να μειώσετε την υψηλή πίεση, που σας ταλαιπωρεί, η απάντηση είναι απλή: καταναλώστε σκόρδο. Συνήθως, όσοι έχουν υψηλή πίεση, ακολουθούν ειδική φαρμακευτική αγωγή για να τη ρυθμίσουν. Ωστόσο, παραφράζοντας το «ένα μήλο την ημέρα» με… ένα σκόρδο την ημέρα, σύντομα θα δείτε την πίεσή σας να επανέρχεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Θυμηθείτε βέβαια, ότι το σκόρδο σε καμία περίπτωση, δεν αντικαθιστά τη φαρμακευτική αγωγή που σας έχει χορηγηθεί. Ρωτήστε τον γιατρό σας, για την ποσότητα του σκόρδου, που μπορείτε να λαμβάνετε καθημερινά σε περίπτωση που ακολουθείτε ειδική αγωγή για την πίεση.
Για δυνατές αρθρώσεις
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν, ότι οι κλειδώσεις του ανθρώπινου σώματος χρειάζονται σκόρδο σε μόνιμη βάση, προκειμένου να παραμείνουν υγιείς και δυνατές. Τα άτομα εκείνα, που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες σκόρδου καθημερινά, έχουν σημαντικά λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν κάποια στιγμή από οστεοαρθρίτιδα.
Για ωραίο δέρμα
Λόγω της ικανότητας του σκόρδου να καταπολεμά τα επιβλαβή για την υγεία βακτήρια, αλλά και αρκετές λοιμώξεις, το σκόρδο είναι ένας ιδανικός σύμμαχος για την αποφυγή των κονδυλωμάτων (τα κονδυλωματα εμφανίζονται στο δέρμα και στις βλεννογόνες μεμβράνες του σώματος, ως μικρές διογκώσεις).
Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να πάρετε μία φρέσκια σκελίδα σκόρδο και, αφού κόψετε τις άκρες της, να την τρίψετε για 5 δευτερόλεπτα στην περιοχή που έχετε το πρόβλημα. Συνεχίστε την ίδια τακτική κάθε βράδυ, πριν ξαπλώσετε και σύντομα θα δείτε αποτελέσματα. Εάν ωστόσο αισθανθείτε κάψιμο ή ερεθισμό μετά τη χρήση, ξεπλύνετε με λίγο νερό.
Για τον πονόδοντο
Το σκόρδο διαθέτει ένα συστατικό (το οποίο απελευθερώνεται όταν συνθλίβεται), που ονομάζεται αλλικίνη. Η αλλικίνη χρησιμοποιείται συνήθως για τη θεραπεία του πονόδοντου, καθώς μπορεί να καταπολεμήσει τα βακτήρια, που υπάρχουν σε μια φλεγμονή ή ένα απόστημα. Ωστόσο δεν απαλλάσσει μόνο από τον πόνο, αλλά επιπλέον, θεραπεύει τον πονόδοντο λόγω της αναλγητικής και αντιβακτηριακής ιδιότητας της.
Για τις μολύνσεις
Η καροτίνη βήτα, η βιταμίνη C και η ζεαξανθίνη είναι αντιοξιδωτικά συστατικά, που περιέχει το σκόρδο. Και τα τρία καθιστούν το σκόρδο ιδανικό σύμμαχο του ανθρώπου στην καταπολέμηση των μολύνσεων και των ελευθέρων ριζών. Για το λόγο αυτό ακριβώς, το σκόρδο χρησιμοποιείται, ακόμη για τον βήχα, το κρύωμα και τον πυρετό.
Για το διαβήτη
Όσοι πάσχουν από διαβήτη, γνωρίζουν καλά, ότι το σκόρδο συμβάλλει στην πρόληψη της εξέλιξης της νόσου αλλά και ενδεχόμενων επιπλοκών. Ο λόγος είναι, ότι το σκόρδο μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και αυξάνει την έκκριση ινσουλίνης. Επιπλέον, η τακτική κατανάλωση σκόρδου ρυθμίζει τα φυσιολογικά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
Για την καρδιά
Το σκόρδο είναι ευεργετικό και για όσους πάσχουν από καρδιά. Το μικρό αυτό θαυματουργό προϊόν, μειώνει την «κακή χοληστερίνη» και βοηθά στη δημιουργία ορισμένων αλλαγών στο αίμα, που δρουν προστατευτικά, προλαμβάνοντας καρδιακές νόσους, όπως είναι οι εσωτερικοί θρόμβοι του αίματος. Επιπλέον, το σκόρδο μειώνει τα τριγλυκερίδια και αυξάνει την «καλή χοληστερίνη».
Για τον καρκίνο
Για την πρόληψη ή την καταπολέμηση οποιασδήποτε μορφής καρκίνου, είναι απαραίτητο ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Το σκόρδο είναι αρωγός σε αυτό, καθώς διαθέτει τη μοναδική ιδιότητα να μειώνει τη δημιουργία των καρκινικών κυττάρων. Είναι ιδιαίτερα ευεργετικό στην παρεμπόδιση όγκων, που δημιουργούνται σε ασθενείς που πάσχουν από καρκίνο του μαστού, του οισοφάγου, του προστάτη, του στομάχου και της ουροδόχου κύστης. Οι ενώσεις, που περιέχει το σκόρδο, επιβραδύνουν στην ουσία, το ρυθμό της αύξησης του όγκου και βοηθά να μειωθεί το μέγεθός του στο μισό.
Για τον εγκέφαλο
Το σκόρδο είναι πλούσια πηγή L- κυστεΐνης. Πρόκειται για μία θειούχο ένωση, η οποία βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου, ειδικά μάλιστα τη μνήμη και παράλληλα βοηθά στην πρόληψη της εκφύλισης των μετωπιαίων λοβών του εγκεφάλου.

Πηγή clickatlife.gr
More Shar

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Το σχέδιο της καταστροφής της Ελλάδος συνεχίζεται σιωπηρά Γράφει ο Στέργιος Σμυρλής


Το σχέδιο της καταστροφής της Ελλάδος συνεχίζεται σιωπηρά. Το Ισλαμικό τόξο εδραιώνεται στα Βαλκάνια. Οι μεγάλοι Έλληνες επιχειρηματίες προτιμούν μία νέα Οθωμανική Αυτοκρατορία. Δεν γνωρίζουν οι ανόητοι ότι οι πρώτοι που θα υποστούν τα δεινά θα είναι αυτοί, γιατί αυτοί έχουν το πλούτο που θέλει ο κατακτητής.
Έλληνες ενωθείτε.
Τα πιόνια της Νέας Τάξης, οπαδοί του Σχεδίου ΑΝΑΝ, εναλλάσσονται μεταξύ τους ελπίζοντας να κρατήσουν δέσμιους στο σάπιο σύστημα τους ανόητους συμπατριώτες μας.
Με τον φόβο της επικράτησης ενός ένοχου και άπατρι Λαθρομετανάστη που λέγεται ΣΥΡΙΖΑ, τα βρωμοκάναλα της Διαπλοκής μαζί με την υποστήριξη των προδοτών δημοσιογράφων, με χρήματα του Σόρου και με τη χρήση Δουρείων Ίππων, τόσο σε νέες Πολιτικές κινήσεις όσο και στο χώρο του διαδικτύου, αρχίζει ο νέος γύρος της εξοντώσεως της Ελλάδος και του Ελληνισμού.
Οι Κυβερνήσεις κατάντησαν πασαρέλες, όπου οι προδότες πολιτικοί, αλλάζοντας φορέματα, παρουσιάζονται στο σοκαρισμένο κοινό, ανανεωμένοι, έτοιμοι να διορθώσουν τα λάθη των προκατόχων τους.
Μόλις αναλάβουν καθήκοντα, όλοι αποδεικνύουν στο μεγάλο Αδελφό με το κυκλώπειο μάτι, που τα πάντα ορά, το μέγεθος της δουλικής αφοσίωσης των, με το να καταφέρουν γενοκτόνα κτυπήματα σε ένα Λαό, πού έχασε τη στράτα του, και από το ολέθριο «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών» βρίσκεται κοντά στο δημοκρατικό «Καντόνια των απανταχού Λαθρομεταναστών της πρώην Ελληνικής Δημοκρατίας της Ελλάδος.
Αφού κουρέλιασαν το Σύνταγμα της Ελλάδος, καταστρέφουν την Ελλάδα, νομοθετώντας, πουλώντας, φιμώνοντας, εξαγοράζοντας ότι αντιστέκεται ή εκβιάζει.
Οι Τράπεζες επιτύμβιες πλάκες πλακώνουν την Ελλάδα.
Υπάρχει λύση, μας την έδειξε η Σερβία. Για να αποκτήσουμε την ανεξαρτησία μας χρειάζεται η Κεντρική Τράπεζα να γίνει Κρατική. Να αποκτήσουμε το δικό μας νόμισμα, να γίνουμε ανεξάρτητο κράτος και να παρατήσουμε την Ευρώπη της διαφθοράς. Η Ευρώπη σήμερα με αυτές τις ηγεσίες δεν είναι έχει πολλά να μας δώσει, αυτά δε που μας δίνει δεν έχουν σχέση με τις αξίες μας, που κουβαλάμε χιλιάδες χρόνια τώρα.
Είτε το θέλουμε είτε όχι η Ορθόδοξη Χριστιανική συγγένεια με την Ρωσία είναι μία διέξοδος.
Προτιμώ το Ελληνορθόδοξο από το Ισλαμικό Βαλκανικό τόξο που μας ετοιμάζουν. Προτιμώ ακεραία την Πατρίδα μου και την επιστροφή στις ρίζες μας και στους προγόνους μας, από την διαμελισμένη ισλαμοκρατούμενη Ελλάδα, πού δυστυχώς όλα τα προδοτικά κόμματα στηρίζουν με το δικό τους τρόπο.
Η Ελλάς εκτός του ευρώ δεν πρόκειται να πάθει τίποτε κακό, σχετικά  με τα δάνεια που χρωστάμε. Με την κατάργηση των μνημονίων μπορούμε να απαιτήσουμε τις Γερμανικές Πολεμικές αποζημιώσεις. Να χειρισθούμε καλύτερα το θέμα της ΑΟΖ, της Θράκης, της Κύπρου, να ελέγξουμε και τιμωρήσουμε το επαχθές χρέος, να ενισχύσουμε την Δικαιοσύνη και Εσωτερική Ασφάλεια, τις Ένοπλες Δυνάμεις, την Παιδεία και την Υγεία, να απαλλαγούμε από την κοματοκρατία και τη συναλλαγή, τους Κρατικοδίαιτους Νταβατζήδες και τον αρρωστημένο συνδικαλισμό.
Την λευτεριά δεν τη κερδίζεις μόνο με τους κονδυλοφόρους….
Για αυτό απαιτείται Πατριωτική Σύμπλευση σε πολιτικό επίπεδο και Στρατιωτική εγρήγορση
05/02/2013 — Λακεδαίμων
πηγη
https://tonoikaipnevmata.wordpress.com